Jaja mensen, naast dat je je mobieltje niet in je hand mag houden tijdens het rijden, mag je vanaf nu ook niet meer je pik vast houden tijdens het rijden..quote:Man opgepakt vanwege masturberen in file
Een man van 44 uit Maastricht is dinsdag aangehouden omdat hij in zijn auto op de A2 zat te masturberen.
De man stond in de file op de A2 richting Maastricht. De politie kreeg diverse meldingen van andere bestuurders, maar kon de man niet snel traceren. Uiteindelijk lukte het de politie om de Maastrichtenaar te bellen met het verzoek zich op het politiebureau te melden.
Daar werd hij aangehouden voor het plegen van schennis. De zaak is via snelrecht afgehandeld.
Bron: http://www.l1.nl/nieuws/m(...)l1%2Fnieuws+%28L1%29
misschien heeft die meneer wel geen huis!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
En terecht ik hoef niet geconfronteerd te worden met een fappende loser in de file. Doe dat maar lekker thuis ofzo.
Zolang je handen maar vrij zijn he.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:42 schreef Tism het volgende:
[..]
Jaja mensen, naast dat je je mobieltje niet in je hand mag houden tijdens het rijden, mag je vanaf nu ook niet meer je pik vast houden tijdens het rijden..![]()
Wil je de hele dag met een worst van de Hema bij je oor rond rijden, dat mag dan weer wel..
'maar Koos, deze meneer stond toch stil, dan is er toch geen sprake van een verhoogde gevaarzetting?'quote:
QFTquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:10 schreef teknomist het volgende:
JE MAG OOK HELEMAAL NIKS MEER IN DIT LAND
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:12 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
'maar Koos, deze meneer stond toch stil, dan is er toch geen sprake van een verhoogde gevaarzetting?'
Dan pleur je lekker op naar de USA, home of the free.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:10 schreef teknomist het volgende:
JE MAG OOK HELEMAAL NIKS MEER IN DIT LAND
Je schermnaam is echt fantastisch met betrekking tot dit onderwerp.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:28 schreef Godshand het volgende:
Laat die man lekker toch
Zo is de file tenminste minder saai...
In dat geval ga ik zo meteen rond pauzetijd even masturberen bij de lagere school hier om de hoek.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je schermnaam is echt fantastisch met betrekking tot dit onderwerp.
En ik ben het met je eens.. We zijn seksueel veel minder vrij geworden. Als zo'n man een keer goed wordt uitgelachen, doet ie het ook nooit meer. Verder heeft ie niemand kwaad gedaan en ook het verkeer niet in gevaar gebracht.
Dat is een iets andere context...quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In dat geval ga ik zo meteen rond pauzetijd even masturberen bij de lagere school hier om de hoek.
Hoezo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is een iets andere context...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |