Nee, je laat je gebruikenquote:Op zondag 21 april 2013 19:18 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik hou altijd de deur open voor een meisje en ik betaal ook altijd de etentjes.
Ben ik nu een heer?
Nee, je bent gewoon geen klootzakquote:Op zondag 21 april 2013 19:18 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik hou altijd de deur open voor een meisje en ik betaal ook altijd de etentjes.
Ben ik nu een heer?
Ik ken m'n grenzen.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 19:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik ken m'n grenzen.Heb al heel lang geen date meer gehad, maar ik weet nog dat wanneer ze een kutwijf was, of de date gewoon kak was, ik haar gewoon de helft liet betalen.
Die is echt gemeen, maar wel stoer.quote:Op zondag 21 april 2013 19:21 schreef Paardlants het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel eens tijdens een etentje gesmeerd (zei dat ik ff naar het toilet moest)
Als ik er aan terug denk is dat zeker gemeen, maar heb er geen spijt van!quote:
Ik wil nog een keer schuifelen met een meisje.quote:
Viel ze zó tegen dan?quote:Op zondag 21 april 2013 19:23 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Als ik er aan terug denk is dat zeker gemeen, maar heb er geen spijt van!
Alle meisjes vinden mij lief.quote:Op zondag 21 april 2013 19:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was grapje
Zo lang een jongen/man maar lief is.
Helaas wel zoquote:Op zondag 21 april 2013 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
Mwa ik ken nog genoeg mensen bij wij de etiquette hoog in het vaandel staan, mezelf inclusief.
Maar in de "buitenwereld" zie ik zeg maar wel steeds vaker dat er steeds minder waarde wordt gehecht aan correctheid
Herkenbare klachtquote:Op zondag 21 april 2013 19:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Alle meisjes vinden mij lief.En schattig.
Definieer dan wat een 'heer' is?quote:Op zondag 21 april 2013 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
Mwa ik ken nog genoeg mensen bij wij de etiquette hoog in het vaandel staan, mezelf inclusief.
Maar in de "buitenwereld" zie ik zeg maar wel steeds vaker dat er steeds minder waarde wordt gehecht aan correctheid
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben ook leuk en aardig.quote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Voel me echt aangetast in m'n mannelijkheid als dat gezegd wordt.
Ik voel me dan een 7-jarige meisjequote:Op zondag 21 april 2013 19:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Voel me echt aangetast in m'n mannelijkheid als dat gezegd wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |