Ach het zit ook wel een beetje in de tijd van het jaar natuurlijk. De reizende klaproosjes beginnen al bij het krieken van den dag vochtig te worden, zodra de eerste zonnestralen het ochtend dauw van de bladeren verdampt. De gewillige vrouwmensch kan er ook niets aan doen, dat mannen zoals wij ze dan het gevoel geven alsof ze als een vers ingereden autoband aan het asfalt blijven plakken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Harde tijden broeder. Gelukkig kan ik mijn issues delen met lotgenoten.Enkel al de herkenning helpt mij om me minder videaal verkracht te voelen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:28 schreef Murdera het volgende:
en vandaag aangestaard door 3 verschillende deernes. En echt op een verlegen geïnteresseerde manier aangestaard.
Snap ik wel hoor, is niets mis mee, maar ik BEN GODVERREDOMME GEEN LUSTOBJECT, VUIGE SECRETEN!
Sommige deernes dienen zich echt te gedragen.
Geen Cicero, geen Empedocles, zelf geen Zeno van Elea komt in de buurt van jouw poëtische manier van spreken, en de pure waarheid die je verkondigd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach het zit ook wel een beetje in de tijd van het jaar natuurlijk. De reizende klaproosjes beginnen al bij het krieken van den dag vochtig te worden, zodra de eerste zonnestralen het ochtend dauw van de bladeren verdampt. De gewillige vrouwmensch kan er ook niets aan doen, dat mannen zoals wij ze dan het gevoel geven alsof ze als een vers ingereden autoband aan het asfalt blijven plakken.
Nee, Flips praat nooit meer tegen mijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je laat jezelf voor de kar spannen. Flips zeker weer, naar onmens
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen Cicero, geen Empedocles, zelf geen Zeno van Elea komt in de buurt van jouw poëtische manier van spreken, en de pure waarheid die je verkondigd.
Ik zou die flips mee nemen romantisch uit eten en midden in het restaurant je penis in haar keeltje drukkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, Flips praat nooit meer tegen mijwas iemand anders.
Holaquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je laat jezelf voor de kar spannen. Flips zeker weer, naar onmens
Wats met jouquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]Alsof ik mensen hier naar toe zal halen. Maar ik verlaat de SC wel
Haal mij ook maar uit de OP/Meet lijst.
Is that you Gomer Pyle?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:51 schreef Flippiee het volgende:
Zit de R in de maand ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:51 schreef Flippiee het volgende:
Kan een stuk goedkoper, geen restaurant en gewoon wat GHB. Kan ze ook geen nee zeggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou die flips mee nemen romantisch uit eten en midden in het restaurant je penis in haar keeltje drukkenDan kan ze ook geen nee zeggen dus is het ook geen aanranding/verkrachting.
Moira niet, die is anti tomaatquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:53 schreef LompeHork het volgende:
Mono, ik hoop dat jullie tomaat lusten
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira niet, die is anti tomaat
Ik vind het gesneden door het eten wel goed te doen hoor
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:53 schreef LompeHork het volgende:
Mono, ik hoop dat jullie tomaat lusten
[ afbeelding ]
Zaadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus?zijn er nog andere dingen die ze niet lust?
Nee, m'n vrouw werkt voor een hoop telers, ze doet biochemie. Dus we krijgen af en toe "wat" gratisquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:55 schreef Sardu het volgende:
[..]hork is groenteboer in z'n vrije tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |