Nou nu niet meerquote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jullie dachten eerst nog dat ik neger was
Dalijk ga je nog zeggen dat Married with Children kut is.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
friends is niet eens comedy te noemen
16 juli weer nieuwe epquote:Op zondag 23 juni 2013 02:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Begin vast aan Suits dan, bazenserie.
erg goed nummer ggmmquote:
Is dat erg dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee appartement maar vaak bij vriendin maar moet daar dus binnekort full time wonen
Na tig herhalingen wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk ga je nog zeggen dat Married with Children kut is.
ja, noodgedwongen is wel kut man. voel ik me zo afhankelijk.quote:
Ja maar dan heb je wel gewoon de tijd om een goede baan te zoeken enzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, noodgedwongen is wel kut man. voel ik me zo afhankelijk.
ja maarja toch niet ideaal. en zo gaat het uit ben ik echt dakloosquote:Op zondag 23 juni 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je wel gewoon de tijd om een goede baan te zoeken enzo.
Je kan vast wel ergens terecht. Kraakpand ofzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maarja toch niet ideaal. en zo gaat het uit ben ik echt dakloos
Brug, doos. Alles kan.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan vast wel ergens terecht. Kraakpand ofzo.
dakloos dusquote:Op zondag 23 juni 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan vast wel ergens terecht. Kraakpand ofzo.
o dat is wel een goed idee dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
HMF heeft 8 huizen in Engeland, vraag hem even.
ben in full-time educatie. krijg je niks om een of andere redenquote:
Hmm dat is wel gaar. Maarja moet je de relatie met je vriendin maar goed onderhouden.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben in full-time educatie. krijg je niks om een of andere reden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |