Wie heeft het hier dan ook over nu?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben er recentelijk geen tegen gekomen... dus op dit moment even niet.
[..]
Ja, ik bedoelde ook nu he. In de toekomst ga ik uiteraard weer daten en een vriendin krijgen en zo.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goed, wie had er een vraag op dating-gebied? Niet allemaal tegelijk natuurlijk. Ik zal het voorleggen aan de lieve mensen in het datingtopic. Al maken sommigen meer stuk dan dat ze oplossen, mind you.
Ik dusquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wie heeft het hier dan ook over nu?
Ja jij denkt dat ik Pien ga zitten onderkwijlen he.quote:
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja jij denkt dat ik Pien ga zitten onderkwijlen he.
Nou ja, dan nog eet ik het op. Want zalmquote:
Die waren laatst bij mijnquote:
Dat blijkt maar het klinkt mij logischer dat je zoiets in het weekend doetquote:
Zit niet op mijn zalm te kotsen. snoodaard.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goed. Ik krijg dm binnen van ene Gerard J. uit Aalsmeer.
''Beste H_J. Kan het gevaar opleveren als ik mijn vriend anaal bevredig met een aangestoken zevenklapper?''
Beste Gerard. Zolang je niet daarna samen in slaap valt onder eventueel smeulende lakens kan het geen kwaad volgens mij. Gr gr H_J
Goed advies. Misschien moet je solliciteren bij de Hitkrant.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goed. Ik krijg dm binnen van ene Gerard J. uit Aalsmeer.
''Beste H_J. Kan het gevaar opleveren als ik mijn vriend anaal bevredig met een aangestoken zevenklapper?''
Beste Gerard. Zolang je niet daarna samen in slaap valt onder eventueel smeulende lakens kan het geen kwaad volgens mij. Gr gr H_J
Ligt eraan natuurlijk. Het is ook wel eens wat anders op een saaie doordeweekse avondquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die waren laatst bij mijnin de stad op de kermis maar wil google je niet helpen?
[..]
Dat blijkt maar het klinkt mij logischer dat je zoiets in het weekend doet
Nu hoef ik gelijk de komende maanden geen zalm meer MI enzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zit niet op mijn zalm te kotsen. snoodaard.
Dat doe ik ook niet maar ik hoef geen zalmquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zit niet op mijn zalm te kotsen. snoodaard.
Klopt maar als het nou zo gezellig is dan is het ook zo vervelend dat je moet zegen dat je gaat omdat morgen weer werkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan natuurlijk. Het is ook wel eens wat anders op een saaie doordeweekse avond.
Op de kermis in Broekhuizen kon dat vorig jaar. Dit jaar vast weer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, nou... ik weet dus nog steeds niet waar dat kan
Jij krijgt ook niksquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet maar ik hoef geen zalm
Trusten damequote:
Truste!quote:
Nog niet uitgebreid gezocht. Lijkt me zooooooo tof om te doen thoughquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die waren laatst bij mijnin de stad op de kermis maar wil google je niet helpen?
[..]
Dat blijkt maar het klinkt mij logischer dat je zoiets in het weekend doet
Ah joh, vanochtend heb ik het verslapen ook overleefd zonder te laat te komen op werkquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt maar als het nou zo gezellig is dan is het ook zo vervelend dat je moet zegen dat je gaat omdat morgen weer werken
quote:
Daar was het op water en echt ver kwamen ze nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog niet uitgebreid gezocht. Lijkt me zooooooo tof om te doen though![]()
1 min telt ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah joh, vanochtend heb ik het verslapen ook overleefd zonder te laat te komen op werk.
geen hand vol maar een land volquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben er recentelijk geen tegen gekomen... dus op dit moment even niet.
40 minuten wel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Daar was het op water en echt ver kwamen ze niet
[..]
1 min telt ook niet
6 uur is sowieso veel te vroegquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel te vroeg je normaal opstaat
quote:
Neequote:
Dus nog tijd zatquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
6 uur is sowieso veel te vroeg.
Maar dan rond 7 uur weg... nu dus 6:40 opgestaan, gehaast en op het station maar ontbijt gehaald.
M.a.w. je staat structureel toch minstens 30 min. te vroeg opquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
6 uur is sowieso veel te vroeg.
Maar dan rond 7 uur weg... nu dus 6:40 opgestaan, gehaast en op het station maar ontbijt gehaald.
Nee, ik heb die tijd nodig om rustig wakker te worden, brood te smeren voor de lunchpauze, te douchen, aan te kleden en te ontbijten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
M.a.w. je staat structureel toch minstens 30 min. te vroeg op.
Ja, hé, HO EENS EVENquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]Hoezo niet, jij de zalm(vis) en ik het spek(vlees)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |