Ja, ik wil ook op het water. Het lijkt me echt ontzettend leukquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Daar was het op water en echt ver kwamen ze niet
[..]
1 min telt ook niet
Gewoon, omdat mijn regels.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]Hoezo niet, jij de zalm(vis) en ik het spek(vlees)
Tijd lang was het voor mij normaal om ongeveer 30 min voordat ik ging op te staanquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet... dit was even een noodopstaritme.
e.e.a. lukt je klaarblijkelijk ook in 20 min.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb die tijd nodig om rustig wakker te worden, brood te smeren voor de lunchpauze, te douchen, aan te kleden en te ontbijten.
Ik gebruik WA eigenlijk nooitquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef Xeor het volgende:
Lastig hoor het gesprek gaande houden via whapsapp
Dit:quote:
quote:
Ik pak ze toch welquote:
Gewoon even googelenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook op het water. Het lijkt me echt ontzettend leuk
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef Xeor het volgende:
Lastig hoor het gesprek gaande houden via whapsapp
Puik planquote:
Op vakantie ook hoor... reisgenoten zetten hun wekker half uur voordat we gingen ontbijten, ik een uur... alleen was het jammer dat ik niet echt goed sliep daar en vaak tussen half zes en zes uur al wakker was, ook als ik eigenlijk tot zeven uur kon blijven liggenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tijd lang was het voor mij normaal om ongeveer 30 min voordat ik ging op te staan
Ik heb geen vrienden. Ook makkelijkquote:
Gewoon iets waar je aan moet wennenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op vakantie ook hoor... reisgenoten zetten hun wekker half uur voordat we gingen ontbijten, ik een uur... alleen was het jammer dat ik niet echt goed sliep daar en vaak tussen half zes en zes uur al wakker was, ook als ik eigenlijk tot zeven uur kon blijven liggen.
Wacht, wat? Als ik zelf geen ontbijt hoef te maken, sta ik een kwartier voor ontbijt wel een keer opquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op vakantie ook hoor... reisgenoten zetten hun wekker half uur voordat we gingen ontbijten, ik een uur... alleen was het jammer dat ik niet echt goed sliep daar en vaak tussen half zes en zes uur al wakker was, ook als ik eigenlijk tot zeven uur kon blijven liggen.
Nee, dat red ik niet. Ik had ook altijd wel wat te doen... foto's op harde schijf zetten, beetje typen, Whatsappen (quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht, wat? Als ik zelf geen ontbijt hoef te maken, sta ik een kwartier voor ontbijt wel een keer op.
Normaal, dus als ik zelf ontbijt en lunch moet maken sta ik een half uur voor ik de deur uit ga op.
Let jij maar eens opquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
Jij pakt verdomme helemaal niet zomaar wat.
Die heb ik ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
true![]()
tenzij je geen vrienden hebt![]()
Dan moet je even vragen of de ABO-mod (Bart) het kan schoppen voor jequote:Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik heb een topic geopend in ABO maar wil het naar GC hebben![]()
Ik wist niet dat er een ABO-mod wasquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je even vragen of de ABO-mod (Bart) het kan schoppen voor je![]()
.
Ja, die is erquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een ABO-mod was
Ik had een TR gemaakt
Thanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je er nou uit met je vakantie??quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je even vragen of de ABO-mod (Bart) het kan schoppen voor je![]()
.
Dan moet je een FA of A lief aankijken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik heb een topic geopend in ABO maar wil het naar GC hebben![]()
Ja, ik weet waar ik heen wil, maar ik denk alleen nog even na over of ik vliegtuigstoel wil upgraden van economy naar economycomfort. Op zich spreekt extra beenruimte me wel aan, maar als ik de enige ben die die optie boekt, zit ik weer apart van de groep en dat is ook zo ongezellig. Zo'n reis van 9 uur is juist een mooi moment om alvast wat kennis te maken. Dus ik heb vandaag een mailtje naar de reisorganisatie gestuurd met de vraag of meer mensen die optie al hebben geboektquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ben je er nou uit met je vakantie??
is wel retehandigquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet maar wat moest ik even anders
En waar gaat de reis dan naar toe?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik weet waar ik heen wil, maar ik denk alleen nog even na over of ik vliegtuigstoel wil upgraden van economy naar economycomfort. Op zich spreekt extra beenruimte me wel aan, maar als ik de enige ben die die optie boekt, zit ik weer apart van de groep en dat is ook zo ongezellig. Zo'n reis van 9 uur is juist een mooi moment om alvast wat kennis te maken. Dus ik heb vandaag een mailtje naar de reisorganisatie gestuurd met de vraag of meer mensen die optie al hebben geboekt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die is er.
Wat heeft het dan voor zin? Hebben alleen FA's dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Alleen zij kunnen dat? Wat een gedoe zegquote:
Dat kanquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet maar wat moest ik even anders
Sowieso naar Curacao en niet de rondreis naar 3 landen. Die laatste reis werd lastig met meerdere afspraken op werk in die periodequote:
LL betaald de extra been ruimte wel, zij past wel in een koffer verteld ze netquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sowieso naar Curacao en niet de rondreis naar 3 landen. Die laatste reis werd lastig met meerdere afspraken op werk in die periode.
ik heb er familie wonen en maak er nooit gebruik vanquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
LL betaald de extra been ruimte wel, zij past wel in een koffer verteld ze net
Wat zonde eigenlijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb er familie wonen en maak er nooit gebruik van
de benen in de nek gaat wel maar zo lenig is ze niet om in handbagage te passenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ook in de handbagage? Dan kan ze onderweg nog wat te eten en te drinken krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |