Richt jij anders gewoon op dan/als. Zeker 50% van deze SC begrijpt daar kennelijk geen achterbuurtfossiel van, en zal je van voldoende werk voorzien.quote:
Wie is het mannetje en wie is het vrouwtje?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM en Happel gespot in een parkje.
[ afbeelding ]
HMF missenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de inbreng van Steven en HMF.
Steven had veel nuttigs te vertellen jaquote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de inbreng van Steven en HMF.
Je gebruikt het begrip ''achterbuurtfossiel'' verkeerd, geflambeerde boomschorsbeffer.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Richt jij anders gewoon op dan/als. Zeker 50% van deze SC begrijpt daar kennelijk geen achterbuurtfossiel van, en zal je van voldoende werk voorzien.
HMF zijn genialiteit niet begrijpenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
HMF missenWat een klapjostie is dat zeg.
Was wel gezellig trollen met hem.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Steven had veel nuttigs te vertellen ja
En dan nu zelf een foutje maken, grappig.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het feit dat GGMM op z'n 30 nog niet normaal kan spellen is heel droevig.
*30stequote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het feit dat GGMM op z'n 30 nog niet normaal kan spellen is heel droevig.
Door dit soort posts ging HMF in zijn eigen act geloven. Het is allemaal jouw schuld.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
HMF zijn genialiteit niet begrijpen
Happen op GGMM z'n opmerking. Die gast is zo doorzichtig.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
HMF zijn genialiteit niet begrijpen
Ja, dat dus. Het begon wel erg trieste vormen aan te nemen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door dit soort posts ging HMF in zijn eigen act geloven. Het is allemaal jouw schuld.
Als jij dan ook even naar je interpunctie kijkt.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan nu zelf een foutje maken, grappig.
Al is het wel deels oud zeer hoor. Het deed mij veel pijn toen hij mij uitmaakte voor leugenaar.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Het begon wel erg trieste vormen aan te nemen.
Ach, dat deed hij slechts één keer toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is het wel deels oud zeer hoor. Het deed mij veel pijn toen hij mij uitmaakte voor leugenaar.
Wij lezen de nieuwssites zelf ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Edward Snowden is in Moskou geland, einde bericht.
LR en GGMM beticht jij er dus van dat ze PSV-fans zijn?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet alleen het gros van de PSV-fans.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt daarentegen wel de boel lopen belazeren achter de schermen, snitch.
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happen op GGMM z'n opmerking. Die gast is zo doorzichtig.
Alsof ik iemand haat op Fok!quote:Op zondag 23 juni 2013 15:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
LR en GGMM beticht jij er dus van dat ze PSV-fans zijn?
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt daarentegen wel de boel lopen belazeren achter de schermen, snitch.
Het zit wel diep bij Arno. De banaan die niet eens weet hoe buitenspel werktquote:Op zondag 23 juni 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Arno gaat de strijd met Demy aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oei, Arno laat zich wel kennen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer. Het viel te proberen.quote:
De tyfus... en dat is dan de Chefsport bij de publieke omroep.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FITTIE!quote:Op zondag 23 juni 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is snel op zijn pik getrapt.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit repertoire van jou schaal ik ondertussen ook in dezelfde categorie. Laten we iets nieuws verzinnen, dan kan de rest misschien nog eens lachen om ons, want als we moeten wachten tot zij iets leuks doen...quote:Op zondag 23 juni 2013 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de zoveelste 'het was maar een troll'. je begint écht voorspelbaar te worden
Ik heb deze opmerking deels gebruikt om Arno te beledigen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De tyfus... en dat is dan de Chefsport bij de publieke omroep.
Een grote neus.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:12 schreef Happel het volgende:
Ik weet dus helemaal niet wie Arno Vermeulen is?
Ik hoop dat dit sarcastisch is, anders spring ik met blote voeten in een drolquote:Op zondag 23 juni 2013 15:12 schreef Happel het volgende:
Ik weet dus helemaal niet wie Arno Vermeulen is?
Dat doe je toch niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit sarcastisch is, anders spring ik met blote voeten in een drol
Picsquote:Op zondag 23 juni 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit sarcastisch is, anders spring ik met blote voeten in een drol
Uhm.. juist.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit repertoire van jou schaal ik ondertussen ook in dezelfde categorie. Laten we iets nieuws verzinnen, dan kan de rest misschien nog eens lachen om ons, want als we moeten wachten tot zij iets leuks doen...
quote:Op zondag 23 juni 2013 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb deze opmerking deels gebruikt om Arno te beledigen.
*GGMMquote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGGMM, wie zijn je beste maten hier op 't forum?
Dat doet hij wel vaker als hij de discussie niet kan winnen. Trieste eigenschap.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, je kapt het wel erg makkelijk af.
Deze pogingen zijn m'n moeite niet waard.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, je kapt het wel erg makkelijk af.
'maten' op een forum?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGGMM, wie zijn je beste maten hier op 't forum?
Waar bemoei jij je weer mee? Laat GGMM en mij even onze tweemaandelijkse paringsdans bedrijven?quote:
Ze moeten toch op één of andere manier hun relatie spannend houden.quote:
Ik bemoei mij nergens mee. Het was slechts een constatering.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je weer mee? Laat GGMM en mij even onze tweemaandelijkse paringsdans bedrijven?
Ja. GGMM wordt helemaal gek getrolled door Kapiteintje. Al zijn het wel hele complexe trolls moet ik zeggen.quote:
Het zijn inception trolls. Vergt enig denkwerk.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. GGMM wordt helemaal gek getrolled door Kapiteintje. Al zijn het wel hele complexe trolls moet ik zeggen.
Als blijkt dat je iets doms zegt in deze post is het trollen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt deze post ook onder trollen? Ik probeer het mijzelf ook aan te leren.
Hahaha.... je bent grappig man.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
Stylo, omdat je zo irritant bent vandaag post ik gewoon de foto die ik gister van je moeder moest maken.
Ik heb blauwe schoenenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
Die blauwe tieten matchen wel lekker bij je schoenen he.
Aha. Het is best een complexe man.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dit is trollen. Het was pas een grap als de grap was aangeslagen, nu is het trollen
Dat is allemaal trollen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:24 schreef GGMM het volgende:
Tering, het begint nu wel heel erg zielig te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |