quote:Op zondag 23 juni 2013 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ooit in het Anne Frank Huis geweest, dus ja, ik zat achter de kast haha.
quote:
In mijn Fok!dossier staat dat jij laatst je kast hebt uitgeruimd en daarbij zelfs je arm blesseerde. Wat zat daar dan achter?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ooit in het Anne Frank Huis geweest, dus ja, ik zat achter de kast haha.
Dat is mij volledig ontgaanquote:Op zondag 23 juni 2013 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In mijn Fok!dossier staat dat jij laatst je kast hebt uitgeruimd en daarbij zelfs je arm blesseerde. Wat zat daar dan achter?
Ik hoop dat Dortmund hem haaltquote:
Beter City dan Realquote:
Dat snap ik, je zet jezelf aardig voor lul.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM ik heb geen zin in weer een bitchfight.
Is goed burgerflipper.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snap ik, je zet jezelf aardig voor lul.
Ik zal je met rust laten.
Graceland al gezien? Hoe is die?quote:
Je kan toch leukere scheldwoorden bedenken? Zoals Berggeitneuker, achterbuurtfossiel , stronthapperquote:
Is goed ouwe klokkenbeffer.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan toch leukere scheldwoorden bedenken? Zoals Berggeitneuker, achterbuurtfossiel , stronthapper
Dat is niet leuk, dat is infantiel. Het feit dat je dit op je 15de nog steeds leuk vind is droevig.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan toch leukere scheldwoorden bedenken? Zoals Berggeitneuker, achterbuurtfossiel , stronthapper
vindtquote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, dat is infantiel. Het feit dat je dit op je 15de nog steeds leuk vind is droevig.
Ff downloaden dan maar.quote:
OOOOOOOOOOOOH SNAAAAAAAPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |