Jawel, Mur, Monopoly en ikzelf hebben een liefdesdriehoek.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
Is het kusjekroel handjes boven elkaars hoofd houden gevoel hier niet zo sterk?
Nee wij pissen in bedden. Bij voorkeur die van een ander.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom plaats jij hier mijn tweets.
twitter:Hanenliefhebber twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:46:54Stefan je moet je bek houden ik ben de enige echt haan ja,#haataanimitators #zoekjeeigenhaan #haantjesgedrag reageer retweet
Ik praat wel vaker zo over mezelf.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]twitter:Hanenliefhebber twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:46:54Stefan je moet je bek houden ik ben de enige echt haan ja,#haataanimitators #zoekjeeigenhaan #haantjesgedrag reageer retweet
RT for respect jwz.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]twitter:Hanenliefhebber twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 16:46:54Stefan je moet je bek houden ik ben de enige echt haan ja,#haataanimitators #zoekjeeigenhaan #haantjesgedrag reageer retweet
Het is maar goed dat we allemaal zo groot geschapen zijn, anders zou dat lastig worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, Mur, Monopoly en ikzelf hebben een liefdesdriehoek.
Precies, krijgen we allemaal van die minderwaardigheidscomplexen, maar dat is nu nergens voor nodigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we allemaal zo groot geschapen zijn, anders zou dat lastig worden.
Jawel, maar ik doe het gewoon random met iedereen..... verandering van spijs doet eten... en ik heb best veel last van vreetkicks zo nu en dan...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
Morgen gaan we een duizendpoot fabriceren toch?quote:
Nou en? Waarom denkt iedereen dat ik Maiden zo tof vind?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:50 schreef stefanhaan het volgende:
Hork volgende week Iron Maiden spotten. Ik zal actie foto's voor je maken. *if you know what I mean
haha duizend homo'squote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Morgen gaan we een duizendpoot fabriceren toch?
[..]
Nou en? Waarom denkt iedereen dat ik Maiden zo tof vind?ik heb die band al 8394723897982 keer gezien man, zal me aan m'n reet roesten.
daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Morgen gaan we een duizendpoot fabriceren toch?
[..]
Nou en? Waarom denkt iedereen dat ik Maiden zo tof vind?ik heb die band al 8394723897982 keer gezien man, zal me aan m'n reet roesten.
En dan vooral achter een bureaustoel, dat hij van die verkapte kopjes loopt te geven ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:54 schreef Ugjerke het volgende:
Zo irritant als je denkt dat je moet poepen, maar niet hoeft.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:47 schreef Monopoly het volgende:
DAT JE SUPERVEEL KRACHT ZET EN MOEITE DOET WAARNA JE MET EEN VOLDAAN GEVOEL DE WCPOT INKIJKT EN VERVOLGENS 1CM KLEIN HOOPJE ELLENDE ZIET LIGGENquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:59 schreef LompeHork het volgende:
Of dat je dan denkt: "Oh, even lekker uitgebreid bouten" en dat je vervolgens op de plee zit en er maar een klein keuteltje uit komt
Dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
DAT JE SUPERVEEL KRACHT ZET EN MOEITE DOET WAARNA JE MET EEN VOLDAAN GEVOEL DE WCPOT INKIJKT EN VERVOLGENS 1CM KLEIN HOOPJE ELLENDE ZIET LIGGEN![]()
![]()
Zal ik jou eens een goeie poeier geven vrind, ik ben de echte haanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:47 schreef Monopoly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |