PostNL staakt alleen in jouw regio. Maar ik ken het bedrijf, dus verwacht het sowieso niet morgen, al past het waarschijnlijk gewoon in m'n brievenbusquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat komt toch niet in een pakketje?
Waarom, je post toch hier?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon naar je mede anaalridders die zich in NWS vertoeven?
De vakbonden komen juist vooral voor on- en laaggeschoolden op en terecht.quote:
Botvier je seksuele frustraties maar op een ander.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik met jou klaar ben wil je nooit meer een vent.
Nou nou nou.quote:
Wat moet er goed aan voelen?quote:
Je hebt ervaring met andere mannen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik met jou klaar ben wil je nooit meer een vent.
Klopt, er zullen vast wel wat mensen zijn gaan werken met tenminste zwemdiploma B.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De vakbonden komen juist vooral voor on- en laaggeschoolden op en terecht.
Maar ik denk dat er gezien de huidige economische situatie heel wat hoger geschoolden ook hun brood verdienen door pakketjes te bezorgen
Ik denk dat het Vs vooral doet denken aan die dolle avond dat ie in de darkroom bleef tot sluitingstijd toen het licht aan ging.quote:
Ik woon je zo hard uit dat je maandenlang geen zorgen hoeft te maken voor constipatie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Botvier je seksuele frustraties maar op een ander.
Overrated film.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Gedraag jullie is stelletje kleuters.
quote:
Bah.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik woon je zo hard uit dat je maandenlang geen zorgen hoeft te maken voor constipatie.
Nee, maar zo moeilijk kan het toch niet zijn om een vent in zijn reet te neuken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt ervaring met andere mannen?
Was ik nog maar mod, dan kon ik er wat aan doen.quote:
Goede film!quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[ afbeelding ]
Gedraag jullie is stelletje kleuters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |