Geen bidet?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik veeg m'n reet wel af natuurlijk.

Ik heb ondertussen op WA gekeken en ik moest idd meer vegen dan begroot.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:36 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou. Toch zeker nog 30 seconden. Geen record.

Willem-Alexander?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen op WA gekeken en ik moest idd meer vegen dan begroot.

Dat is een apart gevoel. We hadden vroeger een bidet thuis, maar daar heb ik eigenlijk nooit echt gebruik van gemaakt.quote:

Prachtig man zo'n straaltje tegen je anus aan.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een apart gevoel. We hadden vroeger een bidet thuis, maar daar heb ik eigenlijk nooit echt gebruik van gemaakt.

Het is wel heel tolerant voor je anus, papier is een beetje ruw soms.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prachtig man zo'n straaltje tegen je anus aan.

oh okquote:Op zondag 23 juni 2013 14:43 schreef mrstylo het volgende:
Even de gelekte aflevering van Ray Donovan downloaden. Al lijkt mij dat zo'n serie, die je beter paar seizoenen achter elkaar kan bekijken.

Ik moet het ergens kwijt.quote:

1/10quote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteravond ook tegen je moeder.

ooooooooooooooooow bra bra bra pow pow powquote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]

Dat kan. Ze moest gisteren werken.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]

quote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:

Ik kon er wel om gniffelen zo tussen het leren door.quote:

En daar gaat het uiteindelijk toch om ouwe reus?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kon er wel om gniffelen zo tussen het leren door.

Beetje gezocht dit.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toiletjuffrouw? Kapiteintje schept wel vaker op over hoe snel hij zijn drol kwijt is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |