Zeker, ging nergens over.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fear and Loathing heb ik gezien. Ik vond het een kutfilm.
Thnx.quote:
jaquote:Op zondag 23 juni 2013 01:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb je toen op mijn advies bekeken toch?![]()
Volgende keer gewoon mij om advies vragen.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx.
Was meer als 3D-experiment, was benieuwd hoe dat ging met zo'n bril.
Vrij verneukt, zo blijkt.
Thnx, ik twijfelde altijd of ik hem zou kijken ja of nee, omdat ik Depp wel goed vind, maar deze film leek me ultra-raar.quote:
Deze film moet je juist in de bioscoop kijken. En dan vooral in IMAX.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
Davy naar Man of steel geweest? Moeite waard (om in de bios te kijken) ?
Ik keek hem met mijn broer en die vond hem geweldig. Ik vond het echt vreselijk kut.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb hem na een kwartier afgezet.. echt vaag.. Maar eigenlijk wil ik hem nog steeds eens helemaal kijken
Viespeuk.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze film moet je juist in de bioscoop kijken. En dan vooral in IMAX.
Als je van actie houdt zit je het laatste half uur gewoon te trekken daar in de zaal.
Dat stuk gaat best snel.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Viespeuk.
Weet niet, trailer vond ik wel nice maar het feit dat ze weer de backstory gingen doen vind ik kut.
Hij lijkt me behoorlijk saai.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
In.the.Name.of.the.Father.1993.1080p.BluRay.X264-AMIABLE
Ik wil deze zien. GGMM what do you think?
quote:
quote:Gerry Conlon was politiek niet actief in Noord Ierland, maar door zijn zwerftochten door de stad wordt hij verdacht van lidmaatschap bij de IRA. Uit veiligheidsoverwegingen stuurt zijn vader hem naar Londen, waar hij ook is als op 5 oktober 1974 een bomaanslag wordt gepleegd en een hippie hem en zijn vrienden aangeeft als mogelijke daders. Door de nieuwe anti-terrorismewet worden ze gemarteld zonder officiële aanklacht en worden ze een zondebok voor de Brits-Ierse kwestie.
Despicable me 2 wil ik ook wel zien. Maar niet voor de bios.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
Iceman, Despicable me 2, Man of steel .. die wil ik eigenljk allemaal nog wle zien in de bios,.
Achtergrond verhaal is toch juist leuk. Dat vind ik dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Viespeuk.
Weet niet, trailer vond ik wel nice maar het feit dat ze weer de backstory gingen doen vind ik kut.
Niet als je al meerdere Superman films hebt gezien, smallville hebt gezien en verschillende animatie films hebt gezien. Dan ken je het verhaal onderhand welquote:Op zondag 23 juni 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achtergrond verhaal is toch juist leuk. Dat vind ik dan.
Alleen voor Daniel Day Lewis zou het al waard moeten zijn om te kijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, op basis daarvan baseerde ik die mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |