En dat deed jij helemaal niet....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze praat opeens heel raar.
Dude you are sick.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
haartjes blijven naar in je keel, zorgen voor kotsneigingen.
Door de diamantscherfjes ga je over een periode van zo'n 8 maanden dood aan inwendige bloedingen die steeds erger en meer worden.
Glas werkt niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deden ze dat ook niet in één van die gevangenis films?
De kok met een deegroller stukken glas laten fijnmalen en in het eten van één inmate proppen?Die ging langzaam aan echt gruwelijk pijnlijk dood
Ik heb nog wel een diamant schijf liggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Glas werkt niet.Glas is niet sterk genoeg, tuurlijk, het geeft inwendige bloedingen, maar niet lang genoeg. Je maag is te sterk en na verloop van tijd slijt het glas te snel rond.
Waar jij die ervaring hebt opgedaan wil ik echt niet weten geloof ik....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Glas werkt niet.Glas is niet sterk genoeg, tuurlijk, het geeft inwendige bloedingen, maar niet lang genoeg. Je maag is te sterk en na verloop van tijd slijt het glas te snel rond.
Kan niet vinden. Samenvatting?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zoek eens op Youtube naar "Sansa sheep shift".
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waar jij die ervaring hebt opgedaan wil ik echt niet weten geloof ik....
Ik lees veel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:11 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze kennis eigenlijk?
No wayquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Precies mijn soort 'humor' 'zieke hersenspinsels'.quote:
Jij bent gewoon:quote:
Jawel hoor, maar het moet zo klein zijn om niet op te vallen in een drankje dat het maar een heel klein beetje schade aanricht, daarom dat je pas na een maand of 8 sterft.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
No wayDacht dat glas je maag wel aardig kon fucken
Interessant wel.
Ik was heel duidelijk, volgens mij.quote:
Naai matras open, stop er schijt in, naai matras dicht.quote:
Dat idee was mij ook al boven komen drijven, maar iemand gek maken is met veel minder moeite ook wel te doen. Waarschijnlijk blowt ie ook veel en is ie binnen no-time para as hell. Hij zal het wel niemand willen vertellen en gaat zichzelf steeds harder lopen mindfucken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Naai matras open, stop er schijt in, naai matras dicht.
Volgens mij lag daar nou net het probleem... je moet veel meer mysterieus doen..quote:
TR gemacht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:21 schreef Sardu het volgende:
Nu maar hopen dat ik hierdoor geen notes krijg. Ik was wel trots op mijn clean sheet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |