True.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Het blijft gewoon waar.
Dat ligt deels ten grondslag aan dit veelvoorkomende probleem. Een andere factor is de ouderwetse Nederlandse gierigheid. Het is niet voor niets dat de rekening delen wereldwijd bekendstaat als "going dutch".
Sinds wanneer is de standaard "een gentleman" goedkoop?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje goedkoop dat dat jouw standaard voor seks is he.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:25 schreef Sinos het volgende:
Mijn vriend wilde splitten op onze eerste date om te laten zien dat we ~gelijkwaardig zijn enzo. Vond ik wel een afknapper tbh dus geen seks gehad
Jij snapt het.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon samen weggaan en niks betalen, stukje spanning
Ik vind westerse vrouwen over het algemeen/gemiddeld mooier.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Getinte vrouwen![]()
Arabische, Perzische, Turkse, Azerbeidzjaanse, Latijnse en Aziatische vrouwen
En dan wordt je er vanzelf uitgestuurd dus hoef je ook niet meer af te wassen EN de rekening niet te betalenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En stiekem vieze dingen doen in de keuken
NEEquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind westerse vrouwen over het algemeen/gemiddeld mooier.
I love it when a plan comes to workquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
En dan wordt je er vanzelf uitgestuurd dus hoef je ook niet meer af te wassen EN de rekening niet te betalen
Pics ter vergelijking?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Perzische schoonheden met snor en monobrow.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pikstraf.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Vind dit altijd zo triest als vrouwen een man proberen te straffen en belonen met seks. Nog triester als het nog werkt ook. Seks is niet alleen leuk voor mannen. Het is iets waar je beiden van geniet. Het is dus geen beloning die een vrouw aan een man kan geven of zo.
[..]
Jij snapt het.
Sinds je kennelijk wel seks had gehad als hij het kanen had betaald. Ik heb er verder geen verstand van aangezien ik ze nog nooit heb bezocht maar volgens mij is een doorsnee hoer duurder. Dat bedoelde ik met goedkoop.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:28 schreef Sinos het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de standaard "een gentleman" goedkoop?
Niemand had het over straffen of belonen. Ik heb alleen zin in seks met iemand die ik zie zitten en die leuk is, als ik ergens op afknap ga ik daar toch geen seks meer mee hebben..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Vind dit altijd zo triest als vrouwen een man proberen te straffen en belonen met seks. Nog triester als het nog werkt ook. Seks is niet alleen leuk voor mannen. Het is iets waar je beiden van geniet. Het is dus geen beloning die een vrouw aan een man kan geven of zo.
[..]
Jij snapt het.
Hoe laat haal je mij op?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
I love it when a plan comes to work
Owwwwhhhhhhquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds je kennelijk wel seks had gehad als hij het kanen had betaald. Ik heb er verder geen verstand van aangezien ik ze nog nooit heb bezocht maar volgens mij is een doorsnee hoer duurder. Dat bedoelde ik met goedkoop.
Nu overdrijf je weerquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:30 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Perzische schoonheden met snor en monobrow.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen met een meningBlijft schattig.
Zooooooooooquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds je kennelijk wel seks had gehad als hij het kanen had betaald. Ik heb er verder geen verstand van aangezien ik ze nog nooit heb bezocht maar volgens mij is een doorsnee hoer duurder. Dat bedoelde ik met goedkoop.
Maar je bent niet op hem afgeknapt. Het is namelijk je vriend. Alleen hij vertoonde wat onwenselijk gedrag. Dus geen seks voor hem. Terwijl je hem wel zou neuken als hij je big mac had betaald.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef Sinos het volgende:
[..]
Niemand had het over straffen of belonen. Ik heb alleen zin in seks met iemand die ik zie zitten en die leuk is, als ik ergens op afknap ga ik daar toch geen seks meer mee hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |