Inderdaadquote:Op zondag 23 juni 2013 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, want wie drukt er nu niet op de windowstoets en op een pijltje naar links of rechts. Dat doet toch iedereen meerdere keren per dag?
Dan kun je ook niet gaan poepen natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen krant en ook geen sigaren.
Telefoontje om mobiel te FOK!ken danquote:Op zondag 23 juni 2013 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb geen krant en ook geen sigaren.
Moet jij eens opletten.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dan kun je ook niet gaan poepen natuurlijk.
Ik ben toch binnen een 1,5 minuut klaar. Ik ga nu, moet jij eens opletten hoe snel ik weer terug ben.quote:
Je moet wel even de tijd nemen hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben toch binnen een 1,5 minuut klaar. Ik ga nu, moet jij eens opletten hoe snel ik weer terug ben.
Ik veeg m'n reet wel af natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor. Je doucht het vanavond toch weer schoon.
Geen bidet?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik veeg m'n reet wel af natuurlijk.
Ik heb ondertussen op WA gekeken en ik moest idd meer vegen dan begroot.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:36 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou. Toch zeker nog 30 seconden. Geen record.
Willem-Alexander?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen op WA gekeken en ik moest idd meer vegen dan begroot.
Dat is een apart gevoel. We hadden vroeger een bidet thuis, maar daar heb ik eigenlijk nooit echt gebruik van gemaakt.quote:
Prachtig man zo'n straaltje tegen je anus aan.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een apart gevoel. We hadden vroeger een bidet thuis, maar daar heb ik eigenlijk nooit echt gebruik van gemaakt.
Het is wel heel tolerant voor je anus, papier is een beetje ruw soms.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prachtig man zo'n straaltje tegen je anus aan.
oh okquote:Op zondag 23 juni 2013 14:43 schreef mrstylo het volgende:
Even de gelekte aflevering van Ray Donovan downloaden. Al lijkt mij dat zo'n serie, die je beter paar seizoenen achter elkaar kan bekijken.
Ik moet het ergens kwijt.quote:
1/10quote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteravond ook tegen je moeder.
ooooooooooooooooow bra bra bra pow pow powquote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan. Ze moest gisteren werken.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:
Ik kon er wel om gniffelen zo tussen het leren door.quote:
En daar gaat het uiteindelijk toch om ouwe reus?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kon er wel om gniffelen zo tussen het leren door.
Beetje gezocht dit.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toiletjuffrouw? Kapiteintje schept wel vaker op over hoe snel hij zijn drol kwijt is.
Was ook niet zo grappig.quote:
hap hapquote:Op zondag 23 juni 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De "ik neuk je moeder" van jouw hand weer totaal niet daarentegen.
Je bent zelf niet meer van deze tijd.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moeder grappen zijn gewoon niet meer van deze tijd.
Ik maak het jullie graag makkelijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de standaard 'je hapte weer'-opmerking.
Je wordt voorspelbaar.
Je moeder ook niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf niet meer van deze tijd.
Alleen nichten wonen in Amersfoortquote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]
GGMM en ik doen er niet zo moeilijk over. Jij moet het nog ontdekken, verkapte nicht.
Pilot was dope.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:43 schreef mrstylo het volgende:
Even de gelekte aflevering van Ray Donovan downloaden. Al lijkt mij dat zo'n serie, die je beter paar seizoenen achter elkaar kan bekijken.
Je komt er wel openlijk voor uit de laatste tijd valt me op idd.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]
GGMM en ik doen er niet zo moeilijk over. Jij moet het nog ontdekken, verkapte nicht.
Zal wel nooit gebeuren. ZIjn pa heeft hem de kast op slot gedaan met Stijn er in.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Zat hij er niet achter?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal wel nooit gebeuren. ZIjn pa heeft hem de kast op slot gedaan met Stijn er in.
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ooit in het Anne Frank Huis geweest, dus ja, ik zat achter de kast haha.
quote:
In mijn Fok!dossier staat dat jij laatst je kast hebt uitgeruimd en daarbij zelfs je arm blesseerde. Wat zat daar dan achter?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ooit in het Anne Frank Huis geweest, dus ja, ik zat achter de kast haha.
Dat is mij volledig ontgaanquote:Op zondag 23 juni 2013 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In mijn Fok!dossier staat dat jij laatst je kast hebt uitgeruimd en daarbij zelfs je arm blesseerde. Wat zat daar dan achter?
Ik hoop dat Dortmund hem haaltquote:
Beter City dan Realquote:
Dat snap ik, je zet jezelf aardig voor lul.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM ik heb geen zin in weer een bitchfight.
Is goed burgerflipper.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snap ik, je zet jezelf aardig voor lul.
Ik zal je met rust laten.
Graceland al gezien? Hoe is die?quote:
Je kan toch leukere scheldwoorden bedenken? Zoals Berggeitneuker, achterbuurtfossiel , stronthapperquote:
Is goed ouwe klokkenbeffer.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan toch leukere scheldwoorden bedenken? Zoals Berggeitneuker, achterbuurtfossiel , stronthapper
Dat is niet leuk, dat is infantiel. Het feit dat je dit op je 15de nog steeds leuk vind is droevig.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan toch leukere scheldwoorden bedenken? Zoals Berggeitneuker, achterbuurtfossiel , stronthapper
vindtquote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, dat is infantiel. Het feit dat je dit op je 15de nog steeds leuk vind is droevig.
Ff downloaden dan maar.quote:
OOOOOOOOOOOOH SNAAAAAAAPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |