PostNL staakt alleen in jouw regio. Maar ik ken het bedrijf, dus verwacht het sowieso niet morgen, al past het waarschijnlijk gewoon in m'n brievenbusquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat komt toch niet in een pakketje?
Waarom, je post toch hier?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon naar je mede anaalridders die zich in NWS vertoeven?
De vakbonden komen juist vooral voor on- en laaggeschoolden op en terecht.quote:
Botvier je seksuele frustraties maar op een ander.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik met jou klaar ben wil je nooit meer een vent.
Nou nou nou.quote:
Wat moet er goed aan voelen?quote:
Je hebt ervaring met andere mannen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik met jou klaar ben wil je nooit meer een vent.
Klopt, er zullen vast wel wat mensen zijn gaan werken met tenminste zwemdiploma B.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De vakbonden komen juist vooral voor on- en laaggeschoolden op en terecht.
Maar ik denk dat er gezien de huidige economische situatie heel wat hoger geschoolden ook hun brood verdienen door pakketjes te bezorgen
Ik denk dat het Vs vooral doet denken aan die dolle avond dat ie in de darkroom bleef tot sluitingstijd toen het licht aan ging.quote:
Ik woon je zo hard uit dat je maandenlang geen zorgen hoeft te maken voor constipatie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Botvier je seksuele frustraties maar op een ander.
Overrated film.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Gedraag jullie is stelletje kleuters.
quote:
Bah.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik woon je zo hard uit dat je maandenlang geen zorgen hoeft te maken voor constipatie.
Nee, maar zo moeilijk kan het toch niet zijn om een vent in zijn reet te neuken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt ervaring met andere mannen?
Was ik nog maar mod, dan kon ik er wat aan doen.quote:
Goede film!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Gedraag jullie is stelletje kleuters.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was ik nog maar mod, dan kon ik er wat aan doen.
Dat ook.....quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat het Vs vooral doet denken aan die dolle avond dat ie in de darkroom bleef tot sluitingstijd toen het licht aan ging.
Dat kan je ook gewoon met een beitel doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, maar zo moeilijk kan het toch niet zijn om een vent in zijn reet te neuken?
Natte dromen zijn voor mensen die geen seks hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat ook.....
Maar negers vermoorden is toch ook zijn natte droom ?
Nouja, als de persoon in kwestie tegenstribbeld lijkt het mij wel wat lastiger te worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, maar zo moeilijk kan het toch niet zijn om een vent in zijn reet te neuken?
Nee zo erg is het niet, hij beschouwt ze alleen als minderwaardige mensen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat ook.....
Maar negers vermoorden is toch ook zijn natte droom ?
Waar denk je aan ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was ik nog maar mod, dan kon ik er wat aan doen.
Mars ONE.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:26 schreef GSbrder het volgende:
Wat is dat met dat ge"one" tegenwoordig
HTC ONE.
XBOX ONE.
Nu bericht in mijn mailbox: Robeco ONE.
Jaja... dat zei men van Hitler ook ...quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee zo erg is het niet, hij beschouwt ze alleen als minderwaardige mensen.
Net als alle mensen die niet kaukasisch zijn trouwens.
Ik weet niet wat je probleem is, maar ik heb je nooit een ban aangenaaid.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waar denk je aan ?
Posts in pol verwijderen ? Mensen een ban aannaaien.
Oeps... dat sadistisch pleziertje had je al met mij .
Maar achter de schermen is er niemand van het fokmanagement die jou op de vingers tikt voor je extreemrechtse socalled humor ed op Fok !?
Eventjes in m'n archief kijken:quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probleem is, maar ik heb je nooit een ban aangenaaid.
Hoewel ik je wel een idioot vind, dat klopt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was 't maar zo, dan kon ik jou uit m'n universum verwijderen.
Buiten op de man spelen doe je toch niet met je neverending persoonlijke gezanik, als iemand 't niet eens is met je krijgt hij de volle lading en verder meng je je nooit ergens mee in. De rest van de SC valt elkaar tenminste nog joviaal aan, kan tegen een stootje, maakt grapjes, lult over andere zaken etc., jij komt echter enkel om je zwarte gal te spuwen over alles en nogwat, daar zit niemand op te wachten.
Zie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eventjes in m'n archief kijken:
[..]
Wat ik begrepen heb is het wel degelijk opgemerkt, dus ik neem aan dat het een kwestie van tijd is voordat er maatregelen worden genomen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waar denk je aan ?
Posts in pol verwijderen ? Mensen een ban aannaaien.
Oeps... dat sadistisch pleziertje had je al met mij .
Maar achter de schermen is er niemand van het fokmanagement die jou op de vingers tikt voor je extreemrechtse socalled humor ed op Fok !?
Bij jou heeft men immers uiteindelijk ook maatregelen genomen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is het wel degelijk opgemerkt, dus ik neem aan dat het een kwestie van tijd is voordat er maatregelen worden genomen.
Remlof is dan ook een tikkie erger dan ik ben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij jou heeft men immers uiteindelijk ook maatregelen genomen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nouja, als de persoon in kwestie tegenstribbeld lijkt het mij wel wat lastiger te worden.
Tenzij je met een groep bent en twee man de persoon kunnen vasthouden.
nare antisemietquote:
Natuurlijk heb je dat nooit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probleem is, maar ik heb je nooit een ban aangenaaid.
Natuurlijk vind je mensen idioot. Heel normaal voor extreemrechtse lieden.quote:Hoewel ik je wel een idioot vind, dat klopt.
Nee, ik ben zelf opgestapt. Maar niet iedereen heeft het vermogen om in te zien wanneer het tijd is om te gaan, kennelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij jou heeft men immers uiteindelijk ook maatregelen genomen.
Wij weten wel beter.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf opgestapt. Maar niet iedereen heeft het vermogen om in te zien wanneer het tijd is om te gaan, kennelijk.
drONEquote:
Hoog tijd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is het wel degelijk opgemerkt, dus ik neem aan dat het een kwestie van tijd is voordat er maatregelen worden genomen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
Laten we even luisteren wat vader Abraham erover te zeggen heeft:
Simsalabim.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoog tijd.
Een moderator mag best zijn mening uiten, maar dan beschaafd en niet extremistisch in vorm en inhoud. Het idee van het goede voorbeeld geven valt niet te vermijden.
Oja.... en zogenaamd als grap extremistisch wezen is ook een bekende truc om serieus extremistisch te wezen.
Net zoiets als de uitspraak: "Ik wil niet discrimineren maar.............."quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoog tijd.
Een moderator mag best zijn mening uiten, maar dan beschaafd en niet extremistisch in vorm en inhoud. Het idee van het goede voorbeeld geven valt niet te vermijden.
Oja.... en zogenaamd als grap extremistisch wezen is ook een bekende truc om serieus extremistisch te wezen.
Ja dat is dit weekend.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:42 schreef von_Preussen het volgende:
Hee Voorschrift, weet je al wanneer je naar de TT gaat? We wilden immers nog een winkelwagentjesrace houden met de lokale daklozen.
Men had in Nederland schijnbaar goed opgelet over hoe de Duitsers te werk gingen.quote:De Nederlandse legerleiding gaf Raymond Westerling een carte blanche om de opstand neer te slaan. Hij was geen verantwoording schuldig aan de militaire autoriteiten ter plaatse en kon zelfstandig te werk gaan. Westerling paste op Zuid-Celebes zijn eigen methode van contraguerrilla, de methode-Westerling, toe waarin een belangrijke plaats was ingeruimd voor standrechtelijke executies. Om het vertrouwen van de bevolking te kunnen winnen en levens van de burgerbevolking te sparen, was het in zijn ogen noodzakelijk haar “demonstratief een harder optreden dan [...] van de terroristen voor te leggen”. De acties verliepen volgens een vast patroon.
Standrechtelijke executies om het vertrouwen van het volk te winnen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Men had in Nederland schijnbaar goed opgelet over hoe de Duitsers te werk gingen.
De methode-Westerling is reeds vastgelegd in een Europese richtlijn om opstanden te bestrijden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Men had in Nederland schijnbaar goed opgelet over hoe de Duitsers te werk gingen.
En dit volgt erop:quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Standrechtelijke executies om het vertrouwen van het volk te winnen?![]()
quote:De zuiveringsactie, die de geschiedenis in zou gaan als de ‘Zuid-Celebes-affaire’, duurde van 10 december 1946 tot 21 februari 1947. Raymond Westerling slaagde er met zijn drastische aanpak in het verzet op Zuid-Celebes uit te schakelen en de openbare orde te herstellen.
Je veroordeelt dus de methode van Westerling ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zegt du_ke ook over jou.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga nu als mod ook nog lasteren? Je bent echt helemaal van het padje af hè?
Uiteraard.quote:
Die bedoelt dat ik moet kappen met m'n gezeur over Vs.quote:
Neehoor, geen laster.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga nu als mod ook nog lasteren? Je bent echt helemaal van het padje af hè?
Mwah, du_ke heeft het ook over jouw antisemitische opmerkingen jegens waht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Die bedoelt dat ik moet kappen met m'n gezeur over Vs.
Maar ik ben deze keer niet begonnen, het is ondertussen het algemene beeld dat men van Vs heeft.
Dan leest ie verkeerd, ik richt me alleen op individuen en staten/overheden, nooit op bevolkingsgroepen of volkeren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, du_ke heeft het ook over jouw antisemitische opmerkingen jegens waht.
Dat is nog niks vergeleken met jouw ongegronde gewauwel nu al een jaar lang. Pot verwijt de ketel hm.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Je beweerde toch dat ik niet uit vrije wil uit de crew zou zijn gestapt?
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan leest ie verkeerd, ik richt me alleen op individuen en staten/overheden, nooit op bevolkingsgroepen of volkeren.
Jou moeten ze trollen met een Brabantse stoeptegel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:51 schreef Reya het volgende:
NWS / EU ambtenaren al dagen aan het staken
Goed topic om te trollen.
Positieve discriminatie wordt gebruikt om schade veroorzaakt door discriminatie te herstellen,quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:50 schreef GSbrder het volgende:
Positieve discriminatie is ook discriminatie.
Klopt, daarom ben jij zwart en ik blauw.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Positieve discriminatie wordt gebruikt om schade veroorzaakt door discriminatie te herstellen,
Je lost geen schade op met meer schade.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Positieve discriminatie wordt gebruikt om schade veroorzaakt door discriminatie te herstellen,
Dat is gewoon gezond verstand, of wil je de hele dag tegen een draak aankijken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:53 schreef Drugshond het volgende:
Positieve discriminatie... als dat zoiets als dames in een kort rokje een baan gunnen.
• Voor.
De oorzaak zit in het feit dat jij ondanks het ontberen van elke kwaliteit voor het modschap toch gewoon stug aan je kleurtje blijft vasthouden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is nog niks vergeleken met jouw ongegronde gewauwel nu al een jaar lang. Pot verwijt de ketel hm.
Sprak je maar eens met de hogere echelons uit onze maatschappij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel sneu, maar alas, ik spreek nog wel eens crew uit de hogere echolons en weet dus dat jij je langste tijd al gehad hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef remlof het volgende:
Heel sneu, maar alas, ik spreek nog wel eens crew uit de hogere echolons en weet dus dat jij je langste tijd al gehad hebt.
Jij berokkent FOK! alleen maar schade met je postgedrag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben jij zwart en ik blauw.
Leuk, is dat wat je te horen hebt gekregen toen je moest oprotten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
De oorzaak zit in het feit dat jij ondanks het ontberen van elke kwaliteit voor het modschap toch gewoon stug aan je kleurtje blijft vasthouden.
Die Gulden Draak....tja achter een gekoelde grendel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is gewoon gezond verstand, of wil je de hele dag tegen een draak aankijken?
Ik spreek nog wel eens kamerleden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sprak je maar eens met de hogere echelons uit onze maatschappij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |