Gelijk heb jequote:Op donderdag 27 juni 2013 00:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja vind ik ook, dan drink ik er een bakkie op!
Een bakkie? Of een Boswandelingquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja vind ik ook, dan drink ik er een bakkie op!
in augustus word dat denk ik of juli... dan heb ik in half jaar tijd 10.000 gehaald is dat veel??quote:
ben @ ksc dus een bakkie... savonds later een boswandeling met jouquote:
Dat is volgende maand wel hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
in augustus word dat denk ik of juli... dan heb ik in half jaar tijd 10.000 gehaald is dat veel??
oww dan valt het bij mij wel mee... deze week erg veel werken dus ben hier weinig vd week...quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is volgende maand wel hoor.
Nee, dat is niet echt heel veel
Ongeveer 1650 per maand.
Als vergelijk, ik heb er wel heel veel, bijna 60k in een half jaar tijd
Oehquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ben @ ksc dus een bakkie... savonds later een boswandeling met jou
Jammer dat je er weinig bent maar wel lekker voor de spaarpotquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oww dan valt het bij mij wel mee... deze week erg veel werken dus ben hier weinig vd week...
nee doos. Omdat er 010 op sta, wacht ik app jequote:
ik dacht dat je t druk hadquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maarre als je me mist mag je best app sturen hoor
zeker weten! Werk zoveel (in vergelijking met normaal )dat ik mn weekend weg er na deze week eruit hebquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat je er weinig bent maar wel lekker voor de spaarpot
voor een app terug naar jou sturen niet hoor, je zult er hooguit even op moeten wachtenquote:
ja duhuh snapte ik ook welquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee doos. Omdat er 010 op sta, wacht ik app je
of jij mankeert wat aan je ogenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
Toek je bent of aangekomen of die pet zit zo dat t lijkt dat je een dikke kop hebt... wich one???
maandag in de kroegquote:
klopt heb me bril ook op???quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
of jij mankeert wat aan je ogen
[..]
maandag in de kroeg
Nope. Is die nog niet bij jouquote:
Dan doe je het goed inderdaadquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeker weten! Werk zoveel (in vergelijking met normaal )dat ik mn weekend weg er na deze week eruit hebaltijd lekkker natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |