Zaad en tomaat, check, dan moet ik weer iets anders gaan bedenken, maar komt goed, voor ons wordt het dan iets pittigs met tomaat en dan nog wat anders voor de mensen die het niet lustenquote:
quote:
Whehehequote:
Komt wel goed, voor de rest eet ze bijna alles meen ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zaad en tomaat, check, dan moet ik weer iets anders gaan bedenken, maar komt goed, voor ons wordt het dan iets pittigs met tomaat en dan nog wat anders voor de mensen die het niet lusten
Oh dan fix ik wel watquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt wel goed, voor de rest eet ze bijna alles meen ik
Slaitly to teh left.quote:
Uiteraard, bier ende wijn jwz. Oh en congrats jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi. Is er ook bier?
We hebben wat te vieren immers.
Pak het dan goed aan en gebruik scopolamine.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan een stuk goedkoper, geen restaurant en gewoon wat GHB. Kan ze ook geen nee zeggen.
Nicequote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard, bier ende wijn jwz. Oh en congrats ja![]()
Whehehe, jammer voor je baas tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Goed toe heer![]()
Maandag sollicitatiegesprek, zal m'n baas blij mee zijn
Nee, ik heb geen testikels meer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:00 schreef stefanhaan het volgende:
Heeft mono moira eindelijk bezwangert ja?
Oke dames, neem dus geen drankje aan van ollie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Pak het dan goed aan en gebruik scopolamine.
Mijn god, daar moet wat bijzonders uit komen zeg! Zullen ze een vergunning voor moeten aanvragen gok ik zoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:00 schreef stefanhaan het volgende:
Heeft mono moira eindelijk bezwangert ja?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke dames, neem dus geen drankje aan van ollie.
Drankje? Nergens voor nodig, als ze een snufje inhaleren is het al genoegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke dames, neem dus geen drankje aan van ollie.
zulk een bizar goedje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Drankje? Nergens voor nodig, als ze een snufje inhaleren is het al genoegGoeden spulletjen.
lol had je in de war met littlebrowniequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ouders vertellen dat je naar een meet gaat
Ik ben niet zo bruinquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
lol had je in de war met littlebrownie
Dat komt mooi uit. Vas gaat samen met jou jumpen op de meet. Met dubbele draai, zonder trui.quote:
Dat sowieso, neger bloed stroomt door mijn aderenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
zolang je maar bruin van binnen bent
Goede zaakquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat sowieso, neger bloed stroomt door mijn aderen
Ik ben roze van binnenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
zolang je maar bruin van binnen bent
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:07 schreef OllieWilliams het volgende:
iemand nog een muziekje aan te raden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |