Over je eten braken en daarna een week op het aanrecht laten staan, voor je het opeet..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja en dat dan weer door 't doucheputje moeten stampen
Jij wintquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:23 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Over je eten braken en daarna een week op het aanrecht laten staan, voor je het opeet..
Nooit meer last...
In bad zou ik al helemaal niemand aanraden...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is wel echt een terechte klacht.wanken onder de douche is gewoon niet chill.
Ah, joh. Deed ik vroeger altijd, door het warme water gaat het klonten en kan je er balletjes van draaien. Ik had op een gegeven moment een heel dorp.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
In bad zou ik al helemaal niemand aanraden...
In een zwembad daarentegen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
In bad zou ik al helemaal niemand aanraden...
In een zwembad daarentegen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, joh. Deed ik vroeger altijd, door het warme water gaat het klonten en kan je er balletjes van draaien. Ik had op een gegeven moment een heel dorp.
![]()
Je moet toch wat als je moeder geen g.i. joe kan betalen.quote:
Hee maar ama, om maar even op die TT terug te komen en op Aquote:
Ff lokquoten, ze ligt nu nog in dr waterbed te chillen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:27 schreef Onorgineel het volgende:
Hee maar ama, om maar even op die TT terug te komen en op A
'Bamboe: In China bond men veroordeelden vast boven een veld bamboe (bamboe is zeer scherp en groeit per dag enkele centimeters). Deze veroordeelden stierven dus een gruwelijke dood door langzame doorboring van het lichaam.'
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik doe het vaker, maar ik haal het wel altijd weg als ik klaar ben met rukken.
Ctrl+shift+nquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik doe het vaker, maar ik haal het wel altijd weg als ik klaar ben met rukken.
heb je daar wel eens de fotos van gezien?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:32 schreef Onorgineel het volgende:
Levend begraven: De veroordeelde werd tot zijn nek ingegraven en aan de genade van de aasgieren overgelaten. Soms gebeurde dit op een strand bij eb, waarna de veroordeelde bij vloed verdronk. In de Algerijnse onafhankelijkheidsstrijd is hier een bijzondere variant op toegepast om collaborerende Algerijnen ter dood te brengen en een afschrikwekkend voorbeeld te creëren. Hun penis en testikels werden afgesneden, en het slachtoffer werd tot zijn nek begraven, waarna zijn geslachtsdeel in zijn mond werd gepropt;
w a t
w a tquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je daar wel eens de fotos van gezien?
Nee laat maar zitten ik ben net klaar met fappenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je daar wel eens de fotos van gezien?
Die gaat er lekker inhakkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:33 schreef Mr.Smokey het volgende:
heb dikke bluntje nu na 2 weken gestopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |