Hm, ik denk dat ik met die 20 kg eerst nog genoeg moeite hebquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
2x 10kilo is niet veel voor rows. Uiteraard kun je er dumbbell rows van maken,maar ik zou het in je schema bouwen ipv thuis met een laag gewicht gaan doen. Dat zet niet zoveel doden aan de zeik.
Toevallig, bij mij wel. Maandagavond besteld en 'verzonden' email gekregen, maar dinsdag nog niets geleverd. Hopelijk krijg ik het vandaag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:01 schreef Foca het volgende:
[..]
Balen. Hopen dat ze vertraging hebben, maar dat zal dan wel weer niet
Ik zou dan afwisselen met de seated row. Om en om.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat ik met die 20 kg eerst nog genoeg moeite hebniet alles loopt synchroon.
Maar ehm, help es dan?
Ik doe nu in 1 training
Squat
lat pul down
Bp
seated cable row
DL
shoulder press
tricep dips
abs
calf raises
preacher curls
lat, seated row, dl en BP vragen bij elkaar best al veel van mijn bovenarmen/schouders die row daar nog bij doen, dan krijg ik hem op zeker niet hoger dan 20Seated row eruit dan?
Sounds like a plan, dan ga ik vandaag "jouw" row pakken, ik stap NU op de fiets naar de sportschoolquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou dan afwisselen met de seated row. Om en om.
Nouu okequote:Op woensdag 26 juni 2013 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
beetje bewegen, niet expres belasten, is goed als het in je rug geschoten is
Zou die buikspieroefeningen ff laten.
Serieus? Haha ben duidelijk erg scherp geweest de laatste tijdquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nooit van gehoord? Gaat de afgelopen 10 delen over niets anders dan freaky ZMA dromen
Gopasta een optie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:00 schreef Susteren het volgende:
Wat is eigenlijk het beste eten uit huis, liefst voor onder de 10 euro? Ben vanavond na 't werk weer verder dus kan thuis niks eten, en pizza/friet lijkt me niks. Wat eten jullie uithuis (liefste met veel goede calorieën)? Thx!
Pizza. Is namelijk een groente.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:00 schreef Susteren het volgende:
Wat is eigenlijk het beste eten uit huis, liefst voor onder de 10 euro? Ben vanavond na 't werk weer verder dus kan thuis niks eten, en pizza/friet lijkt me niks. Wat eten jullie uithuis (liefste met veel goede calorieën)? Thx!
Nope zoiets is er volgnes mij niet in sittard en voor een restaurant ben ik te skeerquote:
Hmm lijkt me idd beter dan frietquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pizza. Is namelijk een groente.
Nee zonder geouwehoer, als je toch al aan het bulken bent, is een pizza wel makkelijke kcals.
Neem iets met veel vlees of vis voor dat proteinz
Patat ben ik geen fan van, teveel carbs in verhouding tot de eiwitten + slechte vetten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:09 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nope zoiets is er volgnes mij niet in sittard en voor een restaurant ben ik te skeer
[..]
Hmm lijkt me idd beter dan frietpatat
Pizza met veel vlees en groenten. Stoommaaltijd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:00 schreef Susteren het volgende:
Waar denk je dat de Z in ZMA voor staat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:16 schreef ssebass het volgende:
[..]
Hmm wazig. Nooit van gehoord. Let wel op dat je niet teveel zink neemt, want dat verdrijft of belemeerd de opname van andere vitamines en mineralen.
Wat een hommo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
jongens, susteren is vegetarier, dus vlees zit er niet in.
Eet je wel vis en eieren?
Er is niks mis met vegetarisch zijn, sterker nog: er is heel veel voor te zeggen.quote:
Zoals stereotomy al zegt: rustig bewegen (wandelen is effectief) en afwisselen met wat rust. Als de pijn goed draagbaar is zou ik juist rug oefeningen uitvoeren i.p.v. buik oefeningen. Er komt juist meer druk op je rug met name de onderrug bij het buigen van je romp. Je kan later wel buikspier oefeningen doen als je geen last meer hebt ter preventie samen met rug oefeningen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:46 schreef vera166 het volgende:
Hoiiiii
Ik weet niet in welk topic dit beter past maar zag dit topic staan dus daarom hier;
gisteren is het opeens in mijn rug geschoten, nu kan ik nog wel beetje wandelen enzo maar ik las op internet dat juist sporten goed is voor je rug. Kan ik dan ook buikspieroefeningen doen ivm mijn rug?
Hele zink/ZMA verhaal niet meegekregen... Blijkbaar een stukje uit de reeks gemist.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waar denk je dat de Z in ZMA voor staat.
Eens v.w.b. de opneembaarheid. Geen zink en calcium tegelijkertijd bv. Calcium tegelijkertijd met je Vitamine D innemen.
Lekker wat creat en whey voor alle gemiste biefstukken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
Vegetariers hebben bijna allemaal een vitamine B12-tekort (beste bewijs dat mensen als omnivoor geevolueerd zijn), dus supplementatie is vrijwel altijd noodzakelijk.
Ongetwijfeld heeft Susteren hier al aan gedacht voordat hij BCAA's, Glutamine en beta-alanine kocht bij B&F shop
90kg per hand is mijn max:quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:44 schreef NomanIW het volgende:
Iemand hier die weleens wat doet met 100kg dumbells?
ej niet zo smijte met die dumbbelsquote:
Same hier, jezus. Mooi om te zien wel, het beweegt inderdaad erg soepel, zijn CNS lijkt er weinig moeite mee te hebben.quote:
Burrito halen bij Ernesto's Cantina.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:09 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nope zoiets is er volgnes mij niet in sittard en voor een restaurant ben ik te skeer
[..]
Hmm lijkt me idd beter dan friet
Skip naar 40 minuten, 800 pound deadlift, 5 plate barbell rows en een 12 plate T-bar rowquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Same hier, jezus. Mooi om te zien wel, het beweegt inderdaad erg soepel, zijn CNS lijkt er weinig moeite mee te hebben.
Jaaa okequote:Op woensdag 26 juni 2013 11:32 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zoals stereotomy al zegt: rustig bewegen (wandelen is effectief) en afwisselen met wat rust. Als de pijn goed draagbaar is zou ik juist rug oefeningen uitvoeren i.p.v. buik oefeningen. Er komt juist meer druk op je rug met name de onderrug bij het buigen van je romp. Je kan later wel buikspier oefeningen doen als je geen last meer hebt ter preventie samen met rug oefeningen.
Ontzagwekkend. Ronnie Coleman is een hele toffe professionele 'modern' bodybuilder, van de rest moet ik weinig hebben. Dit is gewoon bizar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:07 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Skip naar 40 minuten, 800 pound deadlift, 5 plate barbell rows en een 12 plate T-bar row
Haha, nou en.quote:
Ik vind Kai Greene een arrogante kwal met een paardenstaart, Coleman komt veel sympathieker over.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:18 schreef seto het volgende:
Coleman is wel leuk om naar te kijken maar vind Kai Greene veel inspirerender,
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ga dan maar lekker kijken naar foto's van Susteren's healthcenter.
[..]
Wut? Hoe dan? Vind hem juist verre van arrogant.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind Kai Greene een arrogante kwal met een paardenstaart, Coleman komt veel sympathieker over.Hij is gewoon een toffe neger.
DB deadlift jwzquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:44 schreef NomanIW het volgende:
Iemand hier die weleens wat doet met 100kg dumbells?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Workout B
5*3 Clean & Jerk
5*3 Deadlift
5*3 BenchpressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Drommeldaris op 26-06-2013 12:54:44 ]
Prima, img tags weggehaaldquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:49 schreef Stereotomy het volgende:
exrx kun je niet deeplinken, die fout maak ik ook steeds
En update nummer 2, dit zou moeten werken toch?quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Boys, ik wil een cut maken en deze tijd gebruiken om de wat technisch moeilijkere oefeningen te leren. Ik kon eigenlijk geen schema vinden waar men niet traint voor de echte olympic lifts en dus vaak 5 dagen per week. Die tijd ga ik er niet in stoppen. Hierop heb ik zelf het volgende schema bedacht waarop ik graag jullie feedback ontvang.
Workout A
5*3 Snatch
5*3 Power Clean
5*3 ShrugsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Workout B
5*3 Clean & Jerk
5*3 Deadlift
5*3 BenchpressVanwaar de shrugs? Deze voer je toch al uit tijdens de power clean en clean & jerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Schouders lopen achter, hoop het hiermee een beetje te compenseren of denk je dat het overkill is? Zo ja, met welke oefeningen zou jij de shrugs vervangen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vanwaar de shrugs? Deze voer je toch al uit tijdens de power clean en clean & jerk?
Kut ectoquote:
1x goed rennen en je bent 'm kwijt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ontzagwekkend. Ronnie Coleman is een hele toffe professionele 'modern' bodybuilder, van de rest moet ik weinig hebben. Dit is gewoon bizar.En dan ook nog gewoon politieagent zijn, die vent zal je maar in je nek springen zeg.
Hij kan je vrolijk benchen met 1 hand en met je smijten + uit elkaar trekken alsof je papier bent. Real life gorilla.
[..]
Haha, nou en.Zonder roids zie je dit soort manifestaties gewoon niet, en dat zou zonde zijn.
En dan te bedenken dat er van die mensen rondlopen die beweren dat het "allemaal lucht" is. Ronnie bewijst dat hij ook daadwerkelijk sterk is.quote:
beachboy alert.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
1x goed rennen en je bent 'm kwijt.
Kai Greene arrogant? ö Neveeeerrr!quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind Kai Greene een arrogante kwal met een paardenstaart, Coleman komt veel sympathieker over.Hij is gewoon een toffe neger.
[..]![]()
Het zal je nog eens verbazen hoe snel bodybuilders kunnen zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
1x goed rennen en je bent 'm kwijt.
Kali Muscle op Youtube is ook nog best een atleet inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:10 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het zal je nog eens verbazen hoe snel bodybuilders kunnen zijn
Dat zal dan de uitzondering zijn geweest die de regel bevestigtquote:
Nike Thermoshirtje dus. Beetje gay, daar trainen alle ecto's altijd in zodat ze wat groter lijken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:09 schreef NomanIW het volgende:
Ik train in een hypermodern luchtig, vochtregulerend, el Nino provocerend acclimacool achtig ding.
Niet in de winkel te koop jeweets.
Dat bedoel ik, dat soort winkels zoek ik. Zeeman heeft ze waarschijnlijk ook wel bedenk ik me netquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nike Thermoshirtje dus. Beetje gay, daar trainen alle ecto's altijd in zodat ze wat groter lijken.
Had laatst als experiment twee zwarte tanktops bij de Primark gehaald en ze zitten echt verassend goed
Ik heb er jaren geleden een stapeltje bj de Hema gekocht. Ik heb er nog twee waarvan ik altijd probeer er eentje schoon te hebben voor de volgende workout. Die draag ik tot ze van m'n lijf rotten, zo lekker zitten die.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
Had laatst als experiment twee zwarte tanktops bij de Primark gehaald en ze zitten echt verassend goed
Euhm juist ja...quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Schouders lopen achter, hoop het hiermee een beetje te compenseren of denk je dat het overkill is? Zo ja, met welke oefeningen zou jij de shrugs vervangen?
Nee joh kut, die Koop je toch in de winkel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nike Thermoshirtje dus. Beetje gay, daar trainen alle ecto's altijd in zodat ze wat groter lijken.
Thanks, rear delt lijkt me al genoeg gestimuleerd te worden dus heb ik de OHP erin gezet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Euhm juist ja...
Met shrugs train je de trapezius descendus, levator scapulae en de trapezius transversus wat. Maar je schouders totaal niet. Zelfs niet als je die debiele rondjes maakt tijdens het shruggen.
Als ze achterlopen kan je beter de OHP(front delt), rows (rear delt)en upright rows(lateral) doen om ze mee te pakken. Of isoleren met front, lateral en rear delt raises.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Workout B
5*3 Clean & Jerk
5*3 Deadlift
5*3 BenchpressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan zijn dat je een golferselleboog hebt, lijkt me het meest aannemelijk. Maar dan zou de pijn ook wat dichter bij de elleboog moeten zitten, heb je daar ook pijn of helemaal niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:20 schreef Yamcha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het midden van de buitenkant linker onderarm, in de spier die je aanspant als je een vuist maakt.
Verder nergens last in de arm, andere arm voel ik het ook wel maar veel minder.
Kwam, denk ik, door een setje ez bar curls met teveel gewicht, probeerde onderarmen recht te houden en kneep uit volle macht in de bar en sindsdien eigenlijk last bij het curlen. Net als Sapstengel bij DL of chins geen last van. Maar bij dumbell upright rows en dips bijv wel.
Dat mag je geen training noemen, die zijn aan het recreëren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:21 schreef habitue het volgende:
Viel me vandaag weer op hoeveel mensen op halve kracht op hun gemakkie aan het trainen zijn. Schiet je echt weinig mee op lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |