Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Ik vind die bananaleaf dingen zo gaaf... maar 799 euro voor een krabpaal gaat me echt te verquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik heb wel eens een mooie gezien. Als ik ooit een kat heb, dan wil ik zo`n ding.
Uiteraard, maar het gesprek moet niet stilvallen dus het moet altijd wel vragend zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon je zelf zijn en doen wat je goed lijkt
Dat is wel om te janken inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind die bananaleaf dingen zo gaaf... maar 799 euro voor een krabpaal gaat me echt te ver
Misschien ziet de rumstokende Pool er wel uit als een pijprokende intellectueel!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]zie jij dan uit als een rumstokende pool, moet je toch eens scheren en bad nemen
Thanks! Ik voel me altijd wat naakt zonder mijn driedagen-baardje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HJ moet NIET scherenHJ is vele malen leuker met een '5 o'clock shadow'
ken de hele dude niet maar moest denken aan moonshinersquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HJ moet NIET scherenHJ is vele malen leuker met een '5 o'clock shadow'
Behoorlijk... nouja, misschien als ik ooit HEEL rijk ben ofzo, maar tot die tijd moet ie t toch doen met gewoon sisal en stof hoorquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is wel om te janken inderdaad.
Sommigen zouden me een serial dater noemen, ik voel me meer een brontosaurus op dat gebied.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef Pien85 het volgende:
HJ kan wel datingadvies geven, die is best goed in daten![]()
Terecht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Thanks! Ik voel me altijd wat naakt zonder mijn driedagen-baardje.
Das toch geen 5 o'clock shadow man!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ken de hele dude niet maar moest denken aan moonshiners
[ afbeelding ]
Ligt er aan of je de hele nacht door wil blijven gaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het gesprek moet niet stilvallen dus het moet altijd wel vragend zijn.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ken de hele dude niet maar moest denken aan moonshiners
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Sommigen zouden me een serial dater noemen, ik voel me meer een brontosaurus op dat gebied.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien ziet de rumstokende Pool er wel uit als een pijprokende intellectueel!
Really now?quote:
Nou ja, al bij al ben ik best lang actief op dat gebied.quote:
Duurt dag nog zo lang bij jouquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks! Ik voel me altijd wat naakt zonder mijn driedagen-baardje.
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ga helemaal niet daten hoor.
Beetje te enthousiaste TT dus.
Jij gaat heus wel daten! Misschien niet nu, maar vast wel tztquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:34 schreef DaMart het volgende:
Nou, dat maakt je dus expertquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou ja, al bij al ben ik best lang actief op dat gebied.
Wie weetquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij gaat heus wel daten! Misschien niet nu, maar vast wel tzt
komop genoeg vrouwtjes wat een date zoekenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:34 schreef DaMart het volgende:
En jij ook. Aanstellerd.quote:
Jij ging van de zomer toch met mij daten?quote:
Alleen als we in van die ballen gaanquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij ging van de zomer toch met mij daten?
Ja, nou... ik weet dus nog steeds niet waar dat kanquote:
quote:
Nee, ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, nou... ik weet dus nog steeds niet waar dat kan
Wat voor een ballen?quote:
Ikke nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Goed, wie had er een vraag op dating-gebied? Niet allemaal tegelijk natuurlijk. Ik zal het voorleggen aan de lieve mensen in het datingtopic. Al maken sommigen meer stuk dan dat ze oplossen, mind you.
Weet ik, maar ik ben er recentelijk geen tegen gekomen... dus op dit moment even nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
komop genoeg vrouwtjes wat een date zoeken![]()
Ja, ik bedoelde ook nu he. In de toekomst ga ik uiteraard weer daten en een vriendin krijgen en zoquote:
Uuhh.. Ja, nou.quote:
NU is ook een beetje laat om nog een date te hebben zo op een doordeweekse avondquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben er recentelijk geen tegen gekomen... dus op dit moment even niet.
[..]
Ja, ik bedoelde ook nu he. In de toekomst ga ik uiteraard weer daten en een vriendin krijgen en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |