Appelsap?quote:
Kom maarquote:
schotland. Het zou eerst Californië zijn of Singapore. Gelukkig blijft ze iets dichterbijquote:
Ruik aan mequote:
Heftig, niet?quote:
Je kent mequote:
T is dat ik die kip te lief vind, anders had ik haar voorover gebogen en dat beest ergens gestopt waar de zon niet schijntquote:
Long, awesome-smelling hair don't care as wellquote:
Hmm lekker ruikend haarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Long, awesome-smelling hair don't care as well
Maar nu even een telefoontje plegen :$ gr gr
fixed.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vraag me af wat voor een kind Dqod is (srs).
Ik vermoordde kippenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vraag me af wat voor een kind Dqod was (srs).
Ik wil ook weer verven, maar dan ga ik deaud..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm lekker ruikend haar![]()
![]()
![]()
Straks haren verven!
Succes
Gewoon veel drinkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe heb jij jezelf zo'n typstijl aangemeten?
De keren dat ik helemaal lazerus op FOK! zit (lazerus op FOK! zittenquote:
ik niet, teveel moeite.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De keren dat ik helemaal lazerus op FOK! zit (lazerus op FOK! zitten_!) typ ik ook gewoon normaal?
Op een gegeven moment tast het je hersenen aan, vat het op?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De keren dat ik helemaal lazerus op FOK! zit (lazerus op FOK! zitten_!) typ ik ook gewoon normaal?
Zo typ je normaal toch ook, kost me juist moeite om dan geforceerd dronken te gaan typenquote:
En dat seksueel gefrustreerde sausje er ook bijna altijd bij, wat een gimmickquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op een gegeven moment tast het je hersenen aan, vat het op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |