SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentPoll: hoe lang voor ama weer ligt te kroelen met pissebedjequote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
• 1 tot 3 dagen
• 3 tot 5 dagen
• 5 tot 7 dagen
• 1 tot 2 weken
• 2 tot 3 weken
![]()
Ook een poll maken? Klik hierOok te boeken voor feestjes en partijen
Zolang je kan posten heb je er niet genoegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:25 schreef Snowballed het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel notes ik heb..... Als ze maar goed geroosterd of gebakken zijn..
Notes kunnen ook positief zijn heb ik me laten vertellenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:21 schreef Sardu het volgende:
Nu maar hopen dat ik hierdoor geen notes krijg. Ik was wel trots op mijn clean sheet.
Versgebrande notenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:25 schreef Snowballed het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel notes ik heb..... Als ze maar goed geroosterd of gebakken zijn..
Laatst 1 positieve note van Horkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Notes kunnen ook positief zijn heb ik me laten vertellen
Ik heb sinds een maand ofzo ook 1 note, geen idee waar ik die aan verdiend hebBen bij mijn weten altijd zeer lief, netjes en beschaafd geweest.
Doe je bestquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik post nog amper buiten de stoners, maar 77 notes valt nog wel mee. Verwacht eind van dit jaar wel op de 100 te zitten eigenlijk
Te langzaam kerelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
probeer het.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:28 schreef Onorgineel het volgende:
Als ik foto's van dode konijntjes post krijg ik dan een note of een ban?
Beetje TR lopen machen.quote:
Ligt er aan of ze seks hebben of nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:28 schreef Onorgineel het volgende:
Als ik foto's van dode konijntjes post krijg ik dan een note of een ban?
4,50 armer. Meer weet ik niet, ik heb er 0quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:28 schreef OllieWilliams het volgende:
wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij zo'n note?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:29 schreef Snowballed het volgende:
Damn deze sc.....voor al uw vragen 50 antwoorden....
![]()
Watquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
4,50 armer. Meer weet ik niet, ik heb er 0
Maar of de juiste er bij zit is maar de vraagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:29 schreef Snowballed het volgende:
![]()
Gooi een stel creatieve breinen in 1 topique en hoppa!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:29 schreef Snowballed het volgende:
![]()
wow, veel gerookt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WatNee dan kan je je notes inzien, zo krijg je geen notes
Notes kopenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jazeker... ik heb 4 notes... dus das nog lang niet genoeg voor een vreetkick...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar of de juiste er bij zit is maar de vraag
Gewoon Moira.rar openen en de volledige inhoud in een aantal topics zetten.. Krijg je vanzelf notesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef Onorgineel het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd naar die notes, er komt een dag dat ik ze in ga zien
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:31 schreef Onorgineel het volgende:
Maar dat doe ik wel als ik er 100 heb, dus dat gaat nooit gebeuren
Dat had ik al wel begrepen uit de tekst op die pagina. Ik weet alleen niet wat een note voor moet stellen omdat ik er geen heb en tot op heden dus alleen 4,50 kost.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:31 schreef Monopoly het volgende:
notes
Hork poste in mijn mod tijd regelmatig plaatjes van naakte mannen die elkaars tepel mutileerde met schoenveters in mijn notes.
Was altijd weer een genot om mijn notes door te lezen
Ik vond trouwens een map met wat Moira.rar materiaal op mijn laptop.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon Moira.rar openen en de volledige inhoud in een aantal topics zetten.. Krijg je vanzelf notes
quote:
Housewarming in een te klein huis met teveel mensenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
godver, bijna weekend. gaat iemand nog wat beleven?
zo werkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
LEKKER WEEKEND IN DE BOEKEN LEKKER STUDEREN OEH YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH FEESJUUHHquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
hard goanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
LEKKER WEEKEND IN DE BOEKEN LEKKER STUDEREN OEH YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH FEESJUUHH![]()
quote:
quote:
Ahw schatjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
LEKKER WEEKEND IN DE BOEKEN LEKKER STUDEREN OEH YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH FEESJUUHH![]()
Beetje werken, beetje stelen en zuipen natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
Echte jongen van de straatquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beetje werken, beetje stelen en zuipen natuurlijk.
Pics or it not happenedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef Monopoly het volgende:
Vandaag trouwens weer een neger met down gespot in de trein.
Was nummer 4. Ik hou die stand keurig bij, het is vrij uniek om ze in het wild te spotten.
Nog 3 tot ban?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:35 schreef Ugjerke het volgende:
Teringpoepje, ik heb er ergens weer een note bijgekregen. Tussenstand: 27.
ik zie er wel vaker één.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef Monopoly het volgende:
Was nummer 4. Ik hou die stand keurig bij, het is vrij uniek om ze in het wild te spotten.
@hanenliefhebberquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef Monopoly het volgende:
bad boyquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:35 schreef Ugjerke het volgende:
Teringpoepje, ik heb er ergens weer een note bijgekregen. Tussenstand: 27.
Ik heb nog wel een smartphone voor je liggen trouwens.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik heb nog een ouderwets kut telefoonLukt niet
Is 30 notes een ban?quote:
you like?quote:
Serieus? Dat klinkt verleidelijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een smartphone voor je liggen trouwens.
Meen ik ergens gelezen/gehoord te hebben.. But not surequote:
Ik heb al wel genoeg bans gehad, in het verleden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Meen ik ergens gelezen/gehoord te hebben.. But not sure
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik heb nog een ouderwets kut telefoonLukt niet
Si, moet wel even kijken of hij het nog schappelijk doet. Bij welke provider zit je? Dan weet ik of ik hem SIMlock vrij moet makenquote:
Ja, gaat inderdaad gewoon op aantal.quote:
Wat vreet je dan toch telkens uitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb al wel genoeg bans gehad, in het verleden.
Albert Heijn mobielquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, moet wel even kijken of hij het nog schappelijk doet. Bij welke provider zit je? Dan weet ik of ik hem SIMlock vrij moet maken
[..]
Ja, gaat inderdaad gewoon op aantal.
Krijg je er telkens 1.. Of zijn er ook dingen zoooo erg dat je er meer geeft in 1x?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, moet wel even kijken of hij het nog schappelijk doet. Bij welke provider zit je? Dan weet ik of ik hem SIMlock vrij moet maken
[..]
Succes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
heb er 66 hihi. Je bent niet bad genoeg voor me :$
off to work
quote:
Ik geef er altijd 2x de helft van 450, dat is echt fantastisch!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Krijg je er telkens 1.. Of zijn er ook dingen zoooo erg dat je er meer geeft in 1x?
Neger, je trollt me.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
twitter:Hanenliefhebber twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:40:12Vanavond fikkie stoken in de tuin en kraaien tot de zon weer op komt!Wellicht nog een lekker kippetje versieren#kippetjeshosselen reageer retweet
Irritantje gifjes posten.quote:
Haha, komt vast omdat mono een robert downey jr. Neger had gespot.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat er buenos retardes stond.
twitter:Hanenliefhebber twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:41:36Kennen jullie @OmeHork al? Die man kan honden aaien zonder zijn handen te gebruiken. #Cannabis #gekkewereld #bierscheetjes reageer retweet
Waarom plaats jij hier mijn tweets.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:42 schreef Monopoly het volgende:
twitter:Hanenliefhebber twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:41:36Kennen jullie @OmeHork al? Die man kan honden aaien zonder zijn handen te gebruiken. #Cannabis #gekkewereld #bierscheetjes reageer retweet
watquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
Is het kusjekroel handjes boven elkaars hoofd houden gevoel hier niet zo sterk?
Jawel, Mur, Monopoly en ikzelf hebben een liefdesdriehoek.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
Nee wij pissen in bedden. Bij voorkeur die van een ander.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom plaats jij hier mijn tweets.
twitter:Hanenliefhebber twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:46:54Stefan je moet je bek houden ik ben de enige echt haan ja,#haataanimitators #zoekjeeigenhaan #haantjesgedrag reageer retweet
Ik praat wel vaker zo over mezelf.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]twitter:Hanenliefhebber twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:46:54Stefan je moet je bek houden ik ben de enige echt haan ja,#haataanimitators #zoekjeeigenhaan #haantjesgedrag reageer retweet
RT for respect jwz.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]twitter:Hanenliefhebber twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:46:54Stefan je moet je bek houden ik ben de enige echt haan ja,#haataanimitators #zoekjeeigenhaan #haantjesgedrag reageer retweet
Het is maar goed dat we allemaal zo groot geschapen zijn, anders zou dat lastig worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, Mur, Monopoly en ikzelf hebben een liefdesdriehoek.
Precies, krijgen we allemaal van die minderwaardigheidscomplexen, maar dat is nu nergens voor nodigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we allemaal zo groot geschapen zijn, anders zou dat lastig worden.
Jawel, maar ik doe het gewoon random met iedereen..... verandering van spijs doet eten... en ik heb best veel last van vreetkicks zo nu en dan...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
Morgen gaan we een duizendpoot fabriceren toch?quote:
Nou en? Waarom denkt iedereen dat ik Maiden zo tof vind?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:50 schreef stefanhaan het volgende:
Hork volgende week Iron Maiden spotten. Ik zal actie foto's voor je maken. *if you know what I mean
haha duizend homo'squote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Morgen gaan we een duizendpoot fabriceren toch?
[..]
Nou en? Waarom denkt iedereen dat ik Maiden zo tof vind?ik heb die band al 8394723897982 keer gezien man, zal me aan m'n reet roesten.
daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Morgen gaan we een duizendpoot fabriceren toch?
[..]
Nou en? Waarom denkt iedereen dat ik Maiden zo tof vind?ik heb die band al 8394723897982 keer gezien man, zal me aan m'n reet roesten.
En dan vooral achter een bureaustoel, dat hij van die verkapte kopjes loopt te geven ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:54 schreef Ugjerke het volgende:
Zo irritant als je denkt dat je moet poepen, maar niet hoeft.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:47 schreef Monopoly het volgende:
DAT JE SUPERVEEL KRACHT ZET EN MOEITE DOET WAARNA JE MET EEN VOLDAAN GEVOEL DE WCPOT INKIJKT EN VERVOLGENS 1CM KLEIN HOOPJE ELLENDE ZIET LIGGENquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:59 schreef LompeHork het volgende:
Of dat je dan denkt: "Oh, even lekker uitgebreid bouten" en dat je vervolgens op de plee zit en er maar een klein keuteltje uit komt
Dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
DAT JE SUPERVEEL KRACHT ZET EN MOEITE DOET WAARNA JE MET EEN VOLDAAN GEVOEL DE WCPOT INKIJKT EN VERVOLGENS 1CM KLEIN HOOPJE ELLENDE ZIET LIGGEN![]()
![]()
Zal ik jou eens een goeie poeier geven vrind, ik ben de echte haanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:47 schreef Monopoly het volgende:
Mijn uitstapje naar de wc pakte net ook een stuk minder chill uit dan verwacht... Bleek om de een of andere reden geen internetontvangst te hebben daarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
DAT JE SUPERVEEL KRACHT ZET EN MOEITE DOET WAARNA JE MET EEN VOLDAAN GEVOEL DE WCPOT INKIJKT EN VERVOLGENS 1CM KLEIN HOOPJE ELLENDE ZIET LIGGEN![]()
![]()
Suikerspin gegeten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:02 schreef Snowballed het volgende:
Heel mijn vreetkick opgelost in het niets....
Deze oogtyfus in dit topic lezen...quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Deze oogtyfus in dit topic lezen...
zo te vroeg wakker worden en denken, boh even schijten, alsof je net 2 liter vodka op heb strompel je in het donken naar de wc toe, vind het lichtknopje, flipt de switch en wordt verblind door de lazerstralen die je netvlies wegbranden, ja een minuut kun je je ogen weer een beetje opendoen en neem je plaats.. maar je moet heul niet schijtenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:54 schreef Ugjerke het volgende:
Zo irritant als je denkt dat je moet poepen, maar niet hoeft.
daarom altijd, wakker worden, koffie, peuk, schijten, douchen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zo te vroeg wakker worden en denken, boh even schijten, alsof je net 2 liter vodka op heb strompel je in het donken naar de wc toe, vind het lichtknopje, flipt de switch en wordt verblind door de lazerstralen die je netvlies wegbranden, ja een minuut kun je je ogen weer een beetje opendoen en neem je plaats.. maar je moet heul niet schijten
Brak wakker worden gerommel in je maag voelen en als een baas maar de plee rennen om maar niet onderweg verrast te worden. Zit je eindelijk blijkt je maag te rommelen van de honger.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zo te vroeg wakker worden en denken, boh even schijten, alsof je net 2 liter vodka op heb strompel je in het donken naar de wc toe, vind het lichtknopje, flipt de switch en wordt verblind door de lazerstralen die je netvlies wegbranden, ja een minuut kun je je ogen weer een beetje opendoen en neem je plaats.. maar je moet heul niet schijten
Alles behalve het roken tegelijk doen onder de douchequote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
daarom altijd, wakker worden, koffie, peuk, schijten, douchen.
kan niet, ik zit altijd te skype videocallen onder de douchequote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles behalve het roken tegelijk doen onder de douche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of onder de douche in je hand scheiten en dat naar de WC werpenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat bedoel je man, vanochtend nog gedaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja en dat dan weer door 't doucheputje moeten stampenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:20 schreef Snowballed het volgende:
Geen diarree hebben die gewoon door het douche putje wegstroomt....
dat is wel echt een terechte klacht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:22 schreef Onorgineel het volgende:
Terwijl dat zaad ook nog eens overal blijft plakken
Blowen onder de douche is baas!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef stefanhaan het volgende:
roken onder de douche lijkt me niet praktisch
Over je eten braken en daarna een week op het aanrecht laten staan, voor je het opeet..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja en dat dan weer door 't doucheputje moeten stampen
Jij wintquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Over je eten braken en daarna een week op het aanrecht laten staan, voor je het opeet..
Nooit meer last...
In bad zou ik al helemaal niemand aanraden...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is wel echt een terechte klacht.wanken onder de douche is gewoon niet chill.
Ah, joh. Deed ik vroeger altijd, door het warme water gaat het klonten en kan je er balletjes van draaien. Ik had op een gegeven moment een heel dorp.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
In bad zou ik al helemaal niemand aanraden...
In een zwembad daarentegen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
In bad zou ik al helemaal niemand aanraden...
In een zwembad daarentegen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, joh. Deed ik vroeger altijd, door het warme water gaat het klonten en kan je er balletjes van draaien. Ik had op een gegeven moment een heel dorp.
![]()
Je moet toch wat als je moeder geen g.i. joe kan betalen.quote:
Hee maar ama, om maar even op die TT terug te komen en op Aquote:
Ff lokquoten, ze ligt nu nog in dr waterbed te chillen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:27 schreef Onorgineel het volgende:
Hee maar ama, om maar even op die TT terug te komen en op A
'Bamboe: In China bond men veroordeelden vast boven een veld bamboe (bamboe is zeer scherp en groeit per dag enkele centimeters). Deze veroordeelden stierven dus een gruwelijke dood door langzame doorboring van het lichaam.'
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik doe het vaker, maar ik haal het wel altijd weg als ik klaar ben met rukken.
Ctrl+shift+nquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik doe het vaker, maar ik haal het wel altijd weg als ik klaar ben met rukken.
heb je daar wel eens de fotos van gezien?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:32 schreef Onorgineel het volgende:
Levend begraven: De veroordeelde werd tot zijn nek ingegraven en aan de genade van de aasgieren overgelaten. Soms gebeurde dit op een strand bij eb, waarna de veroordeelde bij vloed verdronk. In de Algerijnse onafhankelijkheidsstrijd is hier een bijzondere variant op toegepast om collaborerende Algerijnen ter dood te brengen en een afschrikwekkend voorbeeld te creëren. Hun penis en testikels werden afgesneden, en het slachtoffer werd tot zijn nek begraven, waarna zijn geslachtsdeel in zijn mond werd gepropt;
w a t
w a tquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je daar wel eens de fotos van gezien?
Nee laat maar zitten ik ben net klaar met fappenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je daar wel eens de fotos van gezien?
Die gaat er lekker inhakkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:33 schreef Mr.Smokey het volgende:
heb dikke bluntje nu na 2 weken gestopt
Puur?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:33 schreef Mr.Smokey het volgende:
heb dikke bluntje nu na 2 weken gestopt
volgens mij een keer gedaan, beviel mij helemaal niets, vriendin onder de douche en dan een opsteken ging beterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Blowen onder de douche is baas!
En stoned worden door die zware lucht die er hangt.
Huilen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zooo lekker he!I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:43 schreef Sardu het volgende:
[..]Dat is puur genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zooo lekker he!![]()
of bamboosplinters voeren, want die groeien verder in je maagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hee maar ama, om maar even op die TT terug te komen en op A
'Bamboe: In China bond men veroordeelden vast boven een veld bamboe (bamboe is zeer scherp en groeit per dag enkele centimeters). Deze veroordeelden stierven dus een gruwelijke dood door langzame doorboring van het lichaam.'
Ga terug naar je kusjekroel topic.quote:
Jij snapt het.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:43 schreef Sardu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zooo lekker he!welke smaak bluntje heb je?
Ride Or Die Lalalalalalalala
Weet ik zo niet meer. Meestal gewoon vanille, af en toe blueberry of skunk.quote:
Ik rook ook geen tabak meer. Als ik met vrienden ben rook ik gewoon puur, als ik alleen rook gooi ik er Greengo door. http://www.greengo.nl/greengo-tabaksvervanger/quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij snapt het.![]()
Tijdje gestopt met tabak roken maar wou wel blijven blowen. Dit koste alleen klauwen vol geld.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ga terug naar je kusjekroel topic.
Die heb ik in die periode ook gebruikt maar beviel me niet echt. Pure bluntjes wel maar zoals ik zei was dat aardig duur.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik rook ook geen tabak meer. Als ik met vrienden ben rook ik gewoon puur, als ik alleen rook gooi ik er Greengo door. http://www.greengo.nl/greengo-tabaksvervanger/
Wel zo min mogelijk, want als je er te veel in doet proef je de wiet niet meer
Of gewoon bong/waterpijp natuurlijk
Als ik wat meer geld heb ga ik zeker een goede vapo kopen, maar op het moment nog geen geld voorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die heb ik in die periode ook gebruikt maar beviel me niet echt. Pure bluntjes wel maar zoals ik zei was dat aardig duur.
Maarja, javaanse jongens shag voor de rokerij en van nelle half zwaar voor in de joint tikte ook lekker aan.
Dat meisje met die uitpuilende tetten heeft mooi haar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[b] Mono's matige vrijdag-dus-het-is-weekend post [b]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een vercrackte kop.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat meisje met die uitpuilende tetten heeft mooi haar.
Vind ik ook. Ooit heb ik ook zulk haar, dit weet ik gewoon zeker.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat meisje met die uitpuilende tetten heeft mooi haar.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ooit heb ik ook zulk haar, dit weet ik gewoon zeker.
Dan weet je dat je ze op handen en knieën voor je moet zetten en haar uitzicht op de muur moet geven.quote:
Ik hoop dat je in de distels valt en een allergische reactie krijgt die enkel op te lossen is met een goede dosis cannabis sativa.quote:
Ik ben een meisje dus ik kan me hier niet in vindenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan weet je dat je ze op handen en knieën voor je moet zetten en haar uitzicht op de muur moet geven.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel als ik mijn baard er ook bij laat groeien
Nouja.. opzich wel als je ook mooi haar hebt en een vercrackte kop.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben een meisje dus ik kan me hier niet in vinden.
[..]
Lang haar is kut.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:57 schreef Sardu het volgende:
Moet je vaak naar de muur kijken van je vriendje?
Tjah, zonder ondersteunend materiaal kan ik je verder niet op waarde schatten dus moet ik het maar vragen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik heb wel gewoon lang haar trouwens. Ik kan er wel mee omgaan. Maar soms is het kut.
[..]
Uhh neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, zonder ondersteunend materiaal kan ik je verder niet op waarde schatten dus moet ik het maar vragen.
Of ben jij toevallig dat mooie meisje met die dreads?
Subtiele hints zijn ook niet je sterkste punt..quote:
Alsof ik hem niet snaptequote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Subtiele hints zijn ook niet je sterkste punt..
DOE PICS DAN JOH!!!!
Ook wel eens gezien ja. Ik vond het nog wel meevallenquote:
Deze heer weet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nouja.. opzich wel als je ook mooi haar hebt en een vercrackte kop.
Moet je vaak naar de muur kijken van je vriendje?
Mur en ik zijn het niet met je eens wat lang haar betreft
Hetzelfde als gisterenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mur, ga je weer iets lekkers koken straks?![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook wel eens gezien ja. Ik vond het nog wel meevallen.
DM een optie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alsof ik hem niet snapte.
Maar ik ga niet zomaar met pics rondstrooien.
Ik moet ook altijd lachen om gorequote:
NEIN NEIN NEIN.quote:
Tjah, je kan ook moeilijk je goddelijke lichaam verstoppen achter een jutezak. Struggles van een ware Don Juan dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:28 schreef Murdera het volgende:
en vandaag aangestaard door 3 verschillende deernes. En echt op een verlegen geïnteresseerde manier aangestaard.
Snap ik wel hoor, is niets mis mee, maar ik BEN GODVERREDOMME GEEN LUSTOBJECT, VUIGE SECRETEN!
Sommige deernes dienen zich echt te gedragen.
Dus niemand zal ooit weten of je mooi haar hebt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd lachen om gore.
[..]
NEIN NEIN NEIN.
Harde tijden broeder. Gelukkig kan ik mijn issues delen met lotgenoten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, je kan ook moeilijk je goddelijke lichaam verstoppen achter een jutezak. Struggles van een ware Don Juan dit.
Ach het zit ook wel een beetje in de tijd van het jaar natuurlijk. De reizende klaproosjes beginnen al bij het krieken van den dag vochtig te worden, zodra de eerste zonnestralen het ochtend dauw van de bladeren verdampt. De gewillige vrouwmensch kan er ook niets aan doen, dat mannen zoals wij ze dan het gevoel geven alsof ze als een vers ingereden autoband aan het asfalt blijven plakken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Harde tijden broeder. Gelukkig kan ik mijn issues delen met lotgenoten.Enkel al de herkenning helpt mij om me minder videaal verkracht te voelen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:28 schreef Murdera het volgende:
en vandaag aangestaard door 3 verschillende deernes. En echt op een verlegen geïnteresseerde manier aangestaard.
Snap ik wel hoor, is niets mis mee, maar ik BEN GODVERREDOMME GEEN LUSTOBJECT, VUIGE SECRETEN!
Sommige deernes dienen zich echt te gedragen.
Geen Cicero, geen Empedocles, zelf geen Zeno van Elea komt in de buurt van jouw poëtische manier van spreken, en de pure waarheid die je verkondigd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach het zit ook wel een beetje in de tijd van het jaar natuurlijk. De reizende klaproosjes beginnen al bij het krieken van den dag vochtig te worden, zodra de eerste zonnestralen het ochtend dauw van de bladeren verdampt. De gewillige vrouwmensch kan er ook niets aan doen, dat mannen zoals wij ze dan het gevoel geven alsof ze als een vers ingereden autoband aan het asfalt blijven plakken.
Nee, Flips praat nooit meer tegen mijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je laat jezelf voor de kar spannen. Flips zeker weer, naar onmens
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen Cicero, geen Empedocles, zelf geen Zeno van Elea komt in de buurt van jouw poëtische manier van spreken, en de pure waarheid die je verkondigd.
Ik zou die flips mee nemen romantisch uit eten en midden in het restaurant je penis in haar keeltje drukkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, Flips praat nooit meer tegen mijwas iemand anders.
Holaquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je laat jezelf voor de kar spannen. Flips zeker weer, naar onmens
Wats met jouquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]Alsof ik mensen hier naar toe zal halen. Maar ik verlaat de SC wel
Haal mij ook maar uit de OP/Meet lijst.
Is that you Gomer Pyle?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:51 schreef Flippiee het volgende:
Zit de R in de maand ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:51 schreef Flippiee het volgende:
Kan een stuk goedkoper, geen restaurant en gewoon wat GHB. Kan ze ook geen nee zeggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou die flips mee nemen romantisch uit eten en midden in het restaurant je penis in haar keeltje drukkenDan kan ze ook geen nee zeggen dus is het ook geen aanranding/verkrachting.
Moira niet, die is anti tomaatquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:53 schreef LompeHork het volgende:
Mono, ik hoop dat jullie tomaat lusten
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira niet, die is anti tomaat
Ik vind het gesneden door het eten wel goed te doen hoor
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:53 schreef LompeHork het volgende:
Mono, ik hoop dat jullie tomaat lusten
[ afbeelding ]
Zaadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus?zijn er nog andere dingen die ze niet lust?
Nee, m'n vrouw werkt voor een hoop telers, ze doet biochemie. Dus we krijgen af en toe "wat" gratisquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:55 schreef Sardu het volgende:
[..]hork is groenteboer in z'n vrije tijd.
Zaad en tomaat, check, dan moet ik weer iets anders gaan bedenken, maar komt goed, voor ons wordt het dan iets pittigs met tomaat en dan nog wat anders voor de mensen die het niet lustenquote:
quote:
Whehehequote:
Komt wel goed, voor de rest eet ze bijna alles meen ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zaad en tomaat, check, dan moet ik weer iets anders gaan bedenken, maar komt goed, voor ons wordt het dan iets pittigs met tomaat en dan nog wat anders voor de mensen die het niet lusten
Oh dan fix ik wel watquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt wel goed, voor de rest eet ze bijna alles meen ik
Slaitly to teh left.quote:
Uiteraard, bier ende wijn jwz. Oh en congrats jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi. Is er ook bier?
We hebben wat te vieren immers.
Pak het dan goed aan en gebruik scopolamine.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan een stuk goedkoper, geen restaurant en gewoon wat GHB. Kan ze ook geen nee zeggen.
Nicequote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard, bier ende wijn jwz. Oh en congrats ja![]()
Whehehe, jammer voor je baas tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Goed toe heer![]()
Maandag sollicitatiegesprek, zal m'n baas blij mee zijn
Nee, ik heb geen testikels meer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:00 schreef stefanhaan het volgende:
Heeft mono moira eindelijk bezwangert ja?
Oke dames, neem dus geen drankje aan van ollie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Pak het dan goed aan en gebruik scopolamine.
Mijn god, daar moet wat bijzonders uit komen zeg! Zullen ze een vergunning voor moeten aanvragen gok ik zoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:00 schreef stefanhaan het volgende:
Heeft mono moira eindelijk bezwangert ja?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke dames, neem dus geen drankje aan van ollie.
Drankje? Nergens voor nodig, als ze een snufje inhaleren is het al genoegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke dames, neem dus geen drankje aan van ollie.
zulk een bizar goedje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Drankje? Nergens voor nodig, als ze een snufje inhaleren is het al genoegGoeden spulletjen.
lol had je in de war met littlebrowniequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ouders vertellen dat je naar een meet gaat
Ik ben niet zo bruinquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
lol had je in de war met littlebrownie
Dat komt mooi uit. Vas gaat samen met jou jumpen op de meet. Met dubbele draai, zonder trui.quote:
Dat sowieso, neger bloed stroomt door mijn aderenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
zolang je maar bruin van binnen bent
Goede zaakquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat sowieso, neger bloed stroomt door mijn aderen
Ik ben roze van binnenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
zolang je maar bruin van binnen bent
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:07 schreef OllieWilliams het volgende:
iemand nog een muziekje aan te raden?
Vasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit. Vas gaat samen met jou jumpen op de meet. Met dubbele draai, zonder trui.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |