Natte dromen zijn voor mensen die geen seks hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat ook.....
Maar negers vermoorden is toch ook zijn natte droom ?
Nouja, als de persoon in kwestie tegenstribbeld lijkt het mij wel wat lastiger te worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, maar zo moeilijk kan het toch niet zijn om een vent in zijn reet te neuken?
Nee zo erg is het niet, hij beschouwt ze alleen als minderwaardige mensen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat ook.....
Maar negers vermoorden is toch ook zijn natte droom ?
Waar denk je aan ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was ik nog maar mod, dan kon ik er wat aan doen.
Mars ONE.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:26 schreef GSbrder het volgende:
Wat is dat met dat ge"one" tegenwoordig
HTC ONE.
XBOX ONE.
Nu bericht in mijn mailbox: Robeco ONE.
Jaja... dat zei men van Hitler ook ...quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee zo erg is het niet, hij beschouwt ze alleen als minderwaardige mensen.
Net als alle mensen die niet kaukasisch zijn trouwens.
Ik weet niet wat je probleem is, maar ik heb je nooit een ban aangenaaid.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waar denk je aan ?
Posts in pol verwijderen ? Mensen een ban aannaaien.
Oeps... dat sadistisch pleziertje had je al met mij .
Maar achter de schermen is er niemand van het fokmanagement die jou op de vingers tikt voor je extreemrechtse socalled humor ed op Fok !?
Eventjes in m'n archief kijken:quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probleem is, maar ik heb je nooit een ban aangenaaid.
Hoewel ik je wel een idioot vind, dat klopt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was 't maar zo, dan kon ik jou uit m'n universum verwijderen.
Buiten op de man spelen doe je toch niet met je neverending persoonlijke gezanik, als iemand 't niet eens is met je krijgt hij de volle lading en verder meng je je nooit ergens mee in. De rest van de SC valt elkaar tenminste nog joviaal aan, kan tegen een stootje, maakt grapjes, lult over andere zaken etc., jij komt echter enkel om je zwarte gal te spuwen over alles en nogwat, daar zit niemand op te wachten.
Zie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eventjes in m'n archief kijken:
[..]
Wat ik begrepen heb is het wel degelijk opgemerkt, dus ik neem aan dat het een kwestie van tijd is voordat er maatregelen worden genomen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waar denk je aan ?
Posts in pol verwijderen ? Mensen een ban aannaaien.
Oeps... dat sadistisch pleziertje had je al met mij .
Maar achter de schermen is er niemand van het fokmanagement die jou op de vingers tikt voor je extreemrechtse socalled humor ed op Fok !?
Bij jou heeft men immers uiteindelijk ook maatregelen genomen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is het wel degelijk opgemerkt, dus ik neem aan dat het een kwestie van tijd is voordat er maatregelen worden genomen.
Remlof is dan ook een tikkie erger dan ik ben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij jou heeft men immers uiteindelijk ook maatregelen genomen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nouja, als de persoon in kwestie tegenstribbeld lijkt het mij wel wat lastiger te worden.
Tenzij je met een groep bent en twee man de persoon kunnen vasthouden.
nare antisemietquote:
Natuurlijk heb je dat nooit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je probleem is, maar ik heb je nooit een ban aangenaaid.
Natuurlijk vind je mensen idioot. Heel normaal voor extreemrechtse lieden.quote:Hoewel ik je wel een idioot vind, dat klopt.
Nee, ik ben zelf opgestapt. Maar niet iedereen heeft het vermogen om in te zien wanneer het tijd is om te gaan, kennelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bij jou heeft men immers uiteindelijk ook maatregelen genomen.
Wij weten wel beter.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf opgestapt. Maar niet iedereen heeft het vermogen om in te zien wanneer het tijd is om te gaan, kennelijk.
drONEquote:
Hoog tijd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is het wel degelijk opgemerkt, dus ik neem aan dat het een kwestie van tijd is voordat er maatregelen worden genomen.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
Laten we even luisteren wat vader Abraham erover te zeggen heeft:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |