Nee, ik ben zelf opgestapt. Maar niet iedereen heeft het vermogen om in te zien wanneer het tijd is om te gaan, kennelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij jou heeft men immers uiteindelijk ook maatregelen genomen.
Wij weten wel beter.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf opgestapt. Maar niet iedereen heeft het vermogen om in te zien wanneer het tijd is om te gaan, kennelijk.
drONEquote:
Hoog tijd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is het wel degelijk opgemerkt, dus ik neem aan dat het een kwestie van tijd is voordat er maatregelen worden genomen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
Laten we even luisteren wat vader Abraham erover te zeggen heeft:
Simsalabim.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoog tijd.
Een moderator mag best zijn mening uiten, maar dan beschaafd en niet extremistisch in vorm en inhoud. Het idee van het goede voorbeeld geven valt niet te vermijden.
Oja.... en zogenaamd als grap extremistisch wezen is ook een bekende truc om serieus extremistisch te wezen.
Net zoiets als de uitspraak: "Ik wil niet discrimineren maar.............."quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoog tijd.
Een moderator mag best zijn mening uiten, maar dan beschaafd en niet extremistisch in vorm en inhoud. Het idee van het goede voorbeeld geven valt niet te vermijden.
Oja.... en zogenaamd als grap extremistisch wezen is ook een bekende truc om serieus extremistisch te wezen.
Ja dat is dit weekend.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:42 schreef von_Preussen het volgende:
Hee Voorschrift, weet je al wanneer je naar de TT gaat? We wilden immers nog een winkelwagentjesrace houden met de lokale daklozen.
Men had in Nederland schijnbaar goed opgelet over hoe de Duitsers te werk gingen.quote:De Nederlandse legerleiding gaf Raymond Westerling een carte blanche om de opstand neer te slaan. Hij was geen verantwoording schuldig aan de militaire autoriteiten ter plaatse en kon zelfstandig te werk gaan. Westerling paste op Zuid-Celebes zijn eigen methode van contraguerrilla, de methode-Westerling, toe waarin een belangrijke plaats was ingeruimd voor standrechtelijke executies. Om het vertrouwen van de bevolking te kunnen winnen en levens van de burgerbevolking te sparen, was het in zijn ogen noodzakelijk haar “demonstratief een harder optreden dan [...] van de terroristen voor te leggen”. De acties verliepen volgens een vast patroon.
Standrechtelijke executies om het vertrouwen van het volk te winnen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Men had in Nederland schijnbaar goed opgelet over hoe de Duitsers te werk gingen.
De methode-Westerling is reeds vastgelegd in een Europese richtlijn om opstanden te bestrijden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Men had in Nederland schijnbaar goed opgelet over hoe de Duitsers te werk gingen.
En dit volgt erop:quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Standrechtelijke executies om het vertrouwen van het volk te winnen?![]()
quote:De zuiveringsactie, die de geschiedenis in zou gaan als de ‘Zuid-Celebes-affaire’, duurde van 10 december 1946 tot 21 februari 1947. Raymond Westerling slaagde er met zijn drastische aanpak in het verzet op Zuid-Celebes uit te schakelen en de openbare orde te herstellen.
Je veroordeelt dus de methode van Westerling ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zegt du_ke ook over jou.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga nu als mod ook nog lasteren? Je bent echt helemaal van het padje af hè?
Uiteraard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |