Kut ectoquote:
1x goed rennen en je bent 'm kwijt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ontzagwekkend. Ronnie Coleman is een hele toffe professionele 'modern' bodybuilder, van de rest moet ik weinig hebben. Dit is gewoon bizar.En dan ook nog gewoon politieagent zijn, die vent zal je maar in je nek springen zeg.
Hij kan je vrolijk benchen met 1 hand en met je smijten + uit elkaar trekken alsof je papier bent. Real life gorilla.
[..]
Haha, nou en.Zonder roids zie je dit soort manifestaties gewoon niet, en dat zou zonde zijn.
En dan te bedenken dat er van die mensen rondlopen die beweren dat het "allemaal lucht" is. Ronnie bewijst dat hij ook daadwerkelijk sterk is.quote:
beachboy alert.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
1x goed rennen en je bent 'm kwijt.
Kai Greene arrogant? ö Neveeeerrr!quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind Kai Greene een arrogante kwal met een paardenstaart, Coleman komt veel sympathieker over.Hij is gewoon een toffe neger.
[..]![]()
Het zal je nog eens verbazen hoe snel bodybuilders kunnen zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
1x goed rennen en je bent 'm kwijt.
Kali Muscle op Youtube is ook nog best een atleet inderdaadquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:10 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het zal je nog eens verbazen hoe snel bodybuilders kunnen zijn
Dat zal dan de uitzondering zijn geweest die de regel bevestigtquote:
Nike Thermoshirtje dus. Beetje gay, daar trainen alle ecto's altijd in zodat ze wat groter lijken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:09 schreef NomanIW het volgende:
Ik train in een hypermodern luchtig, vochtregulerend, el Nino provocerend acclimacool achtig ding.
Niet in de winkel te koop jeweets.
Dat bedoel ik, dat soort winkels zoek ik. Zeeman heeft ze waarschijnlijk ook wel bedenk ik me netquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nike Thermoshirtje dus. Beetje gay, daar trainen alle ecto's altijd in zodat ze wat groter lijken.
Had laatst als experiment twee zwarte tanktops bij de Primark gehaald en ze zitten echt verassend goed
Ik heb er jaren geleden een stapeltje bj de Hema gekocht. Ik heb er nog twee waarvan ik altijd probeer er eentje schoon te hebben voor de volgende workout. Die draag ik tot ze van m'n lijf rotten, zo lekker zitten die.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
Had laatst als experiment twee zwarte tanktops bij de Primark gehaald en ze zitten echt verassend goed
Euhm juist ja...quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Schouders lopen achter, hoop het hiermee een beetje te compenseren of denk je dat het overkill is? Zo ja, met welke oefeningen zou jij de shrugs vervangen?
Nee joh kut, die Koop je toch in de winkel?quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nike Thermoshirtje dus. Beetje gay, daar trainen alle ecto's altijd in zodat ze wat groter lijken.
Thanks, rear delt lijkt me al genoeg gestimuleerd te worden dus heb ik de OHP erin gezet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Euhm juist ja...
Met shrugs train je de trapezius descendus, levator scapulae en de trapezius transversus wat. Maar je schouders totaal niet. Zelfs niet als je die debiele rondjes maakt tijdens het shruggen.
Als ze achterlopen kan je beter de OHP(front delt), rows (rear delt)en upright rows(lateral) doen om ze mee te pakken. Of isoleren met front, lateral en rear delt raises.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Workout B
5*3 Clean & Jerk
5*3 Deadlift
5*3 BenchpressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan zijn dat je een golferselleboog hebt, lijkt me het meest aannemelijk. Maar dan zou de pijn ook wat dichter bij de elleboog moeten zitten, heb je daar ook pijn of helemaal niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:20 schreef Yamcha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het midden van de buitenkant linker onderarm, in de spier die je aanspant als je een vuist maakt.
Verder nergens last in de arm, andere arm voel ik het ook wel maar veel minder.
Kwam, denk ik, door een setje ez bar curls met teveel gewicht, probeerde onderarmen recht te houden en kneep uit volle macht in de bar en sindsdien eigenlijk last bij het curlen. Net als Sapstengel bij DL of chins geen last van. Maar bij dumbell upright rows en dips bijv wel.
Dat mag je geen training noemen, die zijn aan het recreëren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:21 schreef habitue het volgende:
Viel me vandaag weer op hoeveel mensen op halve kracht op hun gemakkie aan het trainen zijn. Schiet je echt weinig mee op lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |