Jaja mensen, naast dat je je mobieltje niet in je hand mag houden tijdens het rijden, mag je vanaf nu ook niet meer je pik vast houden tijdens het rijden..quote:Man opgepakt vanwege masturberen in file
Een man van 44 uit Maastricht is dinsdag aangehouden omdat hij in zijn auto op de A2 zat te masturberen.
De man stond in de file op de A2 richting Maastricht. De politie kreeg diverse meldingen van andere bestuurders, maar kon de man niet snel traceren. Uiteindelijk lukte het de politie om de Maastrichtenaar te bellen met het verzoek zich op het politiebureau te melden.
Daar werd hij aangehouden voor het plegen van schennis. De zaak is via snelrecht afgehandeld.
Bron: http://www.l1.nl/nieuws/m(...)l1%2Fnieuws+%28L1%29
misschien heeft die meneer wel geen huis!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
En terecht ik hoef niet geconfronteerd te worden met een fappende loser in de file. Doe dat maar lekker thuis ofzo.
Zolang je handen maar vrij zijn he.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:42 schreef Tism het volgende:
[..]
Jaja mensen, naast dat je je mobieltje niet in je hand mag houden tijdens het rijden, mag je vanaf nu ook niet meer je pik vast houden tijdens het rijden..![]()
Wil je de hele dag met een worst van de Hema bij je oor rond rijden, dat mag dan weer wel..
'maar Koos, deze meneer stond toch stil, dan is er toch geen sprake van een verhoogde gevaarzetting?'quote:
QFTquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:10 schreef teknomist het volgende:
JE MAG OOK HELEMAAL NIKS MEER IN DIT LAND
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:12 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
'maar Koos, deze meneer stond toch stil, dan is er toch geen sprake van een verhoogde gevaarzetting?'
Dan pleur je lekker op naar de USA, home of the free.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:10 schreef teknomist het volgende:
JE MAG OOK HELEMAAL NIKS MEER IN DIT LAND
Je schermnaam is echt fantastisch met betrekking tot dit onderwerp.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:28 schreef Godshand het volgende:
Laat die man lekker toch
Zo is de file tenminste minder saai...
In dat geval ga ik zo meteen rond pauzetijd even masturberen bij de lagere school hier om de hoek.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je schermnaam is echt fantastisch met betrekking tot dit onderwerp.
En ik ben het met je eens.. We zijn seksueel veel minder vrij geworden. Als zo'n man een keer goed wordt uitgelachen, doet ie het ook nooit meer. Verder heeft ie niemand kwaad gedaan en ook het verkeer niet in gevaar gebracht.
Dat is een iets andere context...quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In dat geval ga ik zo meteen rond pauzetijd even masturberen bij de lagere school hier om de hoek.
Hoezo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is een iets andere context...
Ah, het "think of the children" argument...quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In dat geval ga ik zo meteen rond pauzetijd even masturberen bij de lagere school hier om de hoek.
Die kunnen ook in een file staan. Maar dat doet er niet zoveel toe, we hebben nou eenmaal de maatschappelijke conventie dat we elkaar niet ongevraagd confronteren met elkaars seksuele activiteiten. Als je een pleidooi wilt houden voor de afschaffing daarvan dan zijn er ongetwijfeld redelijke argumenten te vinden, ik heb geen moeite met die conventie en de in het verlengde daarvan liggende strafbepalingen. Een boete lijkt me dan ook volledig op zijn plaas.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:16 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ah, het "think of the children" argument...
Het lijkt mij toch dat mensen het gezien hebben, anders hadden ze de man niet aangegeven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:55 schreef Arsenal2012 het volgende:
Idd. Als die man in zijn auto zit en trekt zichzelf af tijdens het rijden mag dat toch? Alsof iedereen op de snelweg dat allemaal kan zien. Tenzij je op het dak van je rijdende auto zit en naar die aftrekker zo makkelijk naar beneden kijkt in zijn auto.
"Wij Nederlanders zijn soms echte bemoeials. Willen alles weten en respecteren niet altijd andermans privacy." Dit zei een kennis van me laatst. Ik begrijp haar standpunt wel.
Maar wat hebben ze dan gezien, een arm die een beetje op en neer bewoog met daaraan gekoppeld hun conclusie dat de man aan het rukken moest zijn geweest of hebben ze ook daadwerkelijk zijn snikkel gezien?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch dat mensen het gezien hebben, anders hadden ze de man niet aangegeven.
Ik ben het wel met de boete eens, hoor. Vind alleen het "kinderen" argument een zwak argument. Alsof je als volwassene zit te wachten op een 44-jarige rukker naast je in de file.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die kunnen ook in een file staan. Maar dat doet er niet zoveel toe, we hebben nou eenmaal de maatschappelijke conventie dat we elkaar niet ongevraagd confronteren met elkaars seksuele activiteiten. Als je een pleidooi wilt houden voor de afschaffing daarvan dan zijn er ongetwijfeld redelijke argumenten te vinden, ik heb geen moeite met die conventie en de in het verlengde daarvan liggende strafbepalingen. Een boete lijkt me dan ook volledig op zijn plaas.
Daarom, ik nam de school als voorbeeld om het scherp te stellen, ook de onderwijzeressen hebben het recht verschoond te blijven van een dergelijke aanblik van mij. .quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:40 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik ben het wel met de boete eens, hoor. Vind alleen het "kinderen" argument een zwak argument. Alsof je als volwassene zit te wachten op een 44-jarige rukker naast je in de file.
dat vroeg ik me eigenlijk ook af. Als is faken waarschijnlijk ook al strafbaar met vage bepalingen als 'goede zeden'.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar wat hebben ze dan gezien, een arm die een beetje op en neer bewoog met daaraan gekoppeld hun conclusie dat de man aan het rukken moest zijn geweest of hebben ze ook daadwerkelijk zijn snikkel gezien?
Dat opeten is ook goor, ja... Beter schiet je het bij de auto naast je door het openstaande raampje naar binnen. Bonuspunten als je de bestuurder of passagier raakt!quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:22 schreef Hathor het volgende:
Het zou trouwens best lachwekkend zijn om zoiets eens een keer te zien, in ieder geval beter als al die goorlappen die ongeneerd in hun neus zitten te peuteren en het dan nog opvreten ook.
eigenlijk valt dat ook onder aanstootgevend gedrag. Ook maar op het matje roepen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:22 schreef Hathor het volgende:
Het zou trouwens best lachwekkend zijn om zoiets eens een keer te zien, in ieder geval beter als al die goorlappen die ongeneerd in hun neus zitten te peuteren en het dan nog opvreten ook.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:40 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
eigenlijk valt dat ook onder aanstootgevend gedrag. Ook maar op het matje roepen?
Politiestaat ,plain and simplequote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:42 schreef Tism het volgende:
[..]
Jaja mensen, naast dat je je mobieltje niet in je hand mag houden tijdens het rijden, mag je vanaf nu ook niet meer je pik vast houden tijdens het rijden..![]()
Wil je de hele dag met een worst van de Hema bij je oor rond rijden, dat mag dan weer wel..
Ik begrijp dit snitch gedrag niet hoor..die gast zit toch in zijn auto?! Als ik dat had ik gezien dan zou het nooit in mij zijn opgekomen om de politie te bellen! Ik zou mijn beste vriendin bellen en helmaal stuk gaan natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:13 schreef 8baan het volgende:
[..]
Politiestaat ,plain and simple
Niet dat mijn ogen het zouden waarderen, maar het gaat niemand wat aan, mensen kiezen er immers zelf voor om bij vreemden in de auto te gluuren.
Wat een benauwt volk leeft hier toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |