Maar dan moeten vrouwen zich ook gedragen als vrouwen en dat is in Nederland nog wel eens problematisch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:20 schreef snakelady het volgende:
Wat op zich wel grappig is,mijn vriend komt uit IJsland en ik heb daarnaast ook vrij veel buitenlandse vrienden, en als ik hun vertel hoe het hier gaat met mannen en hun gewoontes vinden ze dat echt heel vreemd.
Voor hun is het juist een vorm van respect om een vrouw te behandelen als vrouw.
Zit wel wat in ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Misschien schop ik tegen een gevoelig onderwerp aan, maar Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen ook niet zo vrouwelijk.
Klopt enigszins wel als ik zo om me heen kijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Misschien schop ik tegen een gevoelig onderwerp aan, maar Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen ook niet zo vrouwelijk.
Waarom moet je nadat je aan de bar hebt betaald alsnog naar de wc gaan? Zodat je niet hebt gelogen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef RichardRichard het volgende:
Waarom zeggen dat je de rekening wilt en dan nog moeilijk doen over wie wat betaald enz. Zeg tegen je date dat je even naar de wc gaat, vervolgens loop je gelijk naar de bar en betaal je ter plekken. Dan ga je naar de wc, komt terug en zeg je zullen we gaan?
Ja ik ben zelf buitenlands en veel van mijn vrienden vriendinnen ook en wij vinden dit ook allemaal heel normaal. Maar ik heb ook hollandse vrienden/vriendinnen en die vinden dit eigenlijk ook normaal.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:20 schreef snakelady het volgende:
Wat op zich wel grappig is,mijn vriend komt uit IJsland en ik heb daarnaast ook vrij veel buitenlandse vrienden, en als ik hun vertel hoe het hier gaat met mannen en hun gewoontes vinden ze dat echt heel vreemd.
Voor hun is het juist een vorm van respect om een vrouw te behandelen als vrouw.
Haha ik weet het, maar denk dat hem die regels niet boeit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is juist verkeerd.
Vrouwen gaan voor, maar op een trap lopen ze achter. Dit omdat vrouwen van oudsher rokken dragen en het niet netjes is om daar onder te gaan kijken.
Wat je dan krijgt:quote:
Godverquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:25 schreef Sinos het volgende:
Mijn vriend wilde splitten op onze eerste date om te laten zien dat we ~gelijkwaardig zijn enzo. Vond ik wel een afknapper tbh dus geen seks gehad
Beetje goedkoop dat dat jouw standaard voor seks is he.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:25 schreef Sinos het volgende:
Mijn vriend wilde splitten op onze eerste date om te laten zien dat we ~gelijkwaardig zijn enzo. Vond ik wel een afknapper tbh dus geen seks gehad
Nee, omdat je naar de wc moet... liegen tegen je date is nooit goed natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom moet je nadat je aan de bar hebt betaald alsnog naar de wc gaan? Zodat je niet hebt gelogen?
Het blijft gewoon waar.quote:
precies jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:40 schreef Jachtgeweer het volgende:
jullie vrouwmenschen willen toch gelijke rechten? dan moet je ook de rekening delen godverdomme
Lijkt mij een leuker topic dan dit imoquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat je dan krijgt:
- Nederlandse vrouwen die zich aangevallen voelen
- White knights
- Foto's om alles te vergelijken
- Mannen die praten over hoe lekker buitenlandse wijven zijn
- Alle mensen gaan in hokjes denken
Hier. Klaar.
Zeer zeker niet, ik ben een beetje een niche catch. Je moet er van houden, maar dan heb je ook watquote:
Je kan natuurlijk ook gewoon samen weggaan en niks betalen, stukje spanningquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Het blijft gewoon waar.
Dat ligt deels ten grondslag aan dit veelvoorkomende probleem. Een andere factor is de ouderwetse Nederlandse gierigheid. Het is niet voor niets dat de rekening delen wereldwijd bekendstaat als "going dutch".
Daar zijn al honderden topics van.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Lijkt mij een leuker topic dan dit imo
Omdat het een goed onderwerp is en blijft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar zijn al honderden topics van.
Getinte vrouwenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar zijn al honderden topics van.
En als je gepakt wordt, samen afwassen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon samen weggaan en niks betalen, stukje spanning
En stiekem vieze dingen doen in de keukenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:28 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
En als je gepakt wordt, samen afwassen!
Soort van galaplicht?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:25 schreef Sinos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |