Neh, ik heb dan moeite met de goede toetsen raken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo typ je normaal toch ook, kost me juist moeite om dan geforceerd dronken te gaan typen.
Je moet wat wanneer je al jaren droogstaatquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo typ je normaal toch ook, kost me juist moeite om dan geforceerd dronken te gaan typen.
[..]
En dat seksueel gefrustreerde sausje er ook bijna altijd bij, wat een gimmick.
Ik moet echt KO gaan wil ik niet normaal meer kunnen typenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, ik heb dan moeite met de goede toetsen raken.
Holy fuck, ben jij al 28? Dan snap ik het wel op zich, nog even lekker gek doen voor je 30 bentquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet wat wanneer je al jaren droogstaat
hehehequote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moet echt KO gaan wil ik niet normaal meer kunnen typen.
Ja, nog 2 jaar.. Dan ben ik verplicht om een vlot kapsel te nemenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moet echt KO gaan wil ik niet normaal meer kunnen typen.
[..]
Holy fuck, ben jij al 28? Dan snap ik het wel op zich, nog even lekker gek doen voor je 30 bent.
ouwe tangquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, nog 2 jaar.. Dan ben ik verplicht om een vlot kapsel te nemen
Tevens ben ik 27 ;s
Hjb seniele conducteur ;squote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gezicht is mooi, maar dat hoofd is raar. Tieten compenseren echter, 8,12/10.
Zal een ondersteek voor je kopenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet naar de wc.. maar ik heb geen zin om uit bed te rollen.
Lief dagboek ja.
Met je bedpanquote:
Geweldige oplossing toch.. 450 bedpannetjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |