Puur?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:33 schreef Mr.Smokey het volgende:
heb dikke bluntje nu na 2 weken gestopt
volgens mij een keer gedaan, beviel mij helemaal niets, vriendin onder de douche en dan een opsteken ging beterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Blowen onder de douche is baas!
En stoned worden door die zware lucht die er hangt.
Huilen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
Is het kusjekroel handjes boven elkaars hoofd houden gevoel hier niet zo sterk?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zooo lekker he!I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:43 schreef Sardu het volgende:
[..]Dat is puur genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zooo lekker he!![]()
of bamboosplinters voeren, want die groeien verder in je maagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hee maar ama, om maar even op die TT terug te komen en op A
'Bamboe: In China bond men veroordeelden vast boven een veld bamboe (bamboe is zeer scherp en groeit per dag enkele centimeters). Deze veroordeelden stierven dus een gruwelijke dood door langzame doorboring van het lichaam.'
Ga terug naar je kusjekroel topic.quote:
Jij snapt het.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:43 schreef Sardu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zooo lekker he!welke smaak bluntje heb je?
Ride Or Die Lalalalalalalala
Weet ik zo niet meer. Meestal gewoon vanille, af en toe blueberry of skunk.quote:
Ik rook ook geen tabak meer. Als ik met vrienden ben rook ik gewoon puur, als ik alleen rook gooi ik er Greengo door. http://www.greengo.nl/greengo-tabaksvervanger/quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij snapt het.![]()
Tijdje gestopt met tabak roken maar wou wel blijven blowen. Dit koste alleen klauwen vol geld.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ga terug naar je kusjekroel topic.
Die heb ik in die periode ook gebruikt maar beviel me niet echt. Pure bluntjes wel maar zoals ik zei was dat aardig duur.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik rook ook geen tabak meer. Als ik met vrienden ben rook ik gewoon puur, als ik alleen rook gooi ik er Greengo door. http://www.greengo.nl/greengo-tabaksvervanger/
Wel zo min mogelijk, want als je er te veel in doet proef je de wiet niet meer
Of gewoon bong/waterpijp natuurlijk
Als ik wat meer geld heb ga ik zeker een goede vapo kopen, maar op het moment nog geen geld voorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die heb ik in die periode ook gebruikt maar beviel me niet echt. Pure bluntjes wel maar zoals ik zei was dat aardig duur.
Maarja, javaanse jongens shag voor de rokerij en van nelle half zwaar voor in de joint tikte ook lekker aan.
Dat meisje met die uitpuilende tetten heeft mooi haar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[b] Mono's matige vrijdag-dus-het-is-weekend post [b]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een vercrackte kop.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat meisje met die uitpuilende tetten heeft mooi haar.
Vind ik ook. Ooit heb ik ook zulk haar, dit weet ik gewoon zeker.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat meisje met die uitpuilende tetten heeft mooi haar.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ooit heb ik ook zulk haar, dit weet ik gewoon zeker.
Dan weet je dat je ze op handen en knieën voor je moet zetten en haar uitzicht op de muur moet geven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |