Is toch heerlijk man? Niks mis mee!quote:Op zondag 23 juni 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit school, als je net met een lekker wijf in de bus zat.
Of is dit raar?
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Managers United Forum zat ik ook een tijdje.
Ja misschien had ik een keer ballen moeten tonen en daadwerkelijk aan een meisje moeten vragen of ik haar naakt mocht tekenen. Maar ik ben verlegen in de nabijheid van dames.quote:
Daar zat ik ook tot ik een perma ban kreeg. Samen met nog 2. Ik was nogal vaak negatief aanwezig over Ajax.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Managers United Forum zat ik ook een tijdje.
[..]
Dat doet iedere gezonde jongen toch?
In die volgorde inderdaad. Eerst je ballen tonen en dan vragen of je ze naakt mag schilderen.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja misschien had ik een keer ballen moeten tonen en daadwerkelijk aan een meisje moeten vragen of ik haar naakt mocht tekenen. Maar ik ben verlegen in de nabijheid van dames.
Chickmagnet is gitaarspelen.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Kapi gaat met zijn gitaarskills alle chickies hosselen.
Dan verdien je het ook gewoon.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar zat ik ook tot ik een perma ban kreeg. Samen met nog 2. Ik was nogal vaak negatief aanwezig over Ajax.
Zal best. Ik vond het wel leuk om te stoken.quote:
Oké. Wie ben jij?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
In die volgorde inderdaad. Eerst je ballen tonen en dan vragen of je ze naakt mag schilderen.
Ik heb nog nooit gespeeld om een chick te versieren.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Kapi gaat met zijn gitaarskills alle chickies hosselen.
Mijn broer heeft een keer een uur in mijn kamer staan trippen onder invloed van dat spul. En toen ging hij KOquote:
Maar wel mannen toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gespeeld om een chick te versieren.
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gespeeld om een chick te versieren.
Ik kwam er alleen om shirtjes aan te vragen ofzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal best. Ik vond het wel leuk om te stoken.
Morgen mijn baard even afscheren.
Ik zoek graag de mens achter de user.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat een filosofische vraag zo om half 2.
Ik probeer die mens juist verborgen te houdenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zoek graag de mens achter de user.
Pics van je zusjequote:Op zondag 23 juni 2013 01:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik probeer die mens juist verborgen te houden
Niet zo bescheiden doen.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik probeer die mens juist verborgen te houden
Alweer zo'n prachtige post van mij.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik dit typte realiseerde ik me dat dit wel erg kinderachtig was.
Ik had gelijk.
lekker manquote:Op zondag 23 juni 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een keer een uur in mijn kamer staan trippen onder invloed van dat spul. En toen ging hij KO
Brb, even mijn g-spot pleasenquote:
Ik ruik dat je leugendquote:
Je moeder probeert zichzelf te beffen met haar zure slootquote:
Ik koop geen dildo's voor mijn moeder, dat vind ik een beetje vreemd.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lief van haar. Wanneer mag ze op jouw paarsgepunte lans?
*ruiktquote:
Dan zitten er teveel omstanders omheenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je eens aanbieden aan een meisje in de bus
Niet aan incest doenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik koop geen dildo's voor mijn moeder, dat vind ik een beetje vreemd.
Mijn moeder heeft tenminste geen hooikoorts. En ze is ook niet voor Feyenoord.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moeder probeert zichzelf te beffen met haar zure sloot
*omkeerdquote:Op zondag 23 juni 2013 01:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Niet weten hoe je omgekeerde omkeringen omkeert
Die van mij ook nietquote:Op zondag 23 juni 2013 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft tenminste geen hooikoorts. En ze is ook niet voor Feyenoord.
Daarom typ ik er stijf doorheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit een beetje raar Davy. Laten we het over wat anders hebben. Weet je nog een leuke film?quote:
Vandermar ben ik, niet tering.quote:
Witness for the Prosecution pas gezienquote:Op zondag 23 juni 2013 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje raar Davy. Laten we het over wat anders hebben. Weet je nog een leuke film?
Die fout kan ik me nog voorstellen, al was dat ook niet silm van je, maar iemand verbeteren en het zelf fout doen slaat alles.quote:
Weet ik nietquote:Op zondag 23 juni 2013 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom doe je zo lelijk tegen mensen?
Die film is mij te oud. En Superman download ik later wel een keerquote:Op zondag 23 juni 2013 01:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Witness for the Prosecution pas gezienEcht een goede film. Maar die is wel oud.
Man of Steel was ook bazig.
Vind jij wel mensen aardig hier?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik nietIk merk het ook de laatste tijd.
Gelukkig beperkt het zich tot deze sc, maar dan nog.
Mensen die uitgaanquote:Op zondag 23 juni 2013 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
whiskytje erbij
helemaal los deze avond achter FOK!
Daar doe ik niet aan. Ik ben helemaal clean.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maarja. Met coke en pillen achter de computer is ook weer zo wat he...
heb alleen bier en pillen maar geen mollyquote:Op zondag 23 juni 2013 01:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maarja. Met coke en pillen achter de computer is ook weer zo wat he...
Ik refereerde enkel aan de TT.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Ik ben helemaal clean.
imdb zegt me nooit zo veel. Zeker geen films waar Will Smith, Tom Cruise of Nicolas Cage in spelen.quote:
succes kapiquote:Op zondag 23 juni 2013 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
Ik peer ´m hier. Nog ff wat aan m´n thesis en dan slapen.
Succesquote:Op zondag 23 juni 2013 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
Nicolas Cage in Face/Offquote:Op zondag 23 juni 2013 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
imdb zegt me nooit zo veel. Zeker geen films waar Will Smith, Tom Cruise of Nicolas Cage in spelen.
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
Toen ik die vroeger keek toen ik 6 was ofzo, was ik er bang voor. Gelukkig heb ik die angst overwonnenquote:
trustequote:Op zondag 23 juni 2013 01:49 schreef n00b13 het volgende:
Ik ga doen wat mietjes doen op zaterdagavond...
Slapen!![]()
![]()
Salo, or The 120 Days of Sodomquote:Op zondag 23 juni 2013 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maak jij eens een leuk lijstje van slechte films voor c_a. Die houdt daarvan
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Salo, or The 120 Days of Sodom
Annie Hall
My Bloody Valentine
The Wizard of Oz
Spion van Oranje
Fear and Loathing in Las Vegas
The Seventh Seal
The Thing 1982
My Bloody Valentine heb ik op blu-ray gekochtquote:Op zondag 23 juni 2013 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laatste was een grapje hé
Annie Hall, nog nooit een film zo snel afgezet. Gewoon 158 op IMDB.
gecondoleerdquote:Op zondag 23 juni 2013 01:53 schreef GGMM het volgende:
My Bloody Valentine heb ik op blu-ray gekocht
Fear and Loathing heb ik gezien. Ik vond het een kutfilm.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Salo, or The 120 Days of Sodom
Annie Hall
My Bloody Valentine
The Wizard of Oz
Spion van Oranje
Fear and Loathing in Las Vegas
The Seventh Seal
The Thing 1982
Heb hem na een kwartier afgezet.. echt vaag.. Maar eigenlijk wil ik hem nog steeds eens helemaal kijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fear and Loathing heb ik gezien. Ik vond het een kutfilm.
Zeker, ging nergens over.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fear and Loathing heb ik gezien. Ik vond het een kutfilm.
Thnx.quote:
jaquote:Op zondag 23 juni 2013 01:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb je toen op mijn advies bekeken toch?![]()
Volgende keer gewoon mij om advies vragen.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx.
Was meer als 3D-experiment, was benieuwd hoe dat ging met zo'n bril.
Vrij verneukt, zo blijkt.
Thnx, ik twijfelde altijd of ik hem zou kijken ja of nee, omdat ik Depp wel goed vind, maar deze film leek me ultra-raar.quote:
Deze film moet je juist in de bioscoop kijken. En dan vooral in IMAX.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
Davy naar Man of steel geweest? Moeite waard (om in de bios te kijken) ?
Ik keek hem met mijn broer en die vond hem geweldig. Ik vond het echt vreselijk kut.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb hem na een kwartier afgezet.. echt vaag.. Maar eigenlijk wil ik hem nog steeds eens helemaal kijken
Viespeuk.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze film moet je juist in de bioscoop kijken. En dan vooral in IMAX.
Als je van actie houdt zit je het laatste half uur gewoon te trekken daar in de zaal.
Dat stuk gaat best snel.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Viespeuk.
Weet niet, trailer vond ik wel nice maar het feit dat ze weer de backstory gingen doen vind ik kut.
Hij lijkt me behoorlijk saai.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
In.the.Name.of.the.Father.1993.1080p.BluRay.X264-AMIABLE
Ik wil deze zien. GGMM what do you think?
quote:
quote:Gerry Conlon was politiek niet actief in Noord Ierland, maar door zijn zwerftochten door de stad wordt hij verdacht van lidmaatschap bij de IRA. Uit veiligheidsoverwegingen stuurt zijn vader hem naar Londen, waar hij ook is als op 5 oktober 1974 een bomaanslag wordt gepleegd en een hippie hem en zijn vrienden aangeeft als mogelijke daders. Door de nieuwe anti-terrorismewet worden ze gemarteld zonder officiële aanklacht en worden ze een zondebok voor de Brits-Ierse kwestie.
Despicable me 2 wil ik ook wel zien. Maar niet voor de bios.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
Iceman, Despicable me 2, Man of steel .. die wil ik eigenljk allemaal nog wle zien in de bios,.
Achtergrond verhaal is toch juist leuk. Dat vind ik dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Viespeuk.
Weet niet, trailer vond ik wel nice maar het feit dat ze weer de backstory gingen doen vind ik kut.
Niet als je al meerdere Superman films hebt gezien, smallville hebt gezien en verschillende animatie films hebt gezien. Dan ken je het verhaal onderhand welquote:Op zondag 23 juni 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achtergrond verhaal is toch juist leuk. Dat vind ik dan.
Alleen voor Daniel Day Lewis zou het al waard moeten zijn om te kijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, op basis daarvan baseerde ik die mening.
Te lange filmsquote:Op zondag 23 juni 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk best wel uit naar The Hobbit eigenlijk.
Ja dat heb ik dus niet gezienquote:Op zondag 23 juni 2013 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet als je al meerdere Superman films hebt gezien, smallville hebt gezien en verschillende animatie films hebt gezien. Dan ken je het verhaal onderhand wel
Hm, die moet ik ook nog een keer kijken ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen voor Daniel Day Lewis zou het al waard moeten zijn om te kijken
Beste acteerwerk dat ik ooit heb gezien was hij in There Will Be Blood
Zet maar bovenaan de lijstquote:Op zondag 23 juni 2013 02:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, die moet ik ook nog een keer kijken ja.
Wat is jouw top 10?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen voor Daniel Day Lewis zou het al waard moeten zijn om te kijken
Beste acteerwerk dat ik ooit heb gezien was hij in There Will Be Blood
Intouchables gezien? Mooie film. Geen actiequote:Op zondag 23 juni 2013 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus niet gezien. Maar ik ben dan ook geen fan van alleen maar actie om de actie. Moet wel ergens op slaan natuurlijk.
Nooit een Iron Man film gezienquote:Op zondag 23 juni 2013 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wordt wel irritant ja.. al had ik er bij Batman TDKR en Iron man 3 geen last van.
Daar was niks Amazing aan inderdaad.. bagger film. Emma Stone was het leukste natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit een Iron Man film gezien. Ben meestal geen fan van superhelden. Die laatste Spiderman (die remake) was ook gaar.
Ja natuurlijk. Die film was echt geweldigquote:Op zondag 23 juni 2013 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Intouchables gezien? Mooie film. Geen actiedrama/comedy.. geweldig film.
Ja ik snap echt niet dat ze een remake er van maken zo'n 10 jaar na het origineel. Kutfilm.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar was niks Amazing aan inderdaad.. bagger film. Emma Stone was het leukste natuurlijk.
Ik ben blij dat je het met me eens bent.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar was niks Amazing aan inderdaad.. bagger film. Emma Stone was het leukste natuurlijk.
Ik keek de Hobbit 1 zonder te weten dat het een trilogie ging worden.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk best wel uit naar The Hobbit eigenlijk.
Nope, kan nog wel 40 andere noemen die daar boven komen.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen Shawshank? Green Mile? Lion King
cidade de deusquote:Op zondag 23 juni 2013 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nope, kan nog wel 40 andere noemen die daar boven komen.
Daarom ook mijn reactie.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag ook wel weer eens wat positiefs tussen ons.
Ja dat is wel waar, maarja dat heb je als het samen eigenlijk één grote film is. Dat is met HP natuurlijk wat andersquote:Op zondag 23 juni 2013 02:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik keek de Hobbit 1 zonder te weten dat het een trilogie ging worden.![]()
De Hobbit heeft hetzelfde probleem als Lord of The Rings, als je één van de drie films apart kijkt is er geen reet aan.
Dat zou goed kunnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom ook mijn reactie.IK vind jou een hele aardige grappige jongen, maar ik heb ik het idee dat ik dat niet altijd goed tot uiting breng.
Ik heb die Zuid-Koreaanse nooit gezien.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nope, kan nog wel 40 andere noemen die daar boven komen.
Komt eind van het jaar een amerikaanse remake van uit.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die Zuid-Koreaanse nooit gezien.
Ik snap dat je dit even moet verwerken.quote:
Houden zo.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die Zuid-Koreaanse nooit gezien.
zal wel kut zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt eind van het jaar een amerikaanse remake van uit.
Ik begon ooit aan een remake van die Zweedse thrillers met James Bond in de hoofdrol. Wel snel uitgezet.quote:
bijna james potter uit over remakes gesprokenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik begon ooit aan een remake van die Zweedse thrillers met James Bond in de hoofdrol. Wel snel uitgezet.
125 minuten thanks but no thanksquote:Op zondag 23 juni 2013 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Chugyeogja (2008) - IMDb
Deze moeten jullie checken![]()
GGMM vindt deze hem ook goed
Nooit van gehoord, maar japans en al het andere met spleetogen is niks voor mij.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Chugyeogja (2008) - IMDb
Ik moet nog steeds beginnen aan mijn verhaalquote:Op zondag 23 juni 2013 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bijna james potter uit over remakes gesproken
Ik heb een hekel aan films die 2 uur of langer duren maar ik kan wel 10+ uur aan series achter elkaar kijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom kijk ik geen films meer eigenlijk
Dat versta ik nietquote:Op zondag 23 juni 2013 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Chugyeogja (2008) - IMDb
Dat zekerquote:Op zondag 23 juni 2013 02:14 schreef GGMM het volgende:
Die Sherlock films zuigen flink. Het is gewoon Iron Man die raadseltjes oplost. De serie Sherlock is 97keer zo goed.
Davy is het hier mee eens
Dit. En veel leuker kijken want je behoudt de humor en je stoort je dus niet steeds aan die vage kromme zinnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Engelse ondertiteling. Goed voor je Engels.
series kan ik ook wel beter volhouden , maar das eigenlijk meer omdat ik tussen episodes even kan lopen en wat anders doenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan films die 2 uur of langer duren maar ik kan wel 10+ uur aan series achter elkaar kijken
Ik kijk altijd met Engelse ondertiteling. Behalve als ik een Nederlandse film kijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Engelse ondertiteling. Goed voor je Engels.
Je kan hem ook gewoon op pauze zetten hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
series kan ik ook wel beter volhouden , maar das eigenlijk meer omdat ik tussen episodes even kan lopen en wat anders doen
is ook niets man. vergeet je verhaal steedsquote:Op zondag 23 juni 2013 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon op pauze zetten hoor.
Daar heb ik nooit last van. Ik zet zo vaak film op pauze om even kwartiertje eten te maken enzo en daarna weer verder. Maarja ik heb dan ook geen moeite om 20 uur Harry Potter achter elkaar te kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is ook niets man. vergeet je verhaal steeds
was ik vandaag geweestquote:Op zondag 23 juni 2013 02:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga niet naar After Earth
GGMM juicht dit toe.
Dit juich ik idd toe, tenzij je met mij zou gaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga niet naar After Earth
GGMM juicht dit toe.
We gaan wel naar Brad Pittquote:Op zondag 23 juni 2013 02:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit juich ik idd toe, tenzij je met mij zou gaan.
Haha, de Lama's.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:24 schreef GGMM het volgende:
haha, op Nederland 3 nu en heel grappig fragment van de lama's die de hele boel afbreken. xD
Heb jij daar nooit om kunnen lachen?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:24 schreef GGMM het volgende:
haha, op Nederland 3 nu en heel grappig fragment van de lama's die de hele boel afbreken. xD
Nee, uiteraard niet. Wat een aids is dat zeg.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij daar nooit om kunnen lachen?
Waar hebben die ooit gevoetbald/t?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij daar nooit om kunnen lachen?
trechte klcahtquote:Op zondag 23 juni 2013 02:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Wat een aids is dat zeg.
Wat vind jij dan wel grappig? Ben ik best wel benieuwd naarquote:Op zondag 23 juni 2013 02:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Wat een aids is dat zeg.
Dat heb je al wel eens gevraagd geloof ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan wel grappig? Ben ik best wel benieuwd naar
mijquote:Op zondag 23 juni 2013 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan wel grappig? Ben ik best wel benieuwd naar
Toen negeerde je me.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je al wel eens gevraagd geloof ik.
Druk maken om links of rechtsquote:Op zondag 23 juni 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
de lamas linkse hippies die denken leuk te zijn![]()
![]()
zum kotsen
Ik vind heel veel Amerikaanse series stiekem heel grappig. Friends, King of Queens bijvoorbeeld.quote:
amerikanen hebben geen humorquote:Op zondag 23 juni 2013 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind heel veel Amerikaanse series stiekem heel grappig. Friends, King of Queens bijvoorbeeld.
Niks mis met Friendsquote:Op zondag 23 juni 2013 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind heel veel Amerikaanse series stiekem heel grappig. Friends, King of Queens bijvoorbeeld.
Ooh. Ik vind Nederlandse series leuk. Flodder, Kees & Co enzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mr. Beanquote:Op zondag 23 juni 2013 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]onzin, wie dan wel? Je zal wel Engelse zeggen.
Ook leuk idd, al moet je dat niet te vaak kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niks mis met Friends
Married with Children
Britse series dat is pas bazencomedy ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]onzin, wie dan wel? Je zal wel Engelse zeggen.
Moet ik nog kijken.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ik nog kijken.
Gelukkig begint Dexter bijna weer.
er zijn altijd uitzonderingen maar we moeten stellen dat Amerikanen weinig humor hebben in films en series.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
Arrested Development (zonder seizoen 4)
The Big Bang Theory
Friends
Two and a half men
Frasier
King of Queens
daarvan is alleen TBBT aardig.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
The Big Bang Theory
Friends
Two and a half men
Frasier
King of Queens
Two and a half men helemaal vergetenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
The Big Bang Theory
Friends
Two and a half men
Frasier
King of Queens
Uiteraard..quote:Op zondag 23 juni 2013 02:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Two and a half men helemaal vergeten(Voordat Charlie wegging uiteraard)
Ja heb eigenlijk geen zin om aan een nieuwe serie te beginnenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Begin vast aan Suits dan, bazenserie.
Amerikanen zijn preuts.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er zijn altijd uitzonderingen maar we moeten stellen dat Amerikanen weinig humor hebben in films en series.
misschien stop ik binnenkort wel met FOK!ken. weet nog nietquote:Op zondag 23 juni 2013 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja heb eigenlijk geen zin om aan een nieuwe serie te beginnen. Nu beetje FOK!ken en FM'en enzo. Soms tekenen.
Beetje fappen enzo, ik snap het.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja heb eigenlijk geen zin om aan een nieuwe serie te beginnen. Nu beetje FOK!ken en FM'en enzo. Soms tekenen.
hoezo? vind je ons niet meer lief?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien stop ik binnenkort wel met FOK!ken. weet nog niet
Overacting. Irritante youtuber is hij.quote:
jawel maar moet eigenlijk soon eens in actie komen in plaats van FOK!kenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoezo? vind je ons niet meer lief?
Je bent zelf een irritante youtuberquote:Op zondag 23 juni 2013 02:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Overacting. Irritante youtuber is hij.
ksi niet waarderenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Overacting. Irritante youtuber is hij.
Een enkele serie is leuk maar Friends is om te kotsen zo slecht.quote:
klinkt goedquote:
Je wilt gewoon niet voor racist uitgemaakt wordenquote:
Ik ontken.quote:
jullie dachten eerst nog dat ik neger wasquote:Op zondag 23 juni 2013 02:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je wilt gewoon niet voor racist uitgemaakt worden
Je loopt wel erg met je eigen domheid te koop de laatste 2 minuten.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een enkele serie is leuk maar Friends is om te kotsen zo slecht.
Ja ik ookquote:Op zondag 23 juni 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel maar moet eigenlijk soon eens in actie komen in plaats van FOK!ken
friends is niet eens comedy te noemenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je loopt wel erg met je eigen domheid te koop de laatste 2 minuten.
De witte neger.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jullie dachten eerst nog dat ik neger was
maarja ben binnekort denk ik dakloos zoals ik al gezegd hadquote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ookMaarja luiheid heerst hè.
je woont toch bij je vriendin?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maarja ben binnekort denk ik dakloos zoals ik al gezegd had
TBBT en Taahm (toen charlie er nog was) zijn leuk van die. De rest is konko.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
The Big Bang Theory
Friends
Two and a half men
Frasier
King of Queens
nee appartement maar vaak bij vriendin maar moet daar dus binnekort full time wonenquote:
Nou nu niet meerquote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jullie dachten eerst nog dat ik neger was
Dalijk ga je nog zeggen dat Married with Children kut is.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
friends is niet eens comedy te noemen
16 juli weer nieuwe epquote:Op zondag 23 juni 2013 02:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Begin vast aan Suits dan, bazenserie.
erg goed nummer ggmmquote:
Is dat erg dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee appartement maar vaak bij vriendin maar moet daar dus binnekort full time wonen
Na tig herhalingen wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk ga je nog zeggen dat Married with Children kut is.
ja, noodgedwongen is wel kut man. voel ik me zo afhankelijk.quote:
Ja maar dan heb je wel gewoon de tijd om een goede baan te zoeken enzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, noodgedwongen is wel kut man. voel ik me zo afhankelijk.
ja maarja toch niet ideaal. en zo gaat het uit ben ik echt dakloosquote:Op zondag 23 juni 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je wel gewoon de tijd om een goede baan te zoeken enzo.
Je kan vast wel ergens terecht. Kraakpand ofzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maarja toch niet ideaal. en zo gaat het uit ben ik echt dakloos
Brug, doos. Alles kan.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan vast wel ergens terecht. Kraakpand ofzo.
dakloos dusquote:Op zondag 23 juni 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan vast wel ergens terecht. Kraakpand ofzo.
o dat is wel een goed idee dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
HMF heeft 8 huizen in Engeland, vraag hem even.
ben in full-time educatie. krijg je niks om een of andere redenquote:
Hmm dat is wel gaar. Maarja moet je de relatie met je vriendin maar goed onderhouden.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben in full-time educatie. krijg je niks om een of andere reden
ja inderdaad, komt wel goed denk ikquote:Op zondag 23 juni 2013 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm dat is wel gaar. Maarja moet je de relatie met je vriendin maar goed onderhouden.
Cool, dat doet me deugd.quote:Op zondag 23 juni 2013 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
echt leuk liedje dat ggmm poste luister nu hele tijd
heeft echt hele fijne stijl om naar te luisteren die man vind ik persoonlijk.quote:
Ja, Rugged Man is echt een goede rapper. Op Uncommon Valor: A Vietnam Story is hij ook fantastisch.quote:Op zondag 23 juni 2013 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft echt hele fijne stijl om naar te luisteren die man vind ik persoonlijk.
Wij allemaal.quote:Op zondag 23 juni 2013 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik blijf me nog steeds verbazen om inZanity.
Einde bericht.
Ik ga eens wat meer van hem luisterenquote:Op zondag 23 juni 2013 03:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Rugged Man is echt een goede rapper. Op Uncommon Valor: A Vietnam Story is hij ook fantastisch.
Rapquote:Op zondag 23 juni 2013 03:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Rugged Man is echt een goede rapper. Op Uncommon Valor: A Vietnam Story is hij ook fantastisch.
dat vind ik op bob marley na allemaal tamelijk kut.quote:
Niet creatief zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 03:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ouder zijn dan 12 en nog steeds tekeningen maken
Dat vind ik van rapquote:Op zondag 23 juni 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat vind ik op bob marley na allemaal tamelijk kut.
Zit Ruben Schaken achter het account GGMM dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 03:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit je Ruben Schaken nou belachelijk te maken?
ja een deen. ripquote:Op zondag 23 juni 2013 03:10 schreef TwenteFC het volgende:
Is er gewoon eentje dood bij de Le Mans.
Wat is er in Le Mans?quote:Op zondag 23 juni 2013 03:10 schreef TwenteFC het volgende:
Is er gewoon eentje dood bij de Le Mans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |