Wtfquote:Op zondag 23 juni 2013 03:10 schreef TwenteFC het volgende:
Is er gewoon eentje dood bij de Le Mans.
Lekker een dag om binnen te blijven en een boek te gaan lezen dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
Het regent behoorlijk hard en veel hier
binnen blijven was ik wel van plan, het boek lezen niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker een dag om binnen te blijven en een boek te gaan lezen dus.
Ik zei het ook alleen maar om interessant te doen hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
binnen blijven was ik wel van plan, het boek lezen niet.
Ik denk dat ik maar wat series ga kijken. Of een film
Ik ga een True Blood Marathon houden.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zei het ook alleen maar om interessant te doen hoor.
Dat laatste is wel aannemelijker.
Ik kan geen keuze maken. Denk dat het Spartacus wordt.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
k ga een True Blood Marathon houden.
Aflevering 6, daar was ik gebleven 6 maanden geledenSeioen 1 nog maar
Ik heb ook teveel keus. Gister begonnen met Smash seizoen 2, maar ik wilde wat meer sensatie. Dus dan toch maar vampieren en bloed enzoquote:Op zondag 23 juni 2013 09:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kan geen keuze maken. Denk dat het Spartacus wordt.
Ik ga onderbetaald vervenquote:Op zondag 23 juni 2013 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga een True Blood Marathon houden.
Aflevering 6, daar was ik gebleven 6 maanden geledenSeioen 1 nog maar
Dat snap ik met al die regenquote:Op zondag 23 juni 2013 10:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga onderbetaald verven![]()
Gek genoeg loopt het niet echt storm met kano's verhuren
Vandaag uitgeslapenquote:Op zondag 23 juni 2013 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mogge, uitgeslapen of er gewoon weer ingedoken?
Net terug.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:22 schreef TwenteFC het volgende:
Wat is het rustig vandaag, zit iedereen nog in de kerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |