deciseconde eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar de hamvraag...
Was het een miliseconde of een nanoseconde?
Wat recalcitrant eigenlijkquote:
Ja nee nog niet, wel op 538 en slam FMquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dit een leuk liedje![]()
Word vast veel op skyradio gedraaid![]()
Aldus mr. Skyradioquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nee nog niet, wel op 538 en slam FM
Stacks hè.. Vaders auto hè.. Vondelpark hè.. Als ik je zie ben je van mij en de goons a mattie. Wees op je hoede.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Creepy shit, die schaduw. Zowel boven als onder.
Whatever man als we je zien ben je van ons, je bent makkelijk te herkennen door al je pics hier.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Krio als koe.
[ afbeelding ]
DEM COJONES.
Ik ken niemand van die kk SC in het echt, nerd. Maar is cool, we zullen zien .quote:
Wow sickquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Creepy shit, die schaduw. Zowel boven als onder.
q musicquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aldus mr. Skyradio
Op q music ookwant dat staat nu ineens aan op den werkvloer
Eerder Veronica en dat had ik liever
Die pukkels op haar voorhoofdquote:
beetje insmeren met je zalfje tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die pukkels op haar voorhoofd, kkvies wijf, zou niet geven.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Die pukkels op haar voorhoofd, kkvies wijf, zou niet geven.
quote:
IRL zou ik flauwvallen als ze voor me stondquote:
Clickity clank, clickity clank, fyah just ruined 3 piggy banks.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:19 schreef fyah het volgende:
Heb net die 90 cent bij de chinees terugbetaaldkobe bryant from the lakers, now that's paper.
Die clip is zo wackquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Clickity clank, clickity clank, fyah just ruined 3 piggy banks.
Waarschijnlijk ''Die kknerd eet hier vijf keer per week, heeft hij geen leven ofzow?'' lolquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:28 schreef fyah het volgende:
ik ga chinees leren. zo versta ik wat ze naar de keuken roept wanneer ik om nummer 8 vraag. bitches be shoppin amirite?
koke is voor wijve hehequote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ''Die kknerd eet hier vijf keer per week, heeft hij geen leven ofzow?'' lol
Ze noemen mij ook wel bulu. (srs)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Krio als koe stier.
[ afbeelding ]
DEM COJONES.
Zet mijn naam op je bil.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef Robophatt het volgende:
Godverdomme
Zo'n meisje op FB heeft een tattoo met de naam van d'r vriendje laten zetten. Dus ik tussen de reacties kijken of er in ieder geval iemand was die er een grappige opmerking over maakte, zie ik gewoon drie reacties van anderen met iets van "jaa mooi ik heb de naam van myn vrinedje ook, op mijn borst hihi"
DAS TOCH SUPERLIEFquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef Robophatt het volgende:
Godverdomme
Zo'n meisje op FB heeft een tattoo met de naam van d'r vriendje laten zetten. Dus ik tussen de reacties kijken of er in ieder geval iemand was die er een grappige opmerking over maakte, zie ik gewoon drie reacties van anderen met iets van "jaa mooi ik heb de naam van myn vrinedje ook, op mijn borst hihi"
Past niet daar staan de namen van m'n exen al op.quote:
Ja man echte liefde enzoquote:
jy ben nie romanties.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef Robophatt het volgende:
Godverdomme
oquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Past niet daar staan de namen van m'n exen al op.
De vriendjes zijn zeker multicultureelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Past niet daar staan de namen van m'n exen al op.
[..]
Ja man echte liefde enzo![]()
Nee nee volgens mij is dat niet het soort waar zij mee omgaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:50 schreef gers het volgende:
[..]
De vriendjes zijn zeker multicultureel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG LA VITA E BELLAquote:
quote:
Ik heb m op dvd met zulks een mooi hoesjequote:
ik ook, met een fietsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb m op dvd met zulks een mooi hoesje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |