Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Ik vind die bananaleaf dingen zo gaaf... maar 799 euro voor een krabpaal gaat me echt te verquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik heb wel eens een mooie gezien. Als ik ooit een kat heb, dan wil ik zo`n ding.
Uiteraard, maar het gesprek moet niet stilvallen dus het moet altijd wel vragend zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon je zelf zijn en doen wat je goed lijkt
Dat is wel om te janken inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind die bananaleaf dingen zo gaaf... maar 799 euro voor een krabpaal gaat me echt te ver
Misschien ziet de rumstokende Pool er wel uit als een pijprokende intellectueel!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]zie jij dan uit als een rumstokende pool, moet je toch eens scheren en bad nemen
Thanks! Ik voel me altijd wat naakt zonder mijn driedagen-baardje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HJ moet NIET scherenHJ is vele malen leuker met een '5 o'clock shadow'
ken de hele dude niet maar moest denken aan moonshinersquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HJ moet NIET scherenHJ is vele malen leuker met een '5 o'clock shadow'
Behoorlijk... nouja, misschien als ik ooit HEEL rijk ben ofzo, maar tot die tijd moet ie t toch doen met gewoon sisal en stof hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is wel om te janken inderdaad.
Sommigen zouden me een serial dater noemen, ik voel me meer een brontosaurus op dat gebied.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef Pien85 het volgende:
HJ kan wel datingadvies geven, die is best goed in daten![]()
Terecht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Thanks! Ik voel me altijd wat naakt zonder mijn driedagen-baardje.
Das toch geen 5 o'clock shadow man!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ken de hele dude niet maar moest denken aan moonshiners
[ afbeelding ]
Ligt er aan of je de hele nacht door wil blijven gaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het gesprek moet niet stilvallen dus het moet altijd wel vragend zijn.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ken de hele dude niet maar moest denken aan moonshiners
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Sommigen zouden me een serial dater noemen, ik voel me meer een brontosaurus op dat gebied.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien ziet de rumstokende Pool er wel uit als een pijprokende intellectueel!
Really now?quote:
Nou ja, al bij al ben ik best lang actief op dat gebied.quote:
Duurt dag nog zo lang bij jouquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks! Ik voel me altijd wat naakt zonder mijn driedagen-baardje.
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ga helemaal niet daten hoor.
Beetje te enthousiaste TT dus.
Jij gaat heus wel daten! Misschien niet nu, maar vast wel tztquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:34 schreef DaMart het volgende:
Nou, dat maakt je dus expertquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou ja, al bij al ben ik best lang actief op dat gebied.
Wie weetquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij gaat heus wel daten! Misschien niet nu, maar vast wel tzt
komop genoeg vrouwtjes wat een date zoekenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:34 schreef DaMart het volgende:
En jij ook. Aanstellerd.quote:
Jij ging van de zomer toch met mij daten?quote:
Alleen als we in van die ballen gaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij ging van de zomer toch met mij daten?
Ja, nou... ik weet dus nog steeds niet waar dat kanquote:
quote:
Nee, ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, nou... ik weet dus nog steeds niet waar dat kan
Wat voor een ballen?quote:
Ikke nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goed, wie had er een vraag op dating-gebied? Niet allemaal tegelijk natuurlijk. Ik zal het voorleggen aan de lieve mensen in het datingtopic. Al maken sommigen meer stuk dan dat ze oplossen, mind you.
Weet ik, maar ik ben er recentelijk geen tegen gekomen... dus op dit moment even nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
komop genoeg vrouwtjes wat een date zoeken![]()
Ja, ik bedoelde ook nu he. In de toekomst ga ik uiteraard weer daten en een vriendin krijgen en zoquote:
Uuhh.. Ja, nou.quote:
NU is ook een beetje laat om nog een date te hebben zo op een doordeweekse avondquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben er recentelijk geen tegen gekomen... dus op dit moment even niet.
[..]
Ja, ik bedoelde ook nu he. In de toekomst ga ik uiteraard weer daten en een vriendin krijgen en zo.
Wie heeft het hier dan ook over nu?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben er recentelijk geen tegen gekomen... dus op dit moment even niet.
[..]
Ja, ik bedoelde ook nu he. In de toekomst ga ik uiteraard weer daten en een vriendin krijgen en zo.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goed, wie had er een vraag op dating-gebied? Niet allemaal tegelijk natuurlijk. Ik zal het voorleggen aan de lieve mensen in het datingtopic. Al maken sommigen meer stuk dan dat ze oplossen, mind you.
Ik dusquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wie heeft het hier dan ook over nu?
Ja jij denkt dat ik Pien ga zitten onderkwijlen he.quote:
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat ik Pien ga zitten onderkwijlen he.
Nou ja, dan nog eet ik het op. Want zalmquote:
Die waren laatst bij mijnquote:
Dat blijkt maar het klinkt mij logischer dat je zoiets in het weekend doetquote:
Zit niet op mijn zalm te kotsen. snoodaard.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goed. Ik krijg dm binnen van ene Gerard J. uit Aalsmeer.
''Beste H_J. Kan het gevaar opleveren als ik mijn vriend anaal bevredig met een aangestoken zevenklapper?''
Beste Gerard. Zolang je niet daarna samen in slaap valt onder eventueel smeulende lakens kan het geen kwaad volgens mij. Gr gr H_J
Goed advies. Misschien moet je solliciteren bij de Hitkrant.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goed. Ik krijg dm binnen van ene Gerard J. uit Aalsmeer.
''Beste H_J. Kan het gevaar opleveren als ik mijn vriend anaal bevredig met een aangestoken zevenklapper?''
Beste Gerard. Zolang je niet daarna samen in slaap valt onder eventueel smeulende lakens kan het geen kwaad volgens mij. Gr gr H_J
Ligt eraan natuurlijk. Het is ook wel eens wat anders op een saaie doordeweekse avondquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die waren laatst bij mijnin de stad op de kermis maar wil google je niet helpen?
[..]
Dat blijkt maar het klinkt mij logischer dat je zoiets in het weekend doet
Nu hoef ik gelijk de komende maanden geen zalm meer MI enzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zit niet op mijn zalm te kotsen. snoodaard.
Dat doe ik ook niet maar ik hoef geen zalmquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zit niet op mijn zalm te kotsen. snoodaard.
Klopt maar als het nou zo gezellig is dan is het ook zo vervelend dat je moet zegen dat je gaat omdat morgen weer werkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan natuurlijk. Het is ook wel eens wat anders op een saaie doordeweekse avond.
Op de kermis in Broekhuizen kon dat vorig jaar. Dit jaar vast weer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, nou... ik weet dus nog steeds niet waar dat kan
Jij krijgt ook niksquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet maar ik hoef geen zalm
Trusten damequote:
Truste!quote:
Nog niet uitgebreid gezocht. Lijkt me zooooooo tof om te doen thoughquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die waren laatst bij mijnin de stad op de kermis maar wil google je niet helpen?
[..]
Dat blijkt maar het klinkt mij logischer dat je zoiets in het weekend doet
Ah joh, vanochtend heb ik het verslapen ook overleefd zonder te laat te komen op werkquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt maar als het nou zo gezellig is dan is het ook zo vervelend dat je moet zegen dat je gaat omdat morgen weer werken
quote:
Daar was het op water en echt ver kwamen ze nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog niet uitgebreid gezocht. Lijkt me zooooooo tof om te doen though![]()
1 min telt ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah joh, vanochtend heb ik het verslapen ook overleefd zonder te laat te komen op werk.
geen hand vol maar een land volquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
40 minuten wel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Daar was het op water en echt ver kwamen ze niet
[..]
1 min telt ook niet
6 uur is sowieso veel te vroegquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel te vroeg je normaal opstaat
quote:
Neequote:
Dus nog tijd zatquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
6 uur is sowieso veel te vroeg.
Maar dan rond 7 uur weg... nu dus 6:40 opgestaan, gehaast en op het station maar ontbijt gehaald.
M.a.w. je staat structureel toch minstens 30 min. te vroeg opquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
6 uur is sowieso veel te vroeg.
Maar dan rond 7 uur weg... nu dus 6:40 opgestaan, gehaast en op het station maar ontbijt gehaald.
Nee, ik heb die tijd nodig om rustig wakker te worden, brood te smeren voor de lunchpauze, te douchen, aan te kleden en te ontbijten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
M.a.w. je staat structureel toch minstens 30 min. te vroeg op.
Ja, hé, HO EENS EVENquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]Hoezo niet, jij de zalm(vis) en ik het spek(vlees)
Ja, ik wil ook op het water. Het lijkt me echt ontzettend leukquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Daar was het op water en echt ver kwamen ze niet
[..]
1 min telt ook niet
Gewoon, omdat mijn regels.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]Hoezo niet, jij de zalm(vis) en ik het spek(vlees)
Tijd lang was het voor mij normaal om ongeveer 30 min voordat ik ging op te staanquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet... dit was even een noodopstaritme.
e.e.a. lukt je klaarblijkelijk ook in 20 min.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb die tijd nodig om rustig wakker te worden, brood te smeren voor de lunchpauze, te douchen, aan te kleden en te ontbijten.
Ik gebruik WA eigenlijk nooitquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef Xeor het volgende:
Lastig hoor het gesprek gaande houden via whapsapp
Dit:quote:
quote:
Ik pak ze toch welquote:
Gewoon even googelenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook op het water. Het lijkt me echt ontzettend leuk
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef Xeor het volgende:
Lastig hoor het gesprek gaande houden via whapsapp
Puik planquote:
Op vakantie ook hoor... reisgenoten zetten hun wekker half uur voordat we gingen ontbijten, ik een uur... alleen was het jammer dat ik niet echt goed sliep daar en vaak tussen half zes en zes uur al wakker was, ook als ik eigenlijk tot zeven uur kon blijven liggenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tijd lang was het voor mij normaal om ongeveer 30 min voordat ik ging op te staan
Ik heb geen vrienden. Ook makkelijkquote:
Gewoon iets waar je aan moet wennenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op vakantie ook hoor... reisgenoten zetten hun wekker half uur voordat we gingen ontbijten, ik een uur... alleen was het jammer dat ik niet echt goed sliep daar en vaak tussen half zes en zes uur al wakker was, ook als ik eigenlijk tot zeven uur kon blijven liggen.
Wacht, wat? Als ik zelf geen ontbijt hoef te maken, sta ik een kwartier voor ontbijt wel een keer opquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op vakantie ook hoor... reisgenoten zetten hun wekker half uur voordat we gingen ontbijten, ik een uur... alleen was het jammer dat ik niet echt goed sliep daar en vaak tussen half zes en zes uur al wakker was, ook als ik eigenlijk tot zeven uur kon blijven liggen.
Nee, dat red ik niet. Ik had ook altijd wel wat te doen... foto's op harde schijf zetten, beetje typen, Whatsappen (quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht, wat? Als ik zelf geen ontbijt hoef te maken, sta ik een kwartier voor ontbijt wel een keer op.
Normaal, dus als ik zelf ontbijt en lunch moet maken sta ik een half uur voor ik de deur uit ga op.
Let jij maar eens opquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
Jij pakt verdomme helemaal niet zomaar wat.
Die heb ik ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
true![]()
tenzij je geen vrienden hebt![]()
Dan moet je even vragen of de ABO-mod (Bart) het kan schoppen voor jequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik heb een topic geopend in ABO maar wil het naar GC hebben![]()
Ik wist niet dat er een ABO-mod wasquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je even vragen of de ABO-mod (Bart) het kan schoppen voor je![]()
.
Ja, die is erquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een ABO-mod was
Ik had een TR gemaakt
Thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je er nou uit met je vakantie??quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je even vragen of de ABO-mod (Bart) het kan schoppen voor je![]()
.
Dan moet je een FA of A lief aankijken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik heb een topic geopend in ABO maar wil het naar GC hebben![]()
Ja, ik weet waar ik heen wil, maar ik denk alleen nog even na over of ik vliegtuigstoel wil upgraden van economy naar economycomfort. Op zich spreekt extra beenruimte me wel aan, maar als ik de enige ben die die optie boekt, zit ik weer apart van de groep en dat is ook zo ongezellig. Zo'n reis van 9 uur is juist een mooi moment om alvast wat kennis te maken. Dus ik heb vandaag een mailtje naar de reisorganisatie gestuurd met de vraag of meer mensen die optie al hebben geboektquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ben je er nou uit met je vakantie??
is wel retehandigquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet maar wat moest ik even anders
En waar gaat de reis dan naar toe?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik weet waar ik heen wil, maar ik denk alleen nog even na over of ik vliegtuigstoel wil upgraden van economy naar economycomfort. Op zich spreekt extra beenruimte me wel aan, maar als ik de enige ben die die optie boekt, zit ik weer apart van de groep en dat is ook zo ongezellig. Zo'n reis van 9 uur is juist een mooi moment om alvast wat kennis te maken. Dus ik heb vandaag een mailtje naar de reisorganisatie gestuurd met de vraag of meer mensen die optie al hebben geboekt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die is er.
Wat heeft het dan voor zin? Hebben alleen FA's dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Alleen zij kunnen dat? Wat een gedoe zegquote:
Dat kanquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet maar wat moest ik even anders
Sowieso naar Curacao en niet de rondreis naar 3 landen. Die laatste reis werd lastig met meerdere afspraken op werk in die periodequote:
LL betaald de extra been ruimte wel, zij past wel in een koffer verteld ze netquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sowieso naar Curacao en niet de rondreis naar 3 landen. Die laatste reis werd lastig met meerdere afspraken op werk in die periode.
ik heb er familie wonen en maak er nooit gebruik vanquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
LL betaald de extra been ruimte wel, zij past wel in een koffer verteld ze net
Wat zonde eigenlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb er familie wonen en maak er nooit gebruik van
de benen in de nek gaat wel maar zo lenig is ze niet om in handbagage te passenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ook in de handbagage? Dan kan ze onderweg nog wat te eten en te drinken krijgen.
het staat ooit op het programma, maar australie is een zeer streng land qua douanequote:
Ja, dat heb ik wel eens gezien op de TVquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het staat ooit op het programma, maar australie is een zeer streng land qua douane
om zoiets te doen met kleine kinderen ik weet niet....quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel eens gezien op de TV
Nee, is ook wel een enorme onderneming en de vluchten zullen ook duur zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
om zoiets te doen met kleine kinderen ik weet niet....
als ik naar familie ga zal dat niet voor 3 weken zijn, dus die tickets zullen het probleem niet zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, is ook wel een enorme onderneming en de vluchten zullen ook duur zijn
Nou ja, wie weet, ooit een keerquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als ik naar familie ga zal dat niet voor 3 weken zijn, dus die tickets zullen het probleem niet zijn
zal zeker gaan gebeuren, net zoals ik nog steeds naar familie naar invernes moetquote:
Schotland is niet zo ver weg thoughquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zal zeker gaan gebeuren, net zoals ik nog steeds naar familie naar invernes moet
tegenover australie iddquote:
morgen is ie er weerquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
De KSC zo zonder D. is ook maar saai eigenlijk
Ja, dat is zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
tegenover australie idd
[..]
morgen is ie er weer
ja daaromquote:
Niet te vroeg dus, dat is wel lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
Morgen om half 11 mag ik weer paraat staan jeej
enger dan zo'n narcist als jij zal de meelezer niet zijn.quote:
Dat is moeilijk te zeggen als we niet weten wie het is. Maar het zou wel vrij uniek zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
enger dan zo'n narcist als jij zal de meelezer niet zijn.
erger dan The Stu kan gewoon nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te zeggen als we niet weten wie het is. Maar het zou wel vrij uniek zijn
Dan kan het alleen maar meevallen dusquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
erger dan The Stu kan gewoon niet
Nikkie ik heb een nigger-cap
daarom. Of wilde je een Europese PRISM om te weten wie hier meeleest?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar meevallen dus
Nee joh, het boeit mij totaal niet wie er meeleest eigenlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
daarom. Of wilde je een Europese PRISM om te weten wie hier meeleest?
ja lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja daarom
Hoi Nikkie, wil je een aardbei?
jij post al 2 dagen op rij dat je het eng vindt. Niet ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, het boeit mij totaal niet wie er meeleest eigenlijk
kreeg van de buurvrouw een hele bakquote:
why???quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
erger dan The Stu kan gewoon niet
Nikkie ik heb een nigger-cap
Het is ook best eng. Maar ik hoef niet te weten wie die enge mensen zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij post al 2 dagen op rij dat je het eng vindt. Niet ik.
kom maar op met die bak!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
kreeg van de buurvrouw een hele bakheb alleen geen trek.
De buurvrouw vindt ook al dat jij gezonder moet etenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
kreeg van de buurvrouw een hele bakheb alleen geen trek.
voor mij is dat retevroeg beginnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet te vroeg dus, dat is wel lekker
mpgtje schatje heb je me gemist??quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
De buurvrouw vindt ook al dat jij gezonder moet eten![]()
ach voor hun zijn wij misschien wel eng...quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook best eng. Maar ik hoef niet te weten wie die enge mensen zijn
Een beetje wel jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mpgtje schatje heb je me gemist??
Ooh, dat wist ik niet. Wat, om 5 uur 's morgens?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
voor mij is dat retevroeg beginnennormaal beginnen mijn diensten in de horeca om half 1.... of later.. en mijn oppas werk tot nu toe ook.. maar daar komt verandering in binnenkort.. dan begin ik om 5 uur...
Dat is waarquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ach voor hun zijn wij misschien wel eng...
Mooi aantalquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nog 728 en dan heb ik al een helebooel posts.. namelijk 10.000
Jeeeeeejquote:
jup... maar dan slaap ik wel daar gelukkig.. dus hoef niet heel vroeg me bedje uit..quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, dat wist ik niet. Wat, om 5 uur 's morgens?
Gelijk heb jequote:Op donderdag 27 juni 2013 00:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja vind ik ook, dan drink ik er een bakkie op!
Een bakkie? Of een Boswandelingquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja vind ik ook, dan drink ik er een bakkie op!
in augustus word dat denk ik of juli... dan heb ik in half jaar tijd 10.000 gehaald is dat veel??quote:
ben @ ksc dus een bakkie... savonds later een boswandeling met jouquote:
Dat is volgende maand wel hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
in augustus word dat denk ik of juli... dan heb ik in half jaar tijd 10.000 gehaald is dat veel??
oww dan valt het bij mij wel mee... deze week erg veel werken dus ben hier weinig vd week...quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is volgende maand wel hoor.
Nee, dat is niet echt heel veel
Ongeveer 1650 per maand.
Als vergelijk, ik heb er wel heel veel, bijna 60k in een half jaar tijd
Oehquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ben @ ksc dus een bakkie... savonds later een boswandeling met jou
Jammer dat je er weinig bent maar wel lekker voor de spaarpotquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oww dan valt het bij mij wel mee... deze week erg veel werken dus ben hier weinig vd week...
nee doos. Omdat er 010 op sta, wacht ik app jequote:
ik dacht dat je t druk hadquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maarre als je me mist mag je best app sturen hoor
zeker weten! Werk zoveel (in vergelijking met normaal )dat ik mn weekend weg er na deze week eruit hebquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat je er weinig bent maar wel lekker voor de spaarpot
voor een app terug naar jou sturen niet hoor, je zult er hooguit even op moeten wachtenquote:
ja duhuh snapte ik ook welquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee doos. Omdat er 010 op sta, wacht ik app je
of jij mankeert wat aan je ogenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
Toek je bent of aangekomen of die pet zit zo dat t lijkt dat je een dikke kop hebt... wich one???
maandag in de kroegquote:
klopt heb me bril ook op???quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
of jij mankeert wat aan je ogen
[..]
maandag in de kroeg
Nope. Is die nog niet bij jouquote:
Dan doe je het goed inderdaadquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeker weten! Werk zoveel (in vergelijking met normaal )dat ik mn weekend weg er na deze week eruit hebaltijd lekkker natuurlijk!
vind ik ookquote:
Dat hoop ik ook voor je!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vind ik ooknu hopen dat mijn rug en rest van me lichaam het vol houd!
Sweet dreamsquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nikkie gaat slapen toedels![]()
slaap lekker heren
quote:
Ik niet? Mwah ik ga hem ook niet veel dragen. Alleen als ik geen zin heb om mijn haar te doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
Maar goed... jij hebt voor dit soort caps geen kop... al vind ik de cap wel super tof
trusten mevrouwquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
slaap lekker heren
doeg Narcistquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:43 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten mensen![]()
Nee die komt morgen naar Utrecht als het goed is. En anders ga ik alleenquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
slaap lekker heren
sorryquote:
Die kunnen we wel wakker appenquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-06-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 072 Moeraskat
02. 066 Trevland
03. 065 john-frusciante
04. 058 Stuart
05. 033 Pien85
06. 025 goldfinger1963
07. 023 DaMart
08. 023 Hungry_Joe
09. 021 Xeor
10. 018 crv
11. 015 suikertaartje
12. 015 Miniem
13. 014 Knetterkrankjorum
14. 012 Toekito
15. 012 MPG
16. 011 Koen66
17. 009 Dr_Flash
18. 009 Bos81
19. 009 Fascination
20. 006 KapiteinGasthof
Reeks-statistieken!
told you soquote:Dear Wok san,
I inform you that there was an interim report.
The cause of an error is likely to be in the environment of MS-Office 2010 64bit.
we also reproduced the error, please wait for 2 or 3 days.
quote:
quote:
quote:
moggu herenquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee hoor is gewoon een rasechte skippy
stinken naar mestquote:
* crv doet deur openquote:
graag gedaanquote:
Oh bahquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb weer eens n acute blaasontstekingik lig in bed mn toiletbezoek uit te stellen
omdat ik dan de boel bij elkaar kerm. even wachten tot mn
roze pillen
gaan werken
ik vroeg voor de gein aan mn huisarts hoevaak ik dit al heb gehad, 17 keerquote:
17 keer al?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vroeg voor de gein aan mn huisarts hoevaak ik dit al heb gehad, 17 keerachterlijk lijf
jupquote:
Dat is wel veel.. en van die kuurtjes wordt je ook niet echt vrolijk..quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jupheb een beetje een zeikblaas ( ha.ha zeik blaas
)
vroegah toen ik 15 was heb ik zon beetje nonstop b-o gehad, de laatste keer nu was gelukkig alweer n jaar geleden
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is wel veel.. en van die kuurtjes wordt je ook niet echt vrolijk..
Zeker ook aan de cranberry tabletjes?
Dat weet je ondertussen wel inderdaad.. wat mij ook wel wil hebben is sinaasappelsap of grapefruit sap drinken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]heel lang bijna dagelijks aan de tabletjes idd, maar weer eens n potje kopen voor t idee
![]()
i know the drillik stond gister bij de huisarts "ja, veel drinken, goed uitplassen, cranberry,, ikweet
"
sowieso zijn wat extra vitamientjes wel okquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat weet je ondertussen wel inderdaad.. wat mij ook wel wil hebben is sinaasappelsap of grapefruit sap drinken.
Inderdaad, dacht dat het ook iets met de zuurheid van die sapjes te maken had.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso zijn wat extra vitamientjes wel okweer even de weerstand boosten
oh en ik heb zojuist besloten dat ik me vanavond beter moet voelen, want mnheeft gister zijn jaarstage van school afgerond met twee negens
trots op mn nerdje
, dat moet gevierd worden
zou goed kunnen idd, cranberry is natuurlijk ook zuurquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, dacht dat het ook iets met de zuurheid van die sapjes te maken had.
Ooh super goed!
ik snapquote:
McMaatje?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik snap
Tussen 5 en 6 zijn de McMaatje in de aanbieding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |