het staat ooit op het programma, maar australie is een zeer streng land qua douanequote:
Ja, dat heb ik wel eens gezien op de TVquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het staat ooit op het programma, maar australie is een zeer streng land qua douane
om zoiets te doen met kleine kinderen ik weet niet....quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel eens gezien op de TV
Nee, is ook wel een enorme onderneming en de vluchten zullen ook duur zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
om zoiets te doen met kleine kinderen ik weet niet....
als ik naar familie ga zal dat niet voor 3 weken zijn, dus die tickets zullen het probleem niet zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, is ook wel een enorme onderneming en de vluchten zullen ook duur zijn
Nou ja, wie weet, ooit een keerquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als ik naar familie ga zal dat niet voor 3 weken zijn, dus die tickets zullen het probleem niet zijn
zal zeker gaan gebeuren, net zoals ik nog steeds naar familie naar invernes moetquote:
Schotland is niet zo ver weg thoughquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zal zeker gaan gebeuren, net zoals ik nog steeds naar familie naar invernes moet
tegenover australie iddquote:
morgen is ie er weerquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
De KSC zo zonder D. is ook maar saai eigenlijk
Ja, dat is zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
tegenover australie idd
[..]
morgen is ie er weer
ja daaromquote:
Niet te vroeg dus, dat is wel lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
Morgen om half 11 mag ik weer paraat staan jeej
enger dan zo'n narcist als jij zal de meelezer niet zijn.quote:
Dat is moeilijk te zeggen als we niet weten wie het is. Maar het zou wel vrij uniek zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
enger dan zo'n narcist als jij zal de meelezer niet zijn.
erger dan The Stu kan gewoon nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te zeggen als we niet weten wie het is. Maar het zou wel vrij uniek zijn
Dan kan het alleen maar meevallen dusquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
erger dan The Stu kan gewoon niet
Nikkie ik heb een nigger-cap
daarom. Of wilde je een Europese PRISM om te weten wie hier meeleest?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar meevallen dus
Nee joh, het boeit mij totaal niet wie er meeleest eigenlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
daarom. Of wilde je een Europese PRISM om te weten wie hier meeleest?
ja lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja daarom
Hoi Nikkie, wil je een aardbei?
jij post al 2 dagen op rij dat je het eng vindt. Niet ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, het boeit mij totaal niet wie er meeleest eigenlijk
kreeg van de buurvrouw een hele bakquote:
why???quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
erger dan The Stu kan gewoon niet
Nikkie ik heb een nigger-cap
Het is ook best eng. Maar ik hoef niet te weten wie die enge mensen zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij post al 2 dagen op rij dat je het eng vindt. Niet ik.
kom maar op met die bak!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
kreeg van de buurvrouw een hele bakheb alleen geen trek.
De buurvrouw vindt ook al dat jij gezonder moet etenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
kreeg van de buurvrouw een hele bakheb alleen geen trek.
voor mij is dat retevroeg beginnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet te vroeg dus, dat is wel lekker
mpgtje schatje heb je me gemist??quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:15 schreef MPG het volgende:
[..]
De buurvrouw vindt ook al dat jij gezonder moet eten![]()
ach voor hun zijn wij misschien wel eng...quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook best eng. Maar ik hoef niet te weten wie die enge mensen zijn
Een beetje wel jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mpgtje schatje heb je me gemist??
Ooh, dat wist ik niet. Wat, om 5 uur 's morgens?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
voor mij is dat retevroeg beginnennormaal beginnen mijn diensten in de horeca om half 1.... of later.. en mijn oppas werk tot nu toe ook.. maar daar komt verandering in binnenkort.. dan begin ik om 5 uur...
Dat is waarquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ach voor hun zijn wij misschien wel eng...
Mooi aantalquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nog 728 en dan heb ik al een helebooel posts.. namelijk 10.000
Jeeeeeejquote:
jup... maar dan slaap ik wel daar gelukkig.. dus hoef niet heel vroeg me bedje uit..quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, dat wist ik niet. Wat, om 5 uur 's morgens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |