Ze noemen mij ook wel bulu. (srs)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Krio als koe stier.
[ afbeelding ]
DEM COJONES.
Zet mijn naam op je bil.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef Robophatt het volgende:
Godverdomme
Zo'n meisje op FB heeft een tattoo met de naam van d'r vriendje laten zetten. Dus ik tussen de reacties kijken of er in ieder geval iemand was die er een grappige opmerking over maakte, zie ik gewoon drie reacties van anderen met iets van "jaa mooi ik heb de naam van myn vrinedje ook, op mijn borst hihi"
DAS TOCH SUPERLIEFquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef Robophatt het volgende:
Godverdomme
Zo'n meisje op FB heeft een tattoo met de naam van d'r vriendje laten zetten. Dus ik tussen de reacties kijken of er in ieder geval iemand was die er een grappige opmerking over maakte, zie ik gewoon drie reacties van anderen met iets van "jaa mooi ik heb de naam van myn vrinedje ook, op mijn borst hihi"
Past niet daar staan de namen van m'n exen al op.quote:
Ja man echte liefde enzoquote:
jy ben nie romanties.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:43 schreef Robophatt het volgende:
Godverdomme
oquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Past niet daar staan de namen van m'n exen al op.
De vriendjes zijn zeker multicultureelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Past niet daar staan de namen van m'n exen al op.
[..]
Ja man echte liefde enzo![]()
Nee nee volgens mij is dat niet het soort waar zij mee omgaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:50 schreef gers het volgende:
[..]
De vriendjes zijn zeker multicultureel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG LA VITA E BELLAquote:
quote:
Ik heb m op dvd met zulks een mooi hoesjequote:
ik ook, met een fietsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb m op dvd met zulks een mooi hoesje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |