Die pretentie had ik wellicht ooit toen ik mod was. Maar weet inmiddels wel beter.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je wilt toch niet beweren dat foknws en fokpol dan zoveel beter is ?
Ik vind POL nog best aardig, goede posters aan beide zijden van het politieke spectrum.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die pretentie had ik wellicht ooit toen ik mod was. Maar weet inmiddels wel beter.
Beter dan dit wordt het niet.
Alhoewel je wel tof bent als zuipmaatje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die pretentie had ik wellicht ooit toen ik mod was. Maar weet inmiddels wel beter.
ohh.. maar daar heb je wel gelijk in.... daarom ben ik ook geen modquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was 't maar zo, dan kon ik jou uit m'n universum verwijderen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nee joh.... klagen is jouw universum in sc.
misschien moet ik dan meer in nws lezen tegenwoordig, maar ik zie het grote verschil niet qua 'ik toeter-maar-wat-an' tussen nws en polquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind POL nog best aardig, goede posters aan beide zijden van het politieke spectrum.
NWS is een ander verhaal, daar lopen te veel roeptoeters rond.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
reageer eens opbouwend ..
dit is te zelfdefensief van je.. alsof je persoonlijk wordt bekritiseerd ipv fok...
Au contrair. Maar je laat je imo te veel meeslepen in de waan van de dag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
reageer eens opbouwend ..
dit is te zelfdefensief van je.. alsof je persoonlijk wordt bekritiseerd ipv fok...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:35 schreef remlof het volgende:
Haha, Plasterk roept net in het debat de PVV op de gedoogsteun in te trekken omdat ze niets bereikt hebben voor hun achterban.
nou... moe.. ik ben ook best grappig...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was 't maar zo, dan kon ik jou uit m'n universum verwijderen.
Buiten op de man spelen doe je toch niet met je neverending persoonlijke gezanik, als iemand 't niet eens is met je krijgt hij de volle lading en verder meng je je nooit ergens mee in. De rest van de SC valt elkaar tenminste nog joviaal aan, kan tegen een stootje, maakt grapjes, lult over andere zaken etc., jij komt echter enkel om je zwarte gal te spuwen over alles en nogwat, daar zit niemand op te wachten.
Je bent net zo grappig als de genocide in Rwanda.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nou... moe.. ik ben ook best grappig...
kan ik het helpen dat jij zo'n galbak bent,
Slechte vergelijking.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent net zo grappig als de genocide in Rwanda.
Buiten de humor-factor heb ik dan ook niks vergeleken.quote:
Veel te oppervlakkig, ik word altijd een beetje misselijk van al die mensen die zo nodig hun mening moeten uiten over een bepaalde uitlating van een semi-expert.quote:
Preuts land ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah: Man opgepakt vanwege masturberen in file
ik zal je wel niet snappen.. maar ik lees toch al vrij lang fok en joop...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[..]
Au contrair. Maar je laat je imo te veel meeslepen in de waan van de dag.
dit geenstijldemonisering, valt me zwaar tegen van je..quote:Ik kan nog wel wat meer olie op het vuur gooien mbt van Joole (sterker nog als het aan hem lag waren zowat alle discussiesites gesloten, of Stalinistisch gemonitoort).
wat ik eerder zei... je identificeert je met Fok..quote:Ken die dude van 8 jr terug in een discussiepanel van op TV (waarin FOK! en GS onder vuur werden genomen, had wel een puntje). En nu begint hij zijn eigen site (zijn goed recht). Maar kom dan ook niet splijtzwammen van dit of dat is zoveel beter, of wij zijn rechts of abject of weet ik wat).
Beetje uitlokken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Veel te oppervlakkig, ik word altijd een beetje misselijk van al die mensen die zo nodig hun mening moeten uiten over een bepaalde uitlating van een semi-expert.
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, tijdens het rijden op de Autobahn heb ik mijn concentratie nodig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Gepijpt worden door je bijrijdster op de Autobahn terwijl je vrachtwagens inhaalt is leuker
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Gepijpt worden door je bijrijdster op de Autobahn terwijl je vrachtwagens inhaalt is leuker
En die vrachtwagenchauffeurs afleiding en een goeie reden om eens flink te toeterenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, tijdens het rijden op de Autobahn heb ik mijn concentratie nodig.
Nou niet IRL, beschouw het maar als een uitlaatklep.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:44 schreef Bluesdude het volgende:
wat ik eerder zei... je identificeert je met Fok..
Daarvoor staan er nu ook bordjes langs de weg van de P van pijpen. Verkeersveiligheid is een groot goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Slechts een keer gedaan, maar niet op de Autobahn in Duitsland.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is vooral erg leuk in DEF.quote:
Sorry meneer soldaat.quote:
Jullie stonden zeker vooraan in de file.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:46 schreef betyar het volgende:
[..]tja, ik heb meestal wel iets anders te doen in de auto. Wel hebben mijn vrouw en ik een keer seks gehad in een file in Duitsland, een file van ruim 24 uur.
![]()
Nee, vrachtwagens die elkaar meende in te moeten halen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jullie stonden zeker vooraan in de file.
Nee. Voor hun stonden ook auto's, die waren terug gereden om te komen kijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jullie stonden zeker vooraan in de file.
Gewoon geduldig wachten tot de pleuris uitbreekt in Iran straks, dan heb je leukere YouTube filmpjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
Zo een rondje over een gevechtsbaan lijkt me echt vet, daar schieten ze zelfs met scherpe munitie over je hoofd heen.![]()
Dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
Zo een rondje over een gevechtsbaan lijkt me echt vet, daar schieten ze zelfs met scherpe munitie over je hoofd heen.![]()
Dat is een wezenlijk verschil, op de Harskamp hebben "wij" ook met de .50 geschoten en een baan afgelopen waar je met scherp schiet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Ligt aan waar je zit/ligt. Er wordt wel degelijk her en der geoefend met scherp.
als SOPA en PIPA doorgevoerd worden kan Iran het zelfs op auteursrechten gooien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon geduldig wachten tot de pleuris uitbreekt in Iran straks, dan heb je leukere YouTube filmpjes.
Lang leve Amerikaanse politiek, als de internetbedrijven meer lobby-geld betalen dan de platenmaatschappijen is dat zo gepiept. Geef een paar miljoen aan een of andere senator om te gaan lobbyen en klaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als SOPA en PIPA doorgevoerd worden kan Iran het zelfs op auteursrechten gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |