Dat is gewoon gezond verstand, of wil je de hele dag tegen een draak aankijken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:53 schreef Drugshond het volgende:
Positieve discriminatie... als dat zoiets als dames in een kort rokje een baan gunnen.
• Voor.
De oorzaak zit in het feit dat jij ondanks het ontberen van elke kwaliteit voor het modschap toch gewoon stug aan je kleurtje blijft vasthouden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is nog niks vergeleken met jouw ongegronde gewauwel nu al een jaar lang. Pot verwijt de ketel hm.
Sprak je maar eens met de hogere echelons uit onze maatschappij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel sneu, maar alas, ik spreek nog wel eens crew uit de hogere echolons en weet dus dat jij je langste tijd al gehad hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef remlof het volgende:
Heel sneu, maar alas, ik spreek nog wel eens crew uit de hogere echolons en weet dus dat jij je langste tijd al gehad hebt.
Jij berokkent FOK! alleen maar schade met je postgedrag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben jij zwart en ik blauw.
Leuk, is dat wat je te horen hebt gekregen toen je moest oprotten?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
De oorzaak zit in het feit dat jij ondanks het ontberen van elke kwaliteit voor het modschap toch gewoon stug aan je kleurtje blijft vasthouden.
Die Gulden Draak....tja achter een gekoelde grendel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is gewoon gezond verstand, of wil je de hele dag tegen een draak aankijken?
Ik spreek nog wel eens kamerleden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sprak je maar eens met de hogere echelons uit onze maatschappij.
Sowieso moeten lelijke mensen in een cubicle werken, zodat ze aan het zicht worden onttrokken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef waht het volgende:
[..]
Goede Facebookpage, die Delftse parelsquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:54 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een puik biertje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die Gulden Draak....tja achter een gekoelde grendel.
Ik was al gestopt Vs, maar nu doe je het weer, lasteren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk, is dat wat je te horen hebt gekregen toen je moest oprotten?
Hij zei hoger, niet lager.quote:
Jij ook?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sowieso moeten lelijke mensen in een cubicle werken, zodat ze aan het zicht worden onttrokken.
Oh, was dat stoppenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was al gestopt Vs, maar nu doe je het weer, lasteren.
Of kan je het allemaal niet meer schelen omdat je weet dat je zaak toch hopeloos is?
Alsof ik m'n tijd zou verspillen aan het proberen te converseren met brievenbuspissende facistenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
PVV'ers noem ik nou niet bepaald "hogere" echelons, eerder kanonnenvoer.
Nee, ik zeg gewoon waar het op staat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was al gestopt Vs, maar nu doe je het weer, lasteren.
Of kan je het allemaal niet meer schelen omdat je weet dat je zaak toch hopeloos is?
JoaC weet tenminste van aanpakken. U is Amerika, du_ke is nog steeds de VN.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:59 schreef JoaC het volgende:
Het functioneren van een mod word niet in een Slowchat besproken. Bij dezen is de discussie over het onderwerp in dit topic afgelopen
Prima. Vertel dat ook even aan je collega Voorschrift die mij blijft belasteren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:59 schreef JoaC het volgende:
Het functioneren van een mod word niet in een Slowchat besproken. Bij dezen is de discussie over het onderwerp in dit topic afgelopen
Je verspilt je tijd ook aan het converseren met even kansloze POL-bezoekers.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof ik m'n tijd zou verspillen aan het proberen te converseren met brievenbuspissende facisten
En ik maar denken dat je EU fan was.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof ik m'n tijd zou verspillen aan het proberen te converseren met brievenbuspissende facisten
En daarmee door blijft gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik zeg gewoon waar het op staat.
Belasten is ook belasteren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima. Vertel dat ook even aan je collega Voorschrift die mij blijft belasteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |