quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Toch de parels waarom je telkens weer terug op Fok! Komt.![]()
Sommige dingen zijn gewoon zooooo epic goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Toch de parels waarom je telkens weer terug op Fok! Komt.![]()
Tegen de 30ste zal ze wel moeten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]Zeker waar
En voor Ama is het wel kut, maar over een paar dagen kan ze er ook hartelijk om lachen ja
als alles weer goed is tussen haar en Aquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]Zeker waar
En voor Ama is het wel kut, maar over een paar dagen kan ze er ook hartelijk om lachen ja
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik vind wulffmorgenthaler wel wat voor jou.
en godver, de eerste die ik zie.
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tegen de 30ste zal ze wel moeten.![]()
Dikke joint erbij en bulderen van het lachen bij de bbq.
Mwoah, als ik Ama was zou ik die A niet meer willen zien en ik had nog in zijn eten getuft en hem het leven verschrikkelijk zuur gemaakt zolang 'ie er nog zou wonenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
als alles weer goed is tussen haar en A
Ik zeik in m'n broek hierquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik vind wulffmorgenthaler wel wat voor jou.
en godver, de eerste die ik zie.
[ afbeelding ]
Tja, iedereen zegt al maanden dat dat het beste is...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies
[..]
Mwoah, als ik Ama was zou ik die A niet meer willen zien en ik had nog in zijn eten getuft en hem het leven verschrikkelijk zuur gemaakt zolang 'ie er nog zou wonen
Wellicht in zijn slaap nog met een sok met batterijen op z'n gezicht meppen om wat agressie kwijt te raken, wat een mongool die gast
Ik ben nog steeds voor psychologische oorlogsvoering.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Precies
[..]
Mwoah, als ik Ama was zou ik die A niet meer willen zien en ik had nog in zijn eten getuft en hem het leven verschrikkelijk zuur gemaakt zolang 'ie er nog zou wonen
Wellicht in zijn slaap nog met een sok met batterijen op z'n gezicht meppen om wat agressie kwijt te raken, wat een mongool die gast
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor psychologische oorlogsvoering.
Ik voor chemische.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor psychologische oorlogsvoering.
Volgens mij is ze nu echt wel om......quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tja, iedereen zegt al maanden dat dat het beste is...
Mag toch hopen van wel zegquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nu echt wel om......
Moest opeens denken aan Cartman die Kyle injecteert met HIV-geinfecteerd bloedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik voor chemische.
2 garnaaltjes verstoppen in zijn kamer, snachts 7 nicotinepleisters op hem plakken, kleine haartjes in zijn eten doen, miniscule diamantscherfjes in zijn drinken doen.
Die nicotine pleisters zijn wel echt nastyquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik voor chemische.
2 garnaaltjes verstoppen in zijn kamer, snachts 7 nicotinepleisters op hem plakken, kleine haartjes in zijn eten doen, miniscule diamantscherfjes in zijn drinken doen.
Wat is het nut van de haartjes en de diamantscherfjes?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik voor chemische.
Goh.... Hoe kan dat nou....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:00 schreef Ugjerke het volgende:
Volgens mij kan ik dat etentje wel vergeten.
Weet ik niet, ze praat opeens heel raar.quote:
Elke nacht zijn bed weer nat maken als ie stoned in slaap valt, of 1 nacht wat slachtafval achter zijn reet kieperen, wanneer hij wakker wordt weet hij niet waar ie het moet zoeken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik voor chemische.
haartjes blijven naar in je keel, zorgen voor kotsneigingen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat is het nut van de haartjes en de diamantscherfjes?
Holy fuck.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
haartjes blijven naar in je keel, zorgen voor kotsneigingen.
Door de diamantscherfjes ga je over een periode van zo'n 8 maanden dood aan inwendige bloedingen die steeds erger en meer worden.
Zoek eens op Youtube naar "Sansa sheep shift".quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Elke nacht zijn bed weer nat maken als ie stoned in slaap valt, of 1 nacht wat slachtafval achter zijn reet kieperen, wanneer hij wakker wordt weet hij niet waar ie het moet zoeken.
Deden ze dat ook niet in één van die gevangenis films?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
haartjes blijven naar in je keel, zorgen voor kotsneigingen.
Door de diamantscherfjes ga je over een periode van zo'n 8 maanden dood aan inwendige bloedingen die steeds erger en meer worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |