Hm, ik denk dat ik met die 20 kg eerst nog genoeg moeite hebquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
2x 10kilo is niet veel voor rows. Uiteraard kun je er dumbbell rows van maken,maar ik zou het in je schema bouwen ipv thuis met een laag gewicht gaan doen. Dat zet niet zoveel doden aan de zeik.
Toevallig, bij mij wel. Maandagavond besteld en 'verzonden' email gekregen, maar dinsdag nog niets geleverd. Hopelijk krijg ik het vandaag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:01 schreef Foca het volgende:
[..]
Balen. Hopen dat ze vertraging hebben, maar dat zal dan wel weer niet
Ik zou dan afwisselen met de seated row. Om en om.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hm, ik denk dat ik met die 20 kg eerst nog genoeg moeite hebniet alles loopt synchroon.
Maar ehm, help es dan?
Ik doe nu in 1 training
Squat
lat pul down
Bp
seated cable row
DL
shoulder press
tricep dips
abs
calf raises
preacher curls
lat, seated row, dl en BP vragen bij elkaar best al veel van mijn bovenarmen/schouders die row daar nog bij doen, dan krijg ik hem op zeker niet hoger dan 20Seated row eruit dan?
Sounds like a plan, dan ga ik vandaag "jouw" row pakken, ik stap NU op de fiets naar de sportschoolquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou dan afwisselen met de seated row. Om en om.
Nouu okequote:Op woensdag 26 juni 2013 10:47 schreef Stereotomy het volgende:
beetje bewegen, niet expres belasten, is goed als het in je rug geschoten is
Zou die buikspieroefeningen ff laten.
Serieus? Haha ben duidelijk erg scherp geweest de laatste tijdquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nooit van gehoord? Gaat de afgelopen 10 delen over niets anders dan freaky ZMA dromen
Gopasta een optie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:00 schreef Susteren het volgende:
Wat is eigenlijk het beste eten uit huis, liefst voor onder de 10 euro? Ben vanavond na 't werk weer verder dus kan thuis niks eten, en pizza/friet lijkt me niks. Wat eten jullie uithuis (liefste met veel goede calorieën)? Thx!
Pizza. Is namelijk een groente.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:00 schreef Susteren het volgende:
Wat is eigenlijk het beste eten uit huis, liefst voor onder de 10 euro? Ben vanavond na 't werk weer verder dus kan thuis niks eten, en pizza/friet lijkt me niks. Wat eten jullie uithuis (liefste met veel goede calorieën)? Thx!
Nope zoiets is er volgnes mij niet in sittard en voor een restaurant ben ik te skeerquote:
Hmm lijkt me idd beter dan frietquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pizza. Is namelijk een groente.
Nee zonder geouwehoer, als je toch al aan het bulken bent, is een pizza wel makkelijke kcals.
Neem iets met veel vlees of vis voor dat proteinz
Patat ben ik geen fan van, teveel carbs in verhouding tot de eiwitten + slechte vetten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:09 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nope zoiets is er volgnes mij niet in sittard en voor een restaurant ben ik te skeer
[..]
Hmm lijkt me idd beter dan frietpatat
Pizza met veel vlees en groenten. Stoommaaltijd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:00 schreef Susteren het volgende:
Waar denk je dat de Z in ZMA voor staat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:16 schreef ssebass het volgende:
[..]
Hmm wazig. Nooit van gehoord. Let wel op dat je niet teveel zink neemt, want dat verdrijft of belemeerd de opname van andere vitamines en mineralen.
Wat een hommo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
jongens, susteren is vegetarier, dus vlees zit er niet in.
Eet je wel vis en eieren?
Er is niks mis met vegetarisch zijn, sterker nog: er is heel veel voor te zeggen.quote:
Zoals stereotomy al zegt: rustig bewegen (wandelen is effectief) en afwisselen met wat rust. Als de pijn goed draagbaar is zou ik juist rug oefeningen uitvoeren i.p.v. buik oefeningen. Er komt juist meer druk op je rug met name de onderrug bij het buigen van je romp. Je kan later wel buikspier oefeningen doen als je geen last meer hebt ter preventie samen met rug oefeningen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:46 schreef vera166 het volgende:
Hoiiiii
Ik weet niet in welk topic dit beter past maar zag dit topic staan dus daarom hier;
gisteren is het opeens in mijn rug geschoten, nu kan ik nog wel beetje wandelen enzo maar ik las op internet dat juist sporten goed is voor je rug. Kan ik dan ook buikspieroefeningen doen ivm mijn rug?
Hele zink/ZMA verhaal niet meegekregen... Blijkbaar een stukje uit de reeks gemist.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waar denk je dat de Z in ZMA voor staat.
Eens v.w.b. de opneembaarheid. Geen zink en calcium tegelijkertijd bv. Calcium tegelijkertijd met je Vitamine D innemen.
Lekker wat creat en whey voor alle gemiste biefstukken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
Vegetariers hebben bijna allemaal een vitamine B12-tekort (beste bewijs dat mensen als omnivoor geevolueerd zijn), dus supplementatie is vrijwel altijd noodzakelijk.
Ongetwijfeld heeft Susteren hier al aan gedacht voordat hij BCAA's, Glutamine en beta-alanine kocht bij B&F shop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |