Ik hoop dat je in de distels valt en een allergische reactie krijgt die enkel op te lossen is met een goede dosis cannabis sativa.quote:
Ik ben een meisje dus ik kan me hier niet in vindenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan weet je dat je ze op handen en knieën voor je moet zetten en haar uitzicht op de muur moet geven.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel als ik mijn baard er ook bij laat groeien
Nouja.. opzich wel als je ook mooi haar hebt en een vercrackte kop.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben een meisje dus ik kan me hier niet in vinden.
[..]
Lang haar is kut.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:57 schreef Sardu het volgende:
Moet je vaak naar de muur kijken van je vriendje?
Tjah, zonder ondersteunend materiaal kan ik je verder niet op waarde schatten dus moet ik het maar vragen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik heb wel gewoon lang haar trouwens. Ik kan er wel mee omgaan. Maar soms is het kut.
[..]
Uhh neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, zonder ondersteunend materiaal kan ik je verder niet op waarde schatten dus moet ik het maar vragen.
Of ben jij toevallig dat mooie meisje met die dreads?
Subtiele hints zijn ook niet je sterkste punt..quote:
Alsof ik hem niet snaptequote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Subtiele hints zijn ook niet je sterkste punt..
DOE PICS DAN JOH!!!!
Ook wel eens gezien ja. Ik vond het nog wel meevallenquote:
Deze heer weet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nouja.. opzich wel als je ook mooi haar hebt en een vercrackte kop.
Moet je vaak naar de muur kijken van je vriendje?
Mur en ik zijn het niet met je eens wat lang haar betreft
Hetzelfde als gisterenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mur, ga je weer iets lekkers koken straks?![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook wel eens gezien ja. Ik vond het nog wel meevallen.
DM een optie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alsof ik hem niet snapte.
Maar ik ga niet zomaar met pics rondstrooien.
Ik moet ook altijd lachen om gorequote:
NEIN NEIN NEIN.quote:
Tjah, je kan ook moeilijk je goddelijke lichaam verstoppen achter een jutezak. Struggles van een ware Don Juan dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:28 schreef Murdera het volgende:
en vandaag aangestaard door 3 verschillende deernes. En echt op een verlegen geïnteresseerde manier aangestaard.
Snap ik wel hoor, is niets mis mee, maar ik BEN GODVERREDOMME GEEN LUSTOBJECT, VUIGE SECRETEN!
Sommige deernes dienen zich echt te gedragen.
Dus niemand zal ooit weten of je mooi haar hebt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd lachen om gore.
[..]
NEIN NEIN NEIN.
Harde tijden broeder. Gelukkig kan ik mijn issues delen met lotgenoten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, je kan ook moeilijk je goddelijke lichaam verstoppen achter een jutezak. Struggles van een ware Don Juan dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |