Wtfquote:Op zondag 23 juni 2013 03:10 schreef TwenteFC het volgende:
Is er gewoon eentje dood bij de Le Mans.
Lekker een dag om binnen te blijven en een boek te gaan lezen dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
Het regent behoorlijk hard en veel hier
binnen blijven was ik wel van plan, het boek lezen niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker een dag om binnen te blijven en een boek te gaan lezen dus.
Ik zei het ook alleen maar om interessant te doen hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
binnen blijven was ik wel van plan, het boek lezen niet.
Ik denk dat ik maar wat series ga kijken. Of een film
Ik ga een True Blood Marathon houden.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zei het ook alleen maar om interessant te doen hoor.
Dat laatste is wel aannemelijker.
Ik kan geen keuze maken. Denk dat het Spartacus wordt.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
k ga een True Blood Marathon houden.
Aflevering 6, daar was ik gebleven 6 maanden geledenSeioen 1 nog maar
Ik heb ook teveel keus. Gister begonnen met Smash seizoen 2, maar ik wilde wat meer sensatie. Dus dan toch maar vampieren en bloed enzoquote:Op zondag 23 juni 2013 09:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kan geen keuze maken. Denk dat het Spartacus wordt.
Ik ga onderbetaald vervenquote:Op zondag 23 juni 2013 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga een True Blood Marathon houden.
Aflevering 6, daar was ik gebleven 6 maanden geledenSeioen 1 nog maar
Dat snap ik met al die regenquote:Op zondag 23 juni 2013 10:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga onderbetaald verven![]()
Gek genoeg loopt het niet echt storm met kano's verhuren
Vandaag uitgeslapenquote:Op zondag 23 juni 2013 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mogge, uitgeslapen of er gewoon weer ingedoken?
Net terug.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:22 schreef TwenteFC het volgende:
Wat is het rustig vandaag, zit iedereen nog in de kerk?
Ik ben bezig met de wasquote:Op zondag 23 juni 2013 12:22 schreef TwenteFC het volgende:
Wat is het rustig vandaag, zit iedereen nog in de kerk?
Ik weet enkel dat Rutger Hauer daarin speelt door de Spits!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de was
Ik ga zo stofzuigen, en ik kijk True Blood
Pas in Seizoen 6. Ik ben nog maar bij seizoen 1quote:Op zondag 23 juni 2013 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet enkel dat Rutger Hauer daarin speelt door de Spits!
Heb je UPC?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:41 schreef Tarado het volgende:
wat kan het zijn dat mijn internet bij vlagen heel traag is?
Heb ik ook en bij mij is het de laatste dagen ook erg slecht.quote:
OKquote:Op zondag 23 juni 2013 13:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb ik ook en bij mij is het de laatste dagen ook erg slecht.
lol xpquote:
Dat kanquote:Op zondag 23 juni 2013 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zelfs op DA kom ik rule 34 tekeningen tegen
wat is daquote:Op zondag 23 juni 2013 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zelfs op DA kom ik rule 34 tekeningen tegen
Bij mij heet dat incognitoquote:Op zondag 23 juni 2013 13:48 schreef vandermar het volgende:
Lol ik druk op
Ctrl + Shift + p en ik krijg een window voor private browsing tevoorschijn
Fuck jij maakt wat meequote:Op zondag 23 juni 2013 13:48 schreef vandermar het volgende:
Lol ik druk op
Ctrl + Shift + p en ik krijg een window voor private browsing tevoorschijn
xD
Nou zeg dat welquote:
Jij?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:10 schreef kapiteintje het volgende:
Wie moet er hier vaak typen en lezen op 1 scherm tegelijk?
Moet je eens op je windowstoets en dan pijltje naar links of rechts drukken.quote:
Lol, ideaalquote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je eens op je windowstoets en dan pijltje naar links of rechts drukken.Kwam ik eergister pas achter, na jaren van frustratie.
Ctrl + water krijg je geniale effectenquote:
Maarruh. Hoe doe je dat dan precies?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ctrl + water krijg je geniale effecten
Ctrl indrukken en ingedrukt houden en dan water typenquote:
Dit is wel mooie functie jaquote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet je eens op je windowstoets en dan pijltje naar links of rechts drukken.Kwam ik eergister pas achter, na jaren van frustratie.
Bestaat toch al vanaf Windows Vista?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Precies gehalveerd dus. Multitasken jonge!
Vooral die W doet het em..quote:Op zondag 23 juni 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ctrl indrukken en ingedrukt houden en dan water typen
Handig! Hoeven mijn kinderen hun werkstuk over 10 jaar niet meer over te typen van papier, scheelt weer bomen.quote:Op zondag 23 juni 2013 1419 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Snap je. Voor papers etc. gewoon heerlijk op 1 scherm kunnen werken.
Vreemd dat je er nu pas achterkomt dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede vraag wel aan iemand wie er kennelijk net pas achterkomt.
Echt he.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede vraag wel aan iemand wie er kennelijk net pas achterkomt.
Ja, want wie drukt er nu niet op de windowstoets en op een pijltje naar links of rechts. Dat doet toch iedereen meerdere keren per dag?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vreemd dat je er nu pas achterkomt dan.
Inderdaadquote:Op zondag 23 juni 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, want wie drukt er nu niet op de windowstoets en op een pijltje naar links of rechts. Dat doet toch iedereen meerdere keren per dag?
Dan kun je ook niet gaan poepen natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen krant en ook geen sigaren.
Telefoontje om mobiel te FOK!ken danquote:Op zondag 23 juni 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen krant en ook geen sigaren.
Moet jij eens opletten.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dan kun je ook niet gaan poepen natuurlijk.
Ik ben toch binnen een 1,5 minuut klaar. Ik ga nu, moet jij eens opletten hoe snel ik weer terug ben.quote:
Je moet wel even de tijd nemen hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben toch binnen een 1,5 minuut klaar. Ik ga nu, moet jij eens opletten hoe snel ik weer terug ben.
Ik veeg m'n reet wel af natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor. Je doucht het vanavond toch weer schoon.
Geen bidet?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik veeg m'n reet wel af natuurlijk.
Ik heb ondertussen op WA gekeken en ik moest idd meer vegen dan begroot.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:36 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou. Toch zeker nog 30 seconden. Geen record.
Willem-Alexander?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen op WA gekeken en ik moest idd meer vegen dan begroot.
Dat is een apart gevoel. We hadden vroeger een bidet thuis, maar daar heb ik eigenlijk nooit echt gebruik van gemaakt.quote:
Prachtig man zo'n straaltje tegen je anus aan.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een apart gevoel. We hadden vroeger een bidet thuis, maar daar heb ik eigenlijk nooit echt gebruik van gemaakt.
Het is wel heel tolerant voor je anus, papier is een beetje ruw soms.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prachtig man zo'n straaltje tegen je anus aan.
oh okquote:Op zondag 23 juni 2013 14:43 schreef mrstylo het volgende:
Even de gelekte aflevering van Ray Donovan downloaden. Al lijkt mij dat zo'n serie, die je beter paar seizoenen achter elkaar kan bekijken.
Ik moet het ergens kwijt.quote:
1/10quote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteravond ook tegen je moeder.
ooooooooooooooooow bra bra bra pow pow powquote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan. Ze moest gisteren werken.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:
Ik kon er wel om gniffelen zo tussen het leren door.quote:
En daar gaat het uiteindelijk toch om ouwe reus?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kon er wel om gniffelen zo tussen het leren door.
Beetje gezocht dit.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toiletjuffrouw? Kapiteintje schept wel vaker op over hoe snel hij zijn drol kwijt is.
Was ook niet zo grappig.quote:
hap hapquote:Op zondag 23 juni 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De "ik neuk je moeder" van jouw hand weer totaal niet daarentegen.
Je bent zelf niet meer van deze tijd.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moeder grappen zijn gewoon niet meer van deze tijd.
Ik maak het jullie graag makkelijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de standaard 'je hapte weer'-opmerking.
Je wordt voorspelbaar.
Je moeder ook niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf niet meer van deze tijd.
Alleen nichten wonen in Amersfoortquote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]
GGMM en ik doen er niet zo moeilijk over. Jij moet het nog ontdekken, verkapte nicht.
Pilot was dope.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:43 schreef mrstylo het volgende:
Even de gelekte aflevering van Ray Donovan downloaden. Al lijkt mij dat zo'n serie, die je beter paar seizoenen achter elkaar kan bekijken.
Je komt er wel openlijk voor uit de laatste tijd valt me op idd.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]
GGMM en ik doen er niet zo moeilijk over. Jij moet het nog ontdekken, verkapte nicht.
Zal wel nooit gebeuren. ZIjn pa heeft hem de kast op slot gedaan met Stijn er in.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Zat hij er niet achter?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal wel nooit gebeuren. ZIjn pa heeft hem de kast op slot gedaan met Stijn er in.
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ooit in het Anne Frank Huis geweest, dus ja, ik zat achter de kast haha.
quote:
In mijn Fok!dossier staat dat jij laatst je kast hebt uitgeruimd en daarbij zelfs je arm blesseerde. Wat zat daar dan achter?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ooit in het Anne Frank Huis geweest, dus ja, ik zat achter de kast haha.
Dat is mij volledig ontgaanquote:Op zondag 23 juni 2013 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In mijn Fok!dossier staat dat jij laatst je kast hebt uitgeruimd en daarbij zelfs je arm blesseerde. Wat zat daar dan achter?
Ik hoop dat Dortmund hem haaltquote:
Beter City dan Realquote:
Dat snap ik, je zet jezelf aardig voor lul.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM ik heb geen zin in weer een bitchfight.
Is goed burgerflipper.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snap ik, je zet jezelf aardig voor lul.
Ik zal je met rust laten.
Graceland al gezien? Hoe is die?quote:
Je kan toch leukere scheldwoorden bedenken? Zoals Berggeitneuker, achterbuurtfossiel , stronthapperquote:
Is goed ouwe klokkenbeffer.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan toch leukere scheldwoorden bedenken? Zoals Berggeitneuker, achterbuurtfossiel , stronthapper
Dat is niet leuk, dat is infantiel. Het feit dat je dit op je 15de nog steeds leuk vind is droevig.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan toch leukere scheldwoorden bedenken? Zoals Berggeitneuker, achterbuurtfossiel , stronthapper
vindtquote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, dat is infantiel. Het feit dat je dit op je 15de nog steeds leuk vind is droevig.
Ff downloaden dan maar.quote:
OOOOOOOOOOOOH SNAAAAAAAPquote:
Richt jij anders gewoon op dan/als. Zeker 50% van deze SC begrijpt daar kennelijk geen achterbuurtfossiel van, en zal je van voldoende werk voorzien.quote:
Wie is het mannetje en wie is het vrouwtje?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM en Happel gespot in een parkje.
[ afbeelding ]
HMF missenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de inbreng van Steven en HMF.
Steven had veel nuttigs te vertellen jaquote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de inbreng van Steven en HMF.
Je gebruikt het begrip ''achterbuurtfossiel'' verkeerd, geflambeerde boomschorsbeffer.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Richt jij anders gewoon op dan/als. Zeker 50% van deze SC begrijpt daar kennelijk geen achterbuurtfossiel van, en zal je van voldoende werk voorzien.
HMF zijn genialiteit niet begrijpenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
HMF missenWat een klapjostie is dat zeg.
Was wel gezellig trollen met hem.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Steven had veel nuttigs te vertellen ja
En dan nu zelf een foutje maken, grappig.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het feit dat GGMM op z'n 30 nog niet normaal kan spellen is heel droevig.
*30stequote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het feit dat GGMM op z'n 30 nog niet normaal kan spellen is heel droevig.
Door dit soort posts ging HMF in zijn eigen act geloven. Het is allemaal jouw schuld.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
HMF zijn genialiteit niet begrijpen
Happen op GGMM z'n opmerking. Die gast is zo doorzichtig.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
HMF zijn genialiteit niet begrijpen
Ja, dat dus. Het begon wel erg trieste vormen aan te nemen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door dit soort posts ging HMF in zijn eigen act geloven. Het is allemaal jouw schuld.
Als jij dan ook even naar je interpunctie kijkt.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan nu zelf een foutje maken, grappig.
Al is het wel deels oud zeer hoor. Het deed mij veel pijn toen hij mij uitmaakte voor leugenaar.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Het begon wel erg trieste vormen aan te nemen.
Ach, dat deed hij slechts één keer toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is het wel deels oud zeer hoor. Het deed mij veel pijn toen hij mij uitmaakte voor leugenaar.
Wij lezen de nieuwssites zelf ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Edward Snowden is in Moskou geland, einde bericht.
LR en GGMM beticht jij er dus van dat ze PSV-fans zijn?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet alleen het gros van de PSV-fans.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt daarentegen wel de boel lopen belazeren achter de schermen, snitch.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happen op GGMM z'n opmerking. Die gast is zo doorzichtig.
Alsof ik iemand haat op Fok!quote:Op zondag 23 juni 2013 15:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
LR en GGMM beticht jij er dus van dat ze PSV-fans zijn?
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt daarentegen wel de boel lopen belazeren achter de schermen, snitch.
Het zit wel diep bij Arno. De banaan die niet eens weet hoe buitenspel werktquote:Op zondag 23 juni 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno gaat de strijd met Demy aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oei, Arno laat zich wel kennen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer. Het viel te proberen.quote:
De tyfus... en dat is dan de Chefsport bij de publieke omroep.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FITTIE!quote:Op zondag 23 juni 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is snel op zijn pik getrapt.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit repertoire van jou schaal ik ondertussen ook in dezelfde categorie. Laten we iets nieuws verzinnen, dan kan de rest misschien nog eens lachen om ons, want als we moeten wachten tot zij iets leuks doen...quote:Op zondag 23 juni 2013 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de zoveelste 'het was maar een troll'. je begint écht voorspelbaar te worden
Ik heb deze opmerking deels gebruikt om Arno te beledigen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De tyfus... en dat is dan de Chefsport bij de publieke omroep.
Een grote neus.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:12 schreef Happel het volgende:
Ik weet dus helemaal niet wie Arno Vermeulen is?
Ik hoop dat dit sarcastisch is, anders spring ik met blote voeten in een drolquote:Op zondag 23 juni 2013 15:12 schreef Happel het volgende:
Ik weet dus helemaal niet wie Arno Vermeulen is?
Dat doe je toch niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit sarcastisch is, anders spring ik met blote voeten in een drol
Picsquote:Op zondag 23 juni 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit sarcastisch is, anders spring ik met blote voeten in een drol
Uhm.. juist.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit repertoire van jou schaal ik ondertussen ook in dezelfde categorie. Laten we iets nieuws verzinnen, dan kan de rest misschien nog eens lachen om ons, want als we moeten wachten tot zij iets leuks doen...
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb deze opmerking deels gebruikt om Arno te beledigen.
*GGMMquote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGGMM, wie zijn je beste maten hier op 't forum?
Dat doet hij wel vaker als hij de discussie niet kan winnen. Trieste eigenschap.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, je kapt het wel erg makkelijk af.
Deze pogingen zijn m'n moeite niet waard.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, je kapt het wel erg makkelijk af.
'maten' op een forum?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGGMM, wie zijn je beste maten hier op 't forum?
Waar bemoei jij je weer mee? Laat GGMM en mij even onze tweemaandelijkse paringsdans bedrijven?quote:
Ze moeten toch op één of andere manier hun relatie spannend houden.quote:
Ik bemoei mij nergens mee. Het was slechts een constatering.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je weer mee? Laat GGMM en mij even onze tweemaandelijkse paringsdans bedrijven?
Ja. GGMM wordt helemaal gek getrolled door Kapiteintje. Al zijn het wel hele complexe trolls moet ik zeggen.quote:
Het zijn inception trolls. Vergt enig denkwerk.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. GGMM wordt helemaal gek getrolled door Kapiteintje. Al zijn het wel hele complexe trolls moet ik zeggen.
Als blijkt dat je iets doms zegt in deze post is het trollen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt deze post ook onder trollen? Ik probeer het mijzelf ook aan te leren.
Hahaha.... je bent grappig man.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
Stylo, omdat je zo irritant bent vandaag post ik gewoon de foto die ik gister van je moeder moest maken.
Ik heb blauwe schoenenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
Die blauwe tieten matchen wel lekker bij je schoenen he.
Aha. Het is best een complexe man.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dit is trollen. Het was pas een grap als de grap was aangeslagen, nu is het trollen
Dat is allemaal trollen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:24 schreef GGMM het volgende:
Tering, het begint nu wel heel erg zielig te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |