Mooi, meer voor mij dus.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:20 schreef Id_do_her het volgende: [..] Ik ook met jou, maar de chocolade mag jij hebben.
Zeker, en minder voor mij.quote:
Weet niemand. Heb je naaktfoto's van jezelf?quote:
nee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niemand. Heb je naaktfoto's van jezelf?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha jij moest huilen van een shocklinkje
Ja, wil wel.quote:
Hard geworden.quote:
..wat.. maar.. je.. bent een vrouw?..quote:
Je zit er helemaal naastquote:
zal wel weer jaquote:
Ja... maar.. vrouwen... kunnen.. harde... clit... krijgen...!..quote:
Stil nou.quote:
picsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja... maar.. vrouwen... kunnen.. harde... clit... krijgen...!..
maar je fok account geeft aan vrouw. dus goede vrouw troll!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja... maar.. vrouwen... kunnen.. harde... clit... krijgen...!..
Vraag maar aan Dqod, die heeft een HDD vol.quote:
Doe m'n best. Heb je nog tips voor me?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:36 schreef Basxt het volgende:
[..]
maar je fok account geeft aan vrouw. dus goede vrouw troll!
euh.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe m'n best. Heb je nog tips voor me?
Ik wil ze voor mezelf houden ja?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag maar aan Dqod, die heeft een HDD vol.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil ze voor mezelf houden ja?Denk je nou :$
JA!!!quote:
Kkgierig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil ze voor mezelf houden ja?Denk je nou :$
K maak je kapotquote:
Neequote:
Neequote:
Wat ;squote:
Wat moet ik vertellen?quote:
Ja maar.......quote:
Dag sloerie, lobi :$quote:
Ik blijf het een toffe UI vinden, misschien moet ik 'em maar eens googlen.quote:
Toch leuk hoe mensen blijven denken dat t daadwerkelijk de gezusters Cruz waren die samen zoendenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik blijf het een toffe UI vinden, misschien moet ik 'em maar eens googlen.
Now dance, biAtchquote:
uh nou oke danquote:
DANCE LIKE YE GOT HAGGIS IN YER PANTS GUUUURLquote:
nou oke maar ik heb geen broekje aanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
DANCE LIKE YE GOT HAGGIS IN YER PANTS GUUUURL
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
DANCE LIKE YE GOT HAGGIS IN YER PANTS GUUUURL
Alsof dat een vereiste isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou oke maar ik heb geen broekje aan![]()
SHAKE WHAT YOUR MOMMY GAVE YAoeh oeh
NEE DOE NORMAALquote:
wiggle wiggle.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof dat een vereiste isZEER ZEKER NIET!!! DANSEN DOE JE NAKEND JUWEETZZZZZZZZZZZZZZ
#Kutalcohol #Kutrokje #Awesome
Mormonen zitten niet los, ik heb mormoomimplantaten in m'n vel, dus ik kan het wetenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wiggle wiggle.
Bier hierMaar niet genoeg om dronken te weten. Wel om losser te zijn. maar dat kunnen ook de mormoontjens zijn.
jij hebt toch geen velquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mormonen zitten niet los, ik heb mormoomimplantaten in m'n vel, dus ik kan het weten
Klopt, het is eigenlijk rubber icm reptielenhuidquote:
mag ik eens voelen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, het is eigenlijk rubber icm reptielenhuid
ok, maarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mag ik eens voelen?zacht en teder.
Beetje klaargekomen.. Beetje maar, want de rest is al verspildquote:
Pijn? Wat is dat?quote:
ja geef me je hazelnootjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
ok, maar
[ afbeelding ]
[..]
Beetje klaargekomen.. Beetje maar, want de rest is al verspild
Wil je m'n hazelnootje voelen?quote:
Wowquote:
Was allang wakker, duiveltje.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:56 schreef Dqod het volgende:
Och kijk, ze worden wakker hoor.. De engeltjes
Bwehehehehehehehehequote:
echt welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehehehehehehe
Nee, zoiets zou ik nooit doen natuurlijk
Moest door je stinkdier aan een wasbeer denken, da's al.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehehehehehehe
Nee, zoiets zou ik nooit doen natuurlijk
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:04 schreef Salatrel het volgende:
trap er niet in krio ze neemt je in het ootje
=$quote:
Nee, dan is het goed hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Moest door je stinkdier aan een wasbeer denken, da's al.
[..]
[..]
=$
So so cute :$quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:06 schreef krioro het volgende:
Maar goed, ik moet gaan. Houdoe!
[ afbeelding ]
Als Sally het zegt, zit die kans er dik in, jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wacht, dat wordt serieus bedoeld met ootje?
Ik kan niet.. Moet nog poepen :$quote:
mag daar ook wel, ik graaf wel een kuiltje voor je.quote:
In dat geval kom ik er nu direct aanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mag daar ook wel, ik graaf wel een kuiltje voor je.
En nee ik val er niet zelf inen anders voor je gepoept hebt
okequote:
Bijna.. Nog even een stukje waterfietsen en dan ben ik er.. Geef me nog 3958474739383747585 minuutjesquote:
ik kan niet wachten; ik sta klappertandend op je te wachtenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bijna.. Nog even een stukje waterfietsen en dan ben ik er.. Geef me nog 3958474739383747585 minuutjes
Knikkende knietjes ook, hopelijk?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kan niet wachten; ik sta klappertandend op je te wachten
nee ik heb nameijk mezelf top mijn heupen in het zand gegraven zodat dat niet opvalt.quote:
Maar dan heb je ze dus wel, dus deze post wordt ver geworpen katjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee ik heb nameijk mezelf top mijn heupen in het zand gegraven zodat dat niet opvalt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar dan heb je ze dus wel, dus deze post wordt ver geworpen katje
En door al het getril wat je knieen veroorzaken komen er wormen omhoog dus je bent gewoon keihard busted ;$
FOLquote:
zal ik even met een pincet in je oog?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
FOL
Er zit ergens een haartje ofzo in m'n oog, maar hij wil er niet uit
SUPERAIDS
Ja.. Graag zo diep mogelijk, zodat het bloed tegen je hoofd aan spettertquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zal ik even met een pincet in je oog?
in tosti?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:47 schreef Robophatt het volgende:
Wat is banaan met pindakaas toch lekker. Zou bijna gaan denken dat God bestaat.
pakt crême brûllée branderquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
FOL
Er zit ergens een haartje ofzo in m'n oog, maar hij wil er niet uit
SUPERAIDS
Nee op toast, maar in een tosti is het ook lekker jaquote:
heb geen pindakaasquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee op toast, maar in een tosti is het ook lekker ja
Zo jammerquote:
quote:
jaquote:
Oeh, waarheen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jaafscheidsfeest van mijn zus. Ze gaat emigreren..
tranenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zo jammerIs wel iets wat ik hier altijd in huis heb
Heb je geen pinda's in huis dan stamp je die gewoon fijn met wat oliequote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jaafscheidsfeest van mijn zus. Ze gaat emigreren..
ook nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb je geen pinda's in huis dan stamp je die gewoon fijn met wat olie
Nog nooit geprobeerd, maar naja zou wel kunnen toch.quote:
Haal gewoon een pot op dan joh, lamnekquote:
Ja maarquote:
Appelsap?quote:
Kom maarquote:
schotland. Het zou eerst Californië zijn of Singapore. Gelukkig blijft ze iets dichterbijquote:
Ruik aan mequote:
Heftig, niet?quote:
Je kent mequote:
T is dat ik die kip te lief vind, anders had ik haar voorover gebogen en dat beest ergens gestopt waar de zon niet schijntquote:
Long, awesome-smelling hair don't care as wellquote:
Hmm lekker ruikend haarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Long, awesome-smelling hair don't care as well
Maar nu even een telefoontje plegen :$ gr gr
fixed.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vraag me af wat voor een kind Dqod is (srs).
Ik vermoordde kippenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vraag me af wat voor een kind Dqod was (srs).
Ik wil ook weer verven, maar dan ga ik deaud..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm lekker ruikend haar![]()
![]()
![]()
Straks haren verven!
Succes
Gewoon veel drinkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe heb jij jezelf zo'n typstijl aangemeten?
De keren dat ik helemaal lazerus op FOK! zit (lazerus op FOK! zittenquote:
ik niet, teveel moeite.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De keren dat ik helemaal lazerus op FOK! zit (lazerus op FOK! zitten_!) typ ik ook gewoon normaal?
Op een gegeven moment tast het je hersenen aan, vat het op?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De keren dat ik helemaal lazerus op FOK! zit (lazerus op FOK! zitten_!) typ ik ook gewoon normaal?
Zo typ je normaal toch ook, kost me juist moeite om dan geforceerd dronken te gaan typenquote:
En dat seksueel gefrustreerde sausje er ook bijna altijd bij, wat een gimmickquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op een gegeven moment tast het je hersenen aan, vat het op?
Neh, ik heb dan moeite met de goede toetsen raken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo typ je normaal toch ook, kost me juist moeite om dan geforceerd dronken te gaan typen.
Je moet wat wanneer je al jaren droogstaatquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo typ je normaal toch ook, kost me juist moeite om dan geforceerd dronken te gaan typen.
[..]
En dat seksueel gefrustreerde sausje er ook bijna altijd bij, wat een gimmick.
Ik moet echt KO gaan wil ik niet normaal meer kunnen typenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, ik heb dan moeite met de goede toetsen raken.
Holy fuck, ben jij al 28? Dan snap ik het wel op zich, nog even lekker gek doen voor je 30 bentquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet wat wanneer je al jaren droogstaat
hehehequote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moet echt KO gaan wil ik niet normaal meer kunnen typen.
Ja, nog 2 jaar.. Dan ben ik verplicht om een vlot kapsel te nemenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moet echt KO gaan wil ik niet normaal meer kunnen typen.
[..]
Holy fuck, ben jij al 28? Dan snap ik het wel op zich, nog even lekker gek doen voor je 30 bent.
ouwe tangquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, nog 2 jaar.. Dan ben ik verplicht om een vlot kapsel te nemen
Tevens ben ik 27 ;s
Hjb seniele conducteur ;squote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gezicht is mooi, maar dat hoofd is raar. Tieten compenseren echter, 8,12/10.
Zal een ondersteek voor je kopenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet naar de wc.. maar ik heb geen zin om uit bed te rollen.
Lief dagboek ja.
Met je bedpanquote:
Geweldige oplossing toch.. 450 bedpannetjesquote:
Je mag mijn kroket hebben.quote:
Ik hoor het al.. Sloppy-seconds girl.. Maar doe maar hoor, ben er niet vies vanquote:
IS HET WEER NIET GOED JOH?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoor het al.. Sloppy-seconds girl.. Maar doe maar hoor, ben er niet vies van
Doe es normaal joh, dolle brabander.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:24 schreef Dqod het volgende:
Zelfs na het poetsen ruik ik gewoon nog steeds keilekkah, godnondeju
MISSCHIEN MOET JE VERDOMME NIET ZO SELECTIEF LEZEN!! ZEG TOCH, DOE MAARquote:
Wederom vraag je het onmogelijkequote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe es normaal joh, dolle brabander.
Hee hallo..ik zuuktni en kgivurginflikkrumquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
MISSCHIEN MOET JE VERDOMME NIET ZO SELECTIEF LEZEN!! ZEG TOCH, DOE MAAR
GODNONDEJU HEY, SJEUZUS ;S
Boks ouwequote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:28 schreef Dqod het volgende:
En ik moet naar de wc, maar ik ga voor een extreme opluchting
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet naar de wc.. maar ik heb geen zin om uit bed te rollen.
Lief dagboek ja.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee hallo..ik zuuktni en kgivurginflikkrum
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe es normaal joh, dolle brabander.
Was het al vergeten.. Korsakov tochquote:
Mijn wa is weer zojuist overleden..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was het al vergeten.. Korsakov toch
Weer zuruck naar die bedpannetje
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn wa is weer zojuist overleden..
quote:
Do it faggotquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk zou ik die op de achtergrond van mijn phonna moeten hebben
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:55 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga afsluiten, lobi ditdat alles jwz![]()
Ik las srs 'ma'quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn wa is weer zojuist overleden..
Een bijzonder gkaquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik las srs 'ma':S
Vond het al heel gek dat die meerdere keren zou kunnen te koken overlijden.
Ja halloquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Goede avond, Nootjes
Het laatste wat ik wel op een forum zou zetten tho
Maar de hamvraag...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hallo![]()
en ja i know right
was ook echt een seconde.
deciseconde eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar de hamvraag...
Was het een miliseconde of een nanoseconde?
Wat recalcitrant eigenlijkquote:
Ja nee nog niet, wel op 538 en slam FMquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dit een leuk liedje![]()
Word vast veel op skyradio gedraaid![]()
Aldus mr. Skyradioquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nee nog niet, wel op 538 en slam FM
Stacks hè.. Vaders auto hè.. Vondelpark hè.. Als ik je zie ben je van mij en de goons a mattie. Wees op je hoede.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Creepy shit, die schaduw. Zowel boven als onder.
Whatever man als we je zien ben je van ons, je bent makkelijk te herkennen door al je pics hier.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Krio als koe.
[ afbeelding ]
DEM COJONES.
Ik ken niemand van die kk SC in het echt, nerd. Maar is cool, we zullen zien .quote:
Wow sickquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Creepy shit, die schaduw. Zowel boven als onder.
q musicquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aldus mr. Skyradio
Op q music ookwant dat staat nu ineens aan op den werkvloer
Eerder Veronica en dat had ik liever
Die pukkels op haar voorhoofdquote:
beetje insmeren met je zalfje tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die pukkels op haar voorhoofd, kkvies wijf, zou niet geven.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die pukkels op haar voorhoofd, kkvies wijf, zou niet geven.
quote:
IRL zou ik flauwvallen als ze voor me stondquote:
Clickity clank, clickity clank, fyah just ruined 3 piggy banks.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:19 schreef fyah het volgende:
Heb net die 90 cent bij de chinees terugbetaaldkobe bryant from the lakers, now that's paper.
Die clip is zo wackquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Clickity clank, clickity clank, fyah just ruined 3 piggy banks.
Waarschijnlijk ''Die kknerd eet hier vijf keer per week, heeft hij geen leven ofzow?'' lolquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef fyah het volgende:
ik ga chinees leren. zo versta ik wat ze naar de keuken roept wanneer ik om nummer 8 vraag. bitches be shoppin amirite?
koke is voor wijve hehequote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ''Die kknerd eet hier vijf keer per week, heeft hij geen leven ofzow?'' lol
Ze noemen mij ook wel bulu. (srs)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Krio als koe stier.
[ afbeelding ]
DEM COJONES.
Zet mijn naam op je bil.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef Robophatt het volgende:
Godverdomme
Zo'n meisje op FB heeft een tattoo met de naam van d'r vriendje laten zetten. Dus ik tussen de reacties kijken of er in ieder geval iemand was die er een grappige opmerking over maakte, zie ik gewoon drie reacties van anderen met iets van "jaa mooi ik heb de naam van myn vrinedje ook, op mijn borst hihi"
DAS TOCH SUPERLIEFquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef Robophatt het volgende:
Godverdomme
Zo'n meisje op FB heeft een tattoo met de naam van d'r vriendje laten zetten. Dus ik tussen de reacties kijken of er in ieder geval iemand was die er een grappige opmerking over maakte, zie ik gewoon drie reacties van anderen met iets van "jaa mooi ik heb de naam van myn vrinedje ook, op mijn borst hihi"
Past niet daar staan de namen van m'n exen al op.quote:
Ja man echte liefde enzoquote:
jy ben nie romanties.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef Robophatt het volgende:
Godverdomme
oquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Past niet daar staan de namen van m'n exen al op.
De vriendjes zijn zeker multicultureelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Past niet daar staan de namen van m'n exen al op.
[..]
Ja man echte liefde enzo![]()
Nee nee volgens mij is dat niet het soort waar zij mee omgaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:50 schreef gers het volgende:
[..]
De vriendjes zijn zeker multicultureel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG LA VITA E BELLAquote:
quote:
Ik heb m op dvd met zulks een mooi hoesjequote:
ik ook, met een fietsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb m op dvd met zulks een mooi hoesje
JA FIETS!!!quote:
ik wil ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA FIETS!!!
Verdomme, die ga ik morgen weer kijken
GAY.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
JA FIETS!!!
Verdomme, die ga ik morgen weer kijken
Goed idee wel. Vanuit bed. Onder de warme dekens.quote:
Aan welke haren denk jij dat ik zit te ruiken, vunzig meisje ;squote:
Aan die van bonniequote:Op zondag 23 juni 2013 00:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Aan welke haren denk jij dat ik zit te ruiken, vunzig meisje ;s
Bonnie stinktquote:
Gatverquote:
Nee, mag niet.. DAN KRIJGT ZE ROOS MANquote:
Nou, das handig. Als ze dan een date heeft met een lekkere katert. Kan ze zeggen " u kunt mij herkennen aan de witte roos.... op mijn schoudersquote:
Nee, mijn gemuteerde naakte molratquote:
Ze is lesbisch :$ Weeniequote:Op zondag 23 juni 2013 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, das handig. Als ze dan een date heeft met een lekkere katert. Kan ze zeggen " u kunt mij herkennen aan de witte roos.... op mijn schouders"
ik zie voordelen.
Dan kan ze alsnog die openingszin gebruiken. Weenie :/quote:
Dat werkt doorgaans niet bij lesbiennes.. Ik spreek uit ervaring.. Weenie ;squote:Op zondag 23 juni 2013 00:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan kan ze alsnog die openingszin gebruiken. Weenie :/
Dan zit er nog maar 1 ding op;quote:Op zondag 23 juni 2013 00:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat werkt doorgaans niet bij lesbiennes.. Ik spreek uit ervaring.. Weenie ;s
Maar misschien ligt het bij katten anders idd, weenogsteedsnie
Yeah right, ik heb foto's gezien, she's loves the dick, dat kan ik zo zien.quote:
Waarom wil ze dan altijd onder de dekens kruipen wanneer ik bezig ben met een natte lade? ;squote:Op zondag 23 juni 2013 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah right, ik heb foto's gezien, she's loves the dick, dat kan ik zo zien.
De neukquote:
Die zurige walm doet haar denken aan de kaasstengel van de kater van de buren.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom wil ze dan altijd onder de dekens kruipen wanneer ik bezig ben met een natte lade? ;s
Dat.. Of omdat haar kut gewoon naar Whiskas meurdequote:Op zondag 23 juni 2013 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die zurige walm doet haar denken aan de kaasstengel van de kater van de buren.
Ik ruik het bijnaquote:Op zondag 23 juni 2013 00:16 schreef Dqod het volgende:
Was grapje natuurlijk, dan had ik er wel voor gezorgd dat ze zich ging wassen
http://jijhebtgeen.nl/naar%20whiskas%20meurende%20kut
Sleep het balkje danquote:Op zondag 23 juni 2013 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ECHT SERIEUS..IK KAN NIET SCROLLEN MET MIJN WIELTJE.. HOU GEWOON OP
WAT ZEG JE? TYP EENS WAT HARDER!!!quote:Op zondag 23 juni 2013 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ECHT SERIEUS..IK KAN NIET SCROLLEN MET MIJN WIELTJE.. HOU GEWOON OP
Bahquote:
Ik zal jouw balkje eens slepen danquote:
* In andere oor brultquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal jouw balkje eens slepen dan
HOERUUUUUUHHHHHH.. THIS IS KLBquote:
* Wijsvinger en pink opsteektquote:
Is dat je crush in je ava?quote:
Nee, we zijn al in het volgende. Doeiquote:
Dat is saai?quote: