Te lange filmsquote:Op zondag 23 juni 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk best wel uit naar The Hobbit eigenlijk.
Ja dat heb ik dus niet gezienquote:Op zondag 23 juni 2013 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet als je al meerdere Superman films hebt gezien, smallville hebt gezien en verschillende animatie films hebt gezien. Dan ken je het verhaal onderhand wel
Hm, die moet ik ook nog een keer kijken ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen voor Daniel Day Lewis zou het al waard moeten zijn om te kijken
Beste acteerwerk dat ik ooit heb gezien was hij in There Will Be Blood
Zet maar bovenaan de lijstquote:Op zondag 23 juni 2013 02:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, die moet ik ook nog een keer kijken ja.
Wat is jouw top 10?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen voor Daniel Day Lewis zou het al waard moeten zijn om te kijken
Beste acteerwerk dat ik ooit heb gezien was hij in There Will Be Blood
Intouchables gezien? Mooie film. Geen actiequote:Op zondag 23 juni 2013 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus niet gezien. Maar ik ben dan ook geen fan van alleen maar actie om de actie. Moet wel ergens op slaan natuurlijk.
Nooit een Iron Man film gezienquote:Op zondag 23 juni 2013 02:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wordt wel irritant ja.. al had ik er bij Batman TDKR en Iron man 3 geen last van.
Daar was niks Amazing aan inderdaad.. bagger film. Emma Stone was het leukste natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit een Iron Man film gezien. Ben meestal geen fan van superhelden. Die laatste Spiderman (die remake) was ook gaar.
Ja natuurlijk. Die film was echt geweldigquote:Op zondag 23 juni 2013 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Intouchables gezien? Mooie film. Geen actiedrama/comedy.. geweldig film.
Ja ik snap echt niet dat ze een remake er van maken zo'n 10 jaar na het origineel. Kutfilm.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar was niks Amazing aan inderdaad.. bagger film. Emma Stone was het leukste natuurlijk.
Ik ben blij dat je het met me eens bent.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar was niks Amazing aan inderdaad.. bagger film. Emma Stone was het leukste natuurlijk.
Ik keek de Hobbit 1 zonder te weten dat het een trilogie ging worden.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk best wel uit naar The Hobbit eigenlijk.
Nope, kan nog wel 40 andere noemen die daar boven komen.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen Shawshank? Green Mile? Lion King
cidade de deusquote:Op zondag 23 juni 2013 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nope, kan nog wel 40 andere noemen die daar boven komen.
Daarom ook mijn reactie.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag ook wel weer eens wat positiefs tussen ons.
Ja dat is wel waar, maarja dat heb je als het samen eigenlijk één grote film is. Dat is met HP natuurlijk wat andersquote:Op zondag 23 juni 2013 02:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik keek de Hobbit 1 zonder te weten dat het een trilogie ging worden.![]()
De Hobbit heeft hetzelfde probleem als Lord of The Rings, als je één van de drie films apart kijkt is er geen reet aan.
Dat zou goed kunnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom ook mijn reactie.IK vind jou een hele aardige grappige jongen, maar ik heb ik het idee dat ik dat niet altijd goed tot uiting breng.
Ik heb die Zuid-Koreaanse nooit gezien.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nope, kan nog wel 40 andere noemen die daar boven komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |