Ja, ik wil ook op het water. Het lijkt me echt ontzettend leukquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Daar was het op water en echt ver kwamen ze niet
[..]
1 min telt ook niet
Gewoon, omdat mijn regels.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]Hoezo niet, jij de zalm(vis) en ik het spek(vlees)
Tijd lang was het voor mij normaal om ongeveer 30 min voordat ik ging op te staanquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet... dit was even een noodopstaritme.
e.e.a. lukt je klaarblijkelijk ook in 20 min.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb die tijd nodig om rustig wakker te worden, brood te smeren voor de lunchpauze, te douchen, aan te kleden en te ontbijten.
Ik gebruik WA eigenlijk nooitquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef Xeor het volgende:
Lastig hoor het gesprek gaande houden via whapsapp
Dit:quote:
quote:
Ik pak ze toch welquote:
Gewoon even googelenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook op het water. Het lijkt me echt ontzettend leuk
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:50 schreef Xeor het volgende:
Lastig hoor het gesprek gaande houden via whapsapp
Puik planquote:
Op vakantie ook hoor... reisgenoten zetten hun wekker half uur voordat we gingen ontbijten, ik een uur... alleen was het jammer dat ik niet echt goed sliep daar en vaak tussen half zes en zes uur al wakker was, ook als ik eigenlijk tot zeven uur kon blijven liggenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tijd lang was het voor mij normaal om ongeveer 30 min voordat ik ging op te staan
Ik heb geen vrienden. Ook makkelijkquote:
Gewoon iets waar je aan moet wennenquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op vakantie ook hoor... reisgenoten zetten hun wekker half uur voordat we gingen ontbijten, ik een uur... alleen was het jammer dat ik niet echt goed sliep daar en vaak tussen half zes en zes uur al wakker was, ook als ik eigenlijk tot zeven uur kon blijven liggen.
Wacht, wat? Als ik zelf geen ontbijt hoef te maken, sta ik een kwartier voor ontbijt wel een keer opquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op vakantie ook hoor... reisgenoten zetten hun wekker half uur voordat we gingen ontbijten, ik een uur... alleen was het jammer dat ik niet echt goed sliep daar en vaak tussen half zes en zes uur al wakker was, ook als ik eigenlijk tot zeven uur kon blijven liggen.
Nee, dat red ik niet. Ik had ook altijd wel wat te doen... foto's op harde schijf zetten, beetje typen, Whatsappen (quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Wacht, wat? Als ik zelf geen ontbijt hoef te maken, sta ik een kwartier voor ontbijt wel een keer op.
Normaal, dus als ik zelf ontbijt en lunch moet maken sta ik een half uur voor ik de deur uit ga op.
Let jij maar eens opquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
Jij pakt verdomme helemaal niet zomaar wat.
Die heb ik ook nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
true![]()
tenzij je geen vrienden hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |