ja inderdaad, komt wel goed denk ikquote:Op zondag 23 juni 2013 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm dat is wel gaar. Maarja moet je de relatie met je vriendin maar goed onderhouden.
Cool, dat doet me deugd.quote:Op zondag 23 juni 2013 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
echt leuk liedje dat ggmm poste luister nu hele tijd
heeft echt hele fijne stijl om naar te luisteren die man vind ik persoonlijk.quote:
Ja, Rugged Man is echt een goede rapper. Op Uncommon Valor: A Vietnam Story is hij ook fantastisch.quote:Op zondag 23 juni 2013 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft echt hele fijne stijl om naar te luisteren die man vind ik persoonlijk.
Wij allemaal.quote:Op zondag 23 juni 2013 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik blijf me nog steeds verbazen om inZanity.
Einde bericht.
Ik ga eens wat meer van hem luisterenquote:Op zondag 23 juni 2013 03:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Rugged Man is echt een goede rapper. Op Uncommon Valor: A Vietnam Story is hij ook fantastisch.
Rapquote:Op zondag 23 juni 2013 03:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Rugged Man is echt een goede rapper. Op Uncommon Valor: A Vietnam Story is hij ook fantastisch.
dat vind ik op bob marley na allemaal tamelijk kut.quote:
Niet creatief zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 03:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ouder zijn dan 12 en nog steeds tekeningen maken
Dat vind ik van rapquote:Op zondag 23 juni 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat vind ik op bob marley na allemaal tamelijk kut.
Zit Ruben Schaken achter het account GGMM dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je Ruben Schaken nou belachelijk te maken?
ja een deen. ripquote:Op zondag 23 juni 2013 03:10 schreef TwenteFC het volgende:
Is er gewoon eentje dood bij de Le Mans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |