het staat ooit op het programma, maar australie is een zeer streng land qua douanequote:
Ja, dat heb ik wel eens gezien op de TVquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het staat ooit op het programma, maar australie is een zeer streng land qua douane
om zoiets te doen met kleine kinderen ik weet niet....quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel eens gezien op de TV
Nee, is ook wel een enorme onderneming en de vluchten zullen ook duur zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
om zoiets te doen met kleine kinderen ik weet niet....
als ik naar familie ga zal dat niet voor 3 weken zijn, dus die tickets zullen het probleem niet zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, is ook wel een enorme onderneming en de vluchten zullen ook duur zijn
Nou ja, wie weet, ooit een keerquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als ik naar familie ga zal dat niet voor 3 weken zijn, dus die tickets zullen het probleem niet zijn
zal zeker gaan gebeuren, net zoals ik nog steeds naar familie naar invernes moetquote:
Schotland is niet zo ver weg thoughquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zal zeker gaan gebeuren, net zoals ik nog steeds naar familie naar invernes moet
tegenover australie iddquote:
morgen is ie er weerquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
De KSC zo zonder D. is ook maar saai eigenlijk
Ja, dat is zoquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
tegenover australie idd
[..]
morgen is ie er weer
ja daaromquote:
Niet te vroeg dus, dat is wel lekkerquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
Morgen om half 11 mag ik weer paraat staan jeej
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |