nou oke maar ik heb geen broekje aanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
DANCE LIKE YE GOT HAGGIS IN YER PANTS GUUUURL
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
DANCE LIKE YE GOT HAGGIS IN YER PANTS GUUUURL
Alsof dat een vereiste isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou oke maar ik heb geen broekje aan![]()
SHAKE WHAT YOUR MOMMY GAVE YAoeh oeh
NEE DOE NORMAALquote:
wiggle wiggle.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof dat een vereiste isZEER ZEKER NIET!!! DANSEN DOE JE NAKEND JUWEETZZZZZZZZZZZZZZ
#Kutalcohol #Kutrokje #Awesome
Mormonen zitten niet los, ik heb mormoomimplantaten in m'n vel, dus ik kan het wetenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wiggle wiggle.
Bier hierMaar niet genoeg om dronken te weten. Wel om losser te zijn. maar dat kunnen ook de mormoontjens zijn.
jij hebt toch geen velquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mormonen zitten niet los, ik heb mormoomimplantaten in m'n vel, dus ik kan het weten
Klopt, het is eigenlijk rubber icm reptielenhuidquote:
mag ik eens voelen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, het is eigenlijk rubber icm reptielenhuid
ok, maarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mag ik eens voelen?zacht en teder.
Beetje klaargekomen.. Beetje maar, want de rest is al verspildquote:
Pijn? Wat is dat?quote:
ja geef me je hazelnootjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
ok, maar
[ afbeelding ]
[..]
Beetje klaargekomen.. Beetje maar, want de rest is al verspild
Wil je m'n hazelnootje voelen?quote:
Wowquote:
Was allang wakker, duiveltje.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:56 schreef Dqod het volgende:
Och kijk, ze worden wakker hoor.. De engeltjes
Bwehehehehehehehehequote:
echt welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehehehehehehe
Nee, zoiets zou ik nooit doen natuurlijk
Moest door je stinkdier aan een wasbeer denken, da's al.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehehehehehehe
Nee, zoiets zou ik nooit doen natuurlijk
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:04 schreef Salatrel het volgende:
trap er niet in krio ze neemt je in het ootje
=$quote:
Nee, dan is het goed hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Moest door je stinkdier aan een wasbeer denken, da's al.
[..]
[..]
=$
So so cute :$quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:06 schreef krioro het volgende:
Maar goed, ik moet gaan. Houdoe!
[ afbeelding ]
Als Sally het zegt, zit die kans er dik in, jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wacht, dat wordt serieus bedoeld met ootje?
Ik kan niet.. Moet nog poepen :$quote:
mag daar ook wel, ik graaf wel een kuiltje voor je.quote:
In dat geval kom ik er nu direct aanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mag daar ook wel, ik graaf wel een kuiltje voor je.
En nee ik val er niet zelf inen anders voor je gepoept hebt
okequote:
Bijna.. Nog even een stukje waterfietsen en dan ben ik er.. Geef me nog 3958474739383747585 minuutjesquote:
ik kan niet wachten; ik sta klappertandend op je te wachtenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bijna.. Nog even een stukje waterfietsen en dan ben ik er.. Geef me nog 3958474739383747585 minuutjes
Knikkende knietjes ook, hopelijk?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kan niet wachten; ik sta klappertandend op je te wachten
nee ik heb nameijk mezelf top mijn heupen in het zand gegraven zodat dat niet opvalt.quote:
Maar dan heb je ze dus wel, dus deze post wordt ver geworpen katjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee ik heb nameijk mezelf top mijn heupen in het zand gegraven zodat dat niet opvalt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar dan heb je ze dus wel, dus deze post wordt ver geworpen katje
En door al het getril wat je knieen veroorzaken komen er wormen omhoog dus je bent gewoon keihard busted ;$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |