Komt eind van het jaar een amerikaanse remake van uit.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die Zuid-Koreaanse nooit gezien.
Ik snap dat je dit even moet verwerken.quote:
Houden zo.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die Zuid-Koreaanse nooit gezien.
zal wel kut zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt eind van het jaar een amerikaanse remake van uit.
Ik begon ooit aan een remake van die Zweedse thrillers met James Bond in de hoofdrol. Wel snel uitgezet.quote:
bijna james potter uit over remakes gesprokenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik begon ooit aan een remake van die Zweedse thrillers met James Bond in de hoofdrol. Wel snel uitgezet.
125 minuten thanks but no thanksquote:Op zondag 23 juni 2013 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Chugyeogja (2008) - IMDb
Deze moeten jullie checken![]()
GGMM vindt deze hem ook goed
Nooit van gehoord, maar japans en al het andere met spleetogen is niks voor mij.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Chugyeogja (2008) - IMDb
Ik moet nog steeds beginnen aan mijn verhaalquote:Op zondag 23 juni 2013 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bijna james potter uit over remakes gesproken
Ik heb een hekel aan films die 2 uur of langer duren maar ik kan wel 10+ uur aan series achter elkaar kijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom kijk ik geen films meer eigenlijk
Dat versta ik nietquote:Op zondag 23 juni 2013 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Chugyeogja (2008) - IMDb
Dat zekerquote:Op zondag 23 juni 2013 02:14 schreef GGMM het volgende:
Die Sherlock films zuigen flink. Het is gewoon Iron Man die raadseltjes oplost. De serie Sherlock is 97keer zo goed.
Davy is het hier mee eens
Dit. En veel leuker kijken want je behoudt de humor en je stoort je dus niet steeds aan die vage kromme zinnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Engelse ondertiteling. Goed voor je Engels.
series kan ik ook wel beter volhouden , maar das eigenlijk meer omdat ik tussen episodes even kan lopen en wat anders doenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan films die 2 uur of langer duren maar ik kan wel 10+ uur aan series achter elkaar kijken
Ik kijk altijd met Engelse ondertiteling. Behalve als ik een Nederlandse film kijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Engelse ondertiteling. Goed voor je Engels.
Je kan hem ook gewoon op pauze zetten hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
series kan ik ook wel beter volhouden , maar das eigenlijk meer omdat ik tussen episodes even kan lopen en wat anders doen
is ook niets man. vergeet je verhaal steedsquote:Op zondag 23 juni 2013 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon op pauze zetten hoor.
Daar heb ik nooit last van. Ik zet zo vaak film op pauze om even kwartiertje eten te maken enzo en daarna weer verder. Maarja ik heb dan ook geen moeite om 20 uur Harry Potter achter elkaar te kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is ook niets man. vergeet je verhaal steeds
was ik vandaag geweestquote:Op zondag 23 juni 2013 02:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga niet naar After Earth
GGMM juicht dit toe.
Dit juich ik idd toe, tenzij je met mij zou gaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga niet naar After Earth
GGMM juicht dit toe.
We gaan wel naar Brad Pittquote:Op zondag 23 juni 2013 02:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit juich ik idd toe, tenzij je met mij zou gaan.
Haha, de Lama's.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:24 schreef GGMM het volgende:
haha, op Nederland 3 nu en heel grappig fragment van de lama's die de hele boel afbreken. xD
Heb jij daar nooit om kunnen lachen?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:24 schreef GGMM het volgende:
haha, op Nederland 3 nu en heel grappig fragment van de lama's die de hele boel afbreken. xD
Nee, uiteraard niet. Wat een aids is dat zeg.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij daar nooit om kunnen lachen?
Waar hebben die ooit gevoetbald/t?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij daar nooit om kunnen lachen?
trechte klcahtquote:Op zondag 23 juni 2013 02:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Wat een aids is dat zeg.
Wat vind jij dan wel grappig? Ben ik best wel benieuwd naarquote:Op zondag 23 juni 2013 02:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Wat een aids is dat zeg.
Dat heb je al wel eens gevraagd geloof ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan wel grappig? Ben ik best wel benieuwd naar
mijquote:Op zondag 23 juni 2013 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan wel grappig? Ben ik best wel benieuwd naar
Toen negeerde je me.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je al wel eens gevraagd geloof ik.
Druk maken om links of rechtsquote:Op zondag 23 juni 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
de lamas linkse hippies die denken leuk te zijn![]()
![]()
zum kotsen
Ik vind heel veel Amerikaanse series stiekem heel grappig. Friends, King of Queens bijvoorbeeld.quote:
amerikanen hebben geen humorquote:Op zondag 23 juni 2013 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind heel veel Amerikaanse series stiekem heel grappig. Friends, King of Queens bijvoorbeeld.
Niks mis met Friendsquote:Op zondag 23 juni 2013 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind heel veel Amerikaanse series stiekem heel grappig. Friends, King of Queens bijvoorbeeld.
Ooh. Ik vind Nederlandse series leuk. Flodder, Kees & Co enzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mr. Beanquote:Op zondag 23 juni 2013 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]onzin, wie dan wel? Je zal wel Engelse zeggen.
Ook leuk idd, al moet je dat niet te vaak kijken.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niks mis met Friends
Married with Children
Britse series dat is pas bazencomedy ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]onzin, wie dan wel? Je zal wel Engelse zeggen.
Moet ik nog kijken.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ik nog kijken.
Gelukkig begint Dexter bijna weer.
er zijn altijd uitzonderingen maar we moeten stellen dat Amerikanen weinig humor hebben in films en series.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
Arrested Development (zonder seizoen 4)
The Big Bang Theory
Friends
Two and a half men
Frasier
King of Queens
daarvan is alleen TBBT aardig.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
The Big Bang Theory
Friends
Two and a half men
Frasier
King of Queens
Two and a half men helemaal vergetenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
The Big Bang Theory
Friends
Two and a half men
Frasier
King of Queens
Uiteraard..quote:Op zondag 23 juni 2013 02:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Two and a half men helemaal vergeten(Voordat Charlie wegging uiteraard)
Ja heb eigenlijk geen zin om aan een nieuwe serie te beginnenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Begin vast aan Suits dan, bazenserie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |