Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah: Man opgepakt vanwege masturberen in file
Nee, tijdens het rijden op de Autobahn heb ik mijn concentratie nodig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Gepijpt worden door je bijrijdster op de Autobahn terwijl je vrachtwagens inhaalt is leuker
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah: Man opgepakt vanwege masturberen in file
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Gepijpt worden door je bijrijdster op de Autobahn terwijl je vrachtwagens inhaalt is leuker
En die vrachtwagenchauffeurs afleiding en een goeie reden om eens flink te toeterenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, tijdens het rijden op de Autobahn heb ik mijn concentratie nodig.
Nou niet IRL, beschouw het maar als een uitlaatklep.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:44 schreef Bluesdude het volgende:
wat ik eerder zei... je identificeert je met Fok..
Daarvoor staan er nu ook bordjes langs de weg van de P van pijpen. Verkeersveiligheid is een groot goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Slechts een keer gedaan, maar niet op de Autobahn in Duitsland.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is vooral erg leuk in DEF.quote:
Sorry meneer soldaat.quote:
Jullie stonden zeker vooraan in de file.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:46 schreef betyar het volgende:
[..]tja, ik heb meestal wel iets anders te doen in de auto. Wel hebben mijn vrouw en ik een keer seks gehad in een file in Duitsland, een file van ruim 24 uur.
![]()
Nee, vrachtwagens die elkaar meende in te moeten halen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jullie stonden zeker vooraan in de file.
Nee. Voor hun stonden ook auto's, die waren terug gereden om te komen kijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jullie stonden zeker vooraan in de file.
Gewoon geduldig wachten tot de pleuris uitbreekt in Iran straks, dan heb je leukere YouTube filmpjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
Zo een rondje over een gevechtsbaan lijkt me echt vet, daar schieten ze zelfs met scherpe munitie over je hoofd heen.![]()
Dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
Zo een rondje over een gevechtsbaan lijkt me echt vet, daar schieten ze zelfs met scherpe munitie over je hoofd heen.![]()
Dat is een wezenlijk verschil, op de Harskamp hebben "wij" ook met de .50 geschoten en een baan afgelopen waar je met scherp schiet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:01 schreef Auti het volgende:
[..]
Ligt aan waar je zit/ligt. Er wordt wel degelijk her en der geoefend met scherp.
als SOPA en PIPA doorgevoerd worden kan Iran het zelfs op auteursrechten gooien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon geduldig wachten tot de pleuris uitbreekt in Iran straks, dan heb je leukere YouTube filmpjes.
Lang leve Amerikaanse politiek, als de internetbedrijven meer lobby-geld betalen dan de platenmaatschappijen is dat zo gepiept. Geef een paar miljoen aan een of andere senator om te gaan lobbyen en klaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als SOPA en PIPA doorgevoerd worden kan Iran het zelfs op auteursrechten gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |